Ryktebørsen

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
også ?? har du falt og slått deg eller stian . utviklingen til angel var lousy i starten . bare fordi de har klart og snike seg inn og bygge seg opp så skal vi være greie med dem ? uansettt stian så var det folk på den kontoen når vi angrep der så skjønner ikke helt hva du vil for noe . de failet og ble adlet . life goes on in ZF

HAHAHAHAHA. Tullebukk du.
Til din informasjon, da du virker dårlig informert, så spilte Stian på Angel (siden du referer til Angel de la Muerte som "de" og "dem", og ikke "dere").

Vi var de som tok mest av fienden og den største trusselen, og det var vi som tok ut de største trusslene. Eller hva?. OG det var vel ikke noen "lousy" i starten, som du sier? Vi var konstant de med mest LK, og vi når vi adlet hadde vi 6 adels, fult nuke, 6k by og en plass rundt rank 10.

Og nei, det var ikke folk på kontoen når vi ble adlet. Det ble ikke merket for rundt klokken 9 når Wille stod opp (midlertidlig svensk dual).


er vel bare folk som ikke er med i ZF som skulle ha ønsket dem var der så syter over at vi suger siden dem ikke er med :D
Jeg har inne tilbud om å være med i ZF nå, og jeg er ganske sikker på at jeg skal kunne ta med meg Stian og dit. Så nei. Og når det er sagt så ble jeg jo spurt om å være med på trippleS, eller hva kontoen sier.
Meeen, jeg er ingen fan av slike masse rekrutteringsstammer, spesielt etter HP2 - så blir vel nei slik som når jeg takket nei til trippleS.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har bare en ting å si om de siste sidene på ryktebørsen "......:Neutral:....."
 

DeletedUser

Guest
Huff, jeg, den slappe må vel begynne og spille litt mere aktivt og få ett skikkelig balla tak på dere.. ZF hadde vunnet etter 2. Uke på HP, og det har alltid vært en kjerne innenfor stammen sOm kunne ha vunnet denne verden alene. At dere skal begynne og snakke på denne måten om oss pga vi vinner verdenen er bare latterlig.

Vær snill og ikke tving meg til å bli aktiv igjen.

Og ja, når det gjelder Angel aka Hounor? Må jeg bare si en ting.
Vi startet denne stammen for å ta han ut, dette hadde vi sakt mange ganger, og selv om han har sendt over 100 søknader og grener om å få bli med i stammen, sa vi nei.

At han i det heletatt prøvde og komme seg inn i stamme. Vår var Hannes feil, vi advarte han, og tok balletak på han da vi fant det ut :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De var ferdig med nuken sin en dag eller 2 etter oss og på royal shaco så kjørte vi en ekstremt LK heavy nuke, type nesten 4k lk.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
herregud krangle om LK :D men ZF har vunnet uansett hvor mye dere skal sutre og grine ^^

men la oss se. Hva mener dere vi burde gjøre då ???

hvem skal vi kicke hvem mener dere burde gå fra ZF for kompensere det dere mener blir en rettferdig seier??
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg F.eks er den i ZF som har tate flest YD byer vist du tenkte på bidrag men vil gjerne vite navne eg ;)
 

DeletedUser

Guest
skal ikke nevne navn, men jeg mener at seier er noe man oppn¨år, ikke bare noe man bli med på.

hehe noen som er litt for snille i stammen vettu :D

men hyggelig at noen faktik tar seg tid og prøver seg på litt motstand navn :) det liker jeg . skal få den at du faktisk er den som har gitt meg mest motstand hittill på hp :) fyllesyk togene failet litt i går hehe :D
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
eg F.eks er den i ZF som har tate flest YD byer vist du tenkte på bidrag men vil gjerne vite navne eg ;)

Han tenkte på at du i det hele tatt kom inn i ZF er flaks. Hvordan tror du det hadde gått med deg om du ikke hadde kommet inn i ZF?

Uansett, at ZF vant, det var allerede avgjort før vi i SoF startet opp på HP. Så kan gratulere dere med seieren. Dere hadde vunnet før dere tok inn alle disse spillerne, men det folk reagerer på er at dere klager over mangel på motstand også rekrutterer dere de spillerne som kunne gitt dere den. Ja, det var planlagt fra starten å ta inn broren til Royal, men hva med alle disse andre? For å være snill? Hehe, greit det for så vidt, men ikke kom her å si dere får liten motstand når dere handlet sånn. ;)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Ryktes forresten at Royal Shaco skuffer. Hva med å time inn nukes kortere enn 1 time før adels neste gang? :rolleyes:
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Nei, var ikke det jeg tenkte på. Tenkte mer på at hvis du ikke hatt kommet inn i ZF ville det nok gått like dårlig med deg som med oss andre. ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at the sindick power is back :O trippleS er tilbake igjen :awesome:
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Ryktes også at trege servere har reddet 1 av togene hans. Støtten traff 30 sek bak toget. (no) Flaks jeg startet tidlig med snipingen. (whew)
 
Topp