Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Om Alex eller stort sett alle andre enn Markus hadde vært leder i stammen hadde vi nok greid vinnerkravene.

Jeg kan sende bilder av svetteringene mine etterpå Ruben, men tar den korte ;)

Kort versjon:
1:Markus tokk Sondre inn, stort feilgrep som vekte store uenigheter og diskusjoner i stammen.
2:Sondre sendte byer vi hadde claimet av ss til ss, han påstår selv at det var den orginale eieren som gjorde det, men har min tvil om det.
3:Sondre truer stammemedlemmer med å ikke adle algatar som er hans gamle konto, og truer de med å sende nukes+tog på de.
3:Mikkel gir seg på al, og uten at vi andre får vite om det skal plutselig Sondre ta over kontoen.
4:Dette reagerte selvfølgelig veldig mange på, ettersom al er en nøkkelspiller, men Sondre tokk den over.
5:Sondre hadde titalls med nukes og masse tog, likevel greide han ikke å ta en av de 20 byene han sendte tog på mot netherblade, noe som beviser at han også er en noob.
6:Jeg og noen andre sier til mikkel at han skal skifte passordet, mikkel er veldig inaktiv så det tar ett par dager før dette skjer
7: Mikkel gir passordet tilbake til Sondre etter først og ha byttet det, helt uforstålig i grunn..
8:Sondre forlater stammen, lager egen stamme og inviterer folk.
9: Mikkel forandrer passordet igjen, og Sondre er endelig ferdig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ds.de kan takke fruity for seieren. Det var vell ingen tvil om at ds.de kom til å vinne mot fruity med Just For Fun ute av bildet? Den eneste trusselen som var igjen var vinnerkravet om dominanse i K44.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er jo sondrekul. han er jo ikke rett i det hele tatt. skulle gjerne brukt mange sterke ord, men da får jeg vel straff også. Det er utrolig synd å håpet at dette skulle være en ganske lang og heftig kamp.
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om fruity medlemmene som har gått over til ds sier i etterkant "Jeg var med å vinne hp6 med ds"? Skriver i sine senere søknader "jeg var med å vinne hp6 med ds"? Skriver på forumkontoen sin "***/hp6-Vant".

For meg vil de orginale medlemmene til ds være de eneste vinnerne (Først og fremst de som har vært med t.o.m Paris) , så gratulerer til dere..Spessielt Brian, uten han hadde det nok ikke godt.

Dette gjorde det ikke akkurat noe vanskeligere for meg å slutte/ta en pause fra tw. SO LONG, IM OUT!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp