Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
En lettvint metode det ja, jeg bare sier hva mange mener, dere kunne vunnet ved å krige, men dere velger heller å rekruttere inn alle som kan gi dere litt motstand. Premade og rekruttering, dere liker ikke å høre at dere tar den lettvinte/feige veien til seier, sorry men sånn ser det helt klart ut.

Vi hadde jo seieren i boks ossen kan vi da rekrutere oss til seier når vi allt har den? blir jo akuratt det samme som WIC gjorde på v1 skal vi begynne og si at dere rekruterte dere til seier der?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ka utfall kunne F:eks eg gjort mot ZF ikke stort mye er vel bare meg og hårek som virkelig har blitt store i WR om vi forsatt hadde sett det den veien ^^ så ja skulle eg og hårek ha joinet SOF da og prøvd og ta dem ned tror vi hadde vært due no eg men muligens ikke så mye grinete som dere er no ^^
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
zf er og forblir den største masserek stammen som har vunnet enn verden på .no om ingen finner ut og fucke opp for dem!
Men som eg veit har jeg en konto i zf snart jeg og jaggu da skal jeg si det blir andre boller for zf (nerd)
 

DeletedUser

Guest
På en annen side så var det jo latterlig av dere og kicke skruffeluff og Angel de la Muerte og adle dem om natten, for så å klage på motstanden etterpå. De som var på de to kontoene + andre småstammer hadde vært eneste mulighet til å klare å gi dere bittelitt motstand. Men så velger dere å ta dem på den feige måten.
 

DeletedUser

Guest
X O C O X Ryktes at SoF er den eneste stammen som gir ZF motstand. bekreftes :)..

stian rustern hva snakker du om egentlig . skruffe ble kicket midt på lyse dagen fordi han var gul (som han hadde vært en del ganger før )

angel fikk vokse seg stor i uviten om at sander og ruben og ole spilte på kontoen der . de hadde til og med lget seg falsk skype og gikk under miguel og pedro for og ikke bli fersket . når de har fått muligheten til og spille seg opp så mye uten noe motstand så selvfølgelig kicker vi dem på natta og adler dem . hadde det vært noen andre spillere der enn sander så hadde vi gjort det på en ordentlig måte . hadde jg vist at han spilte der fra start hadde han blitt aldet som en av de første byene av enten meg eller royal . har mast fra omtrent første dag om hvor de spilte henn .eneste grunnen til at jeg startet opp her var for og ta dem fordi de skryter så sykt og tror de er verdensmestere .(noe jeg også gjør, men jeg vet jeg ikke er best)
 

DeletedUser

Guest
Og så? Poenget er fortsatt at dere kicket og adlet en potensiell god fiende som kunne lagd trøbbel for dere om dere hadde gjort dette når de var online.
 

DeletedUser

Guest
Ser at jeg fikk negativt rykte for det jeg skrev over der, lol. en av dem dreit seg jo skikkelig ut, jeg spiller ikke lol og jeg er ikke noob :D

Latterlig at jeg får negativt på den for jeg vet akkurat hva jeg snakker om :)
 

DeletedUser

Guest
også ?? har du falt og slått deg eller stian . utviklingen til angel var lousy i starten . bare fordi de har klart og snike seg inn og bygge seg opp så skal vi være greie med dem ? uansettt stian så var det folk på den kontoen når vi angrep der så skjønner ikke helt hva du vil for noe . de failet og ble adlet . life goes on in ZF
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Faktisk tror jeg at jeg ler mer enn deg for tiden. Alle togene deres blir snipet. (giggle)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Nå spiller jeg på HP for å ha det gøy, ikke for å vinne. Jeg koser meg til tross for at dere ser ut til å vinne. ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
godt og høre håper du får det bedre på v 12 da :)

nei var vel heller aldri for vinne blie sånn da vi starta meg og peera var målet og være det største poenghorene noen gang :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe kan hende eg kommer inn seinere der har snakket med noen der ;) men jo tipper blir sånn som Hp at den stammen som har logget på toppen omtrent hele veien vinner ^^
 
Topp