Ryktebørsen

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ryktes at jeg er forvirret med honhold til hvor tranxz spiller,
Ryktes at det ikke skal mye til for å være på topp 100
 

DeletedUser

Guest
Ryktes vel at poeng i startfasen er mer eller mindre uvesentlig da spillets gang gjerne endrer karakter etterhvert uansett - men ryktes også at om slike pessimister som meg skulle regjere hadde dette forumet vært sørgelig stille (nod)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Bekreftes :D
Det du sier er sant, men du må tenke på ting som verksted stall, g nå også snart akademi da ;)
 

DeletedUser

Guest
vedder på at han er på Jimmie Åkesson...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bekreftes :D
Det du sier er sant, men du må tenke på ting som verksted stall, g nå også snart akademi da ;)

Ryktes at en rekke besøkte byer av hva jeg trodde skulle være aktive spillere ifht vekst som nye har meget få (og noen steder - ikke eksisterende tropper) :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg ble bannet fordi jeg ga broren min en pose smash for å stacke en by i mitt område. Takk til Alex Rosen og tåpelige admins, jeg er å nå å finne på... hmm, det skulle dere likt og visst :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg ble bannet fordi jeg ga broren min en pose smash for å stacke en by i mitt område. Takk til Alex Rosen og tåpelige admins, jeg er å nå å finne på... hmm, det skulle dere likt og visst :)

Takk din bror og TÅLÅ ER KONGEN du, han som snakka med broren din og han som reporta deg ;)

EDIT: Dette passer vel bedre på faktabørs?
 

DeletedUser

Guest
En av deres? Så du vet hvilken stamme jeg er medlem av. Godt gjort evt. Har du lyst til å opplyse folket?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ryktes at Capture the Village byene har funnet sin plassering på kartet.
Hvor mange tropper inneholder byene? Ingen vet, men det sies at det ikke er lurt å prøve seg på de med det første. Det venter topptrente muskuløse sultne krigere på den som er tøff nok til å prøve seg.
 
Sist redigert:

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
ryktes att det er urettferdig at det ikke er noen capture the village som ligger sentralt i k55, meens det er det i alle andre kontinenter :(
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Nja, det ligger en i K55 da.. ved grensa til K54.

Ja, men de byene i de andre kontinentene ligger slik til at det nesten ikke er vits i å angripe fra ett annet kontinent. Derimot kan det sies at k55 sin by kan bli angrepet av spillere i k54, som dermed har en halvlang, og ikke lang gåtur til to byer, istedenfor 1 :)
 
Topp