Ryktebørsen

scoutyy

Guest
Ryktes at fruity er på vei mot 80% dominanse i k44. Blir spennende å se om ds.de kan gjøre noe med det!

kevva

Guest
Ryktes at Ds.de har rekrutert den spilleren som kommer til å snu hele hp på hodet!! :O

sunny4000

Guest
Tusen takk til Sondre for enda en gang har fucka opp en stamme, la oss alle gi han en klapp på skulderen :)

Neville Chamberlain

Guest
Ryktes at jeg gratulerer DS.de med seieren :) Ingenting igjen å kjempe for, for de som er igjen i Fruity (og det fåtallet som er aktive) - så jeg går grå og gratulerer DS med seieren :D Vel fortjent, ettersom det over tid har vært den sterkeste stammen på HP6 :)

Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Tusen takk til Sondre for enda en gang har fucka opp en stamme, la oss alle gi han en klapp på skulderen :)
Det er ikke Sondrekul dere skal takke, det er fjotten(-e) som tillot å ta Sondrekul med i stammen ;)
Historien har en tendens til å gjenta seg selv, sies det.

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Det er ikke Sondrekul dere skal takke, det er fjotten(-e) som tillot å ta Sondrekul med i stammen ;)
Historien har en tendens til å gjenta seg selv, sies det.
Ikke så lett med han markus vettu når han ikke hører men uansett jeg ble ikke overasket satt vel bare å venta på det.

Kvænangen

Velkjent medlem
^^,
Noen små taktiske grep som gjorde at dere feilet litt? Hørte rykter om at dere kunne ha vunnet på vinnerkravet hvis dere hadde fult idèen til Alex Klein :p