Ryktebørsen

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Må da ha en ryktebørs her og da. :D


Ryktes at nuke er masserekrutteringsstammen på Casual. :p
Ryktes og at enkelte miater alle troppene sine på å nuke gråbyer. :p
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at vi må adle gråbyer, med den limit som er lagt i spillet.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ikke et rykte men fakta....

Ryktes at nuke har minst 4 spioner...

javel....pressiser ditt rykte. Har NUKE 4 spioner I stammen, eller har NUKE 4 spioner i andre stammer. Men det ryktes at det ka være uendelig likegyldigt.......Skjer sikkert ikke noe interessant i hverken NUKE, eller andre stammer!
 

DeletedUser

Guest
javel....pressiser ditt rykte. Har NUKE 4 spioner I stammen, eller har NUKE 4 spioner i andre stammer. Men det ryktes at det ka være uendelig likegyldigt.......Skjer sikkert ikke noe interessant i hverken NUKE, eller andre stammer!

Kan jo ikke si noe mer, da ville det ikke vært noe rykte lenger... ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan jo ikke si noe mer, da ville det ikke vært noe rykte lenger... ;)

Jeg kan jo si at det ryktes at jeg springer rundt i Tahiti på vinterstid, i dagslys, og danser rundt i bare boxer-shorts; mens jeg synger julesalmer, og spiller trommer med fire av mine ti tær. Uansett hvor spesifik du er, er det likevel et rykte.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan jo si at det ryktes at jeg springer rundt i Tahiti på vinterstid, i dagslys, og danser rundt i bare boxer-shorts; mens jeg synger julesalmer, og spiller trommer med fire av mine ti tær.

ryktes at dette er fakta... :eek:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at ingen bryr seg, om J.F.F sender krigserklæring.......er likevel en fake-stamme. Så det gjelder sikkert og krigserklæringen.
 

Lucky

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ryktes at jeg trolig har et av de tidligste akademiene noen gang på casual, med bare 2,2k poeng:eek:
 
Topp