Ryktebørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nei, var ikke det jeg tenkte på. Tenkte mer på at hvis du ikke hatt kommet inn i ZF ville det nok gått like dårlig med deg som med oss andre. ;)

så sant men det er selvfølgelig forkjellige måter og se på det viss F.eks royal shaco ikke hadde vært der hadde han sikkert ikke eksistert idag og viss ikke ZF hadde vært her hvem hadde då vært stor stammen no ???
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Han tenkte på at du i det hele tatt kom inn i ZF er flaks. Hvordan tror du det hadde gått med deg om du ikke hadde kommet inn i ZF?

Uansett, at ZF vant, det var allerede avgjort før vi i SoF startet opp på HP. Så kan gratulere dere med seieren. Dere hadde vunnet før dere tok inn alle disse spillerne, men det folk reagerer på er at dere klager over mangel på motstand også rekrutterer dere de spillerne som kunne gitt dere den. Ja, det var planlagt fra starten å ta inn broren til Royal, men hva med alle disse andre? For å være snill? Hehe, greit det for så vidt, men ikke kom her å si dere får liten motstand når dere handlet sånn. ;)

:( er det en dårlig ting og dele seieren :)?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hemm dele og dele mener no eg har gjort min del for si at eg har gjort noe for ZF det du kommer med der er bare sløsing med ord for få litt sympati ^^ alle gjør noe i ZF mener du vi sitter og ser på at callme 66,trippelS og royal skal gjøre alt arbeidet så skal vi komme inn?? da vil eg anbefale deg og skjekke ODA lista en gang til ^^


og btw eg har ikke blitt boosta spør hvem som helst i ZF eg har tate alle byene med og slå dem ut ^^
 

DeletedUser

Guest
han bare juger :D er trippleS som gjør all jobben i ZF det vet jo alle (kyss)(hug)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Og ja, når det gjelder Angel aka Hounor? Må jeg bare si en ting.
Vi startet denne stammen for å ta han ut, dette hadde vi sakt mange ganger, og selv om han har sendt over 100 søknader og grener om å få bli med i stammen, sa vi nei.

At han i det heletatt prøvde og komme seg inn i stamme. Vår var Hannes feil, vi advarte han, og tok balletak på han da vi fant det ut :)

Du vet det at jeg, sander, ruben og stian var i ZF fra... dag 1 så og si?
 

DeletedUser

Guest
dere klarte og lure dere inn tillutt ja . men dere var ikke med fra starten dere . dere kom inn etter hvert ole ;) . outlaw var dere vel i først
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
hemm dele og dele mener no eg har gjort min del for si at eg har gjort noe for ZF det du kommer med der er bare sløsing med ord for få litt sympati ^^ alle gjør noe i ZF mener du vi sitter og ser på at callme 66,trippelS og royal skal gjøre alt arbeidet så skal vi komme inn?? da vil eg anbefale deg og skjekke ODA lista en gang til ^^


og btw eg har ikke blitt boosta spør hvem som helst i ZF eg har tate alle byene med og slå dem ut ^^

Ryktes at Nicehunter ikke forstår hva jeg mener. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Du vet det at jeg, sander, ruben og stian var i ZF fra... dag 1 så og si?

les innlegget litt TrAnxZ, selv om jeg kan inrømme det er ettpar skrive feil ettersom jeg skrev på mobilen, så kan du lese at jeg aldrig har sakt noe om dere har vært ditten eller datten fra dag en. Jeg sa at vi sa han ikke fikk lov til å være med.

Nå skal det sies at du fikk en gang tidligere i tiden også tilbud om å komme på TrippleS kontoen. Jeg er flink til å skille mellom servere, så jeg sa til Jerle og Svineinfluensa at det var greit, og at jeg dret i om du ble med eller ikke til pass for små krangler og slikt som vi har hatt før, men når du sa du ikke ville være med pga jeg var på kontoen så var det ditt egent valg.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Var ikke det jeg sa :Surprised:. Var fordi at jeg ikke kjente noen av dere særlig godt.
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Dette sier du her etter og sagt til meg at jeg er for cocky :p? haha skjerpings!

Forskjell på en stamme som en helhet til en enkelt spiller.
At det ryktes at ZF vinner åkesom er jo ikke tvil , men at en enkelt spiller tror h*n er så mye bedre enn alle andre etc det er å være cocky :p
 

DeletedUser

Guest
Forskjell på en stamme som en helhet til en enkelt spiller.
At det ryktes at ZF vinner åkesom er jo ikke tvil , men at en enkelt spiller tror h*n er så mye bedre enn alle andre etc det er å være cocky :p

Skål :)
 
Topp