Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
la de på just for fun være litt glad da nå da :)
de er jo så gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooode, selv om dere ligger på 1.plass er det gått 4 dager bare, vi kan vente 1 uke så begynner det og bli artigrere så slutt og skyrte navn for pyser og Olvden og vi vet av Chris er best der
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
la de på just for fun være litt glad da nå da :)
de er jo så gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooode, selv om dere ligger på 1.plass er det gått 4 dager bare, vi kan vente 1 uke så begynner det og bli artigrere så slutt og skyrte navn for pyser og Olvden og vi vet av Chris er best der

<3<3<3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
la de på just for fun være litt glad da nå da :)
de er jo så gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooode, selv om dere ligger på 1.plass er det gått 4 dager bare, vi kan vente 1 uke så begynner det og bli artigrere så slutt og skyrte navn for pyser og Olvden og vi vet av Chris er best der

altså Just for fun er den spilleren som har prestert best til no så ser ikke helt problemet ditt?

siden du ikke har rank en så tidlig (som ikke har noe og si) trenger du ikke og gå rundt og sippe for den grunn?
 

DeletedUser

Guest
jeg liker ikke hvordan just for fun folka oppfører seg som heine/olveden/navn for pyser, de er så arrogante og virker som det kan alt , men vi andre kan ingen ting :)
Eneste som skal ha æren på jff er jo chris
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mhm, ikke la meg ligne på TrAnxZ nu. Jeg ahr gjort mitt. Vi alle har, kansje Chris er en god spiller men betyr ikke akkurat DU trenger slenge med leppa. Sett et eksempel istedet for å gå å leke like arrogant.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg liker ikke hvordan just for fun folka oppfører seg som heine/olveden/navn for pyser, de er så arrogante og virker som det kan alt , men vi andre kan ingen ting :)
Eneste som skal ha æren på jff er jo chris

kremt

dem er ikke dem som skryter mest her viss du prøvde og hinte til det :)


og når blei det arrogante btw? dem sier hvor mye dem har farma ^^

også kan dem ikke se at flere har rana 1 mill seff spør dem da ^^ siden dem begynner og lure ^^ ikke har dem fått et bilde eller som bevis ^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sondre påstår han har farmet 1mill før oss, men han nekter å vise oss IG. Stor skjangse detter er sant? NOT :D
 

DeletedUser

Guest
I tilleg har vi passert 2mill ranet.

heldigvis er dette bare ryktebørsen :D ryktet kan avkreftes :) men vi nærmer oss !

Raner: (Sølv - Nivå 3)
Du har allerede ranet til deg 1.921.117 ressurser.
Neste nivå: Rane til deg 100.000.000 ressurser!

Skal også sies at vi har hatt en av de beste farme områdene(hvis ikke den beste). Vi var ikke alene i området, så det var ikke gitt at vi skulle få en så god oppstart. Vi er også 4 aktive på kontoen (og har den beste maskotten (party) ) så offline tid har vi nesten ikke hatt. For å si det kort så har vi hatt potensiale til en god start, vi har nok dualler til å sende ut farming hver eneste time i døgent og vi har hatt det utrolig morsomt i oppstarten :)

Husk også at 1. plassen er skryteplassen ! Vi fortjener å skrye litt - så lenge vi forsvarer 1. plassen :) Neste konto vil også ha skryterett så lenge han forsvarer tronen !

Vil sitere Robert aka Redswan her i forhold til vår posisjon så tidlig i spillet:
Robert Redswan | Tvutt v12 skrev:
TW er fortsatt et maraton, ikke en sprint
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
heldigvis er dette bare ryktebørsen :D ryktet kan avkreftes :) men vi nærmer oss !

Raner: (Sølv - Nivå 3)
Du har allerede ranet til deg 1.921.117 ressurser.
Neste nivå: Rane til deg 100.000.000 ressurser!

Skal også sies at vi har hatt en av de beste farme områdene(hvis ikke den beste). Vi var ikke alene i området, så det var ikke gitt at vi skulle få en så god oppstart. Vi er også 4 aktive på kontoen (og har den beste maskotten (party) ) så offline tid har vi nesten ikke hatt. For å si det kort så har vi hatt potensiale til en god start, vi har nok dualler til å sende ut farming hver eneste time i døgent og vi har hatt det utrolig morsomt i oppstarten :)

Husk også at 1. plassen er skryteplassen ! Vi fortjener å skrye litt - så lenge vi forsvarer 1. plassen :) Neste konto vil også ha skryterett så lenge han forsvarer tronen !

Vil sitere Robert aka Redswan her i forhold til vår posisjon så tidlig i spillet:

Det ryktes og beklages, at jeg må skenke litt malurt i ditt/deres beger. Synes ikke at det er så mye å skryte av, at 4+++ spillere på samme konto, evner å ligge i front. Jeg vil hellere skryte av dem spillere, som holder på "old school" og holder fast i mottoet :" 1 konto=1 spiller", og som evner å henge med..såvidt. Men det ryktes, at jeg nok er ganske ene i gården der med den holdningen (nod)
 

DeletedUser

Guest
forsåvidt enig med deg gertpe, men førsteplass er førsteplass :) Er ikke bare fordeler i aktivitet vi får av å ha hverandre som duals - vi har det mye morsommere på kontoen enn om vi spiller alene :)

Husk også at det kan finnes ulemper med for mange på kontoen :)

Du skryter jo av å spille solo hver runde, noe jeg syns er godt gjort! Det hadde aldri jeg klart :) Motivasjonen hadde aldri vært den samme uten mine duals (clapping)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
forsåvidt enig med deg gertpe, men førsteplass er førsteplass :) Er ikke bare fordeler i aktivitet vi får av å ha hverandre som duals - vi har det mye morsommere på kontoen enn om vi spiller alene :)

Husk også at det kan finnes ulemper med for mange på kontoen :)

Du skryter jo av å spille solo hver runde, noe jeg syns er godt gjort! Det hadde aldri jeg klart :) Motivasjonen hadde aldri vært den samme uten mine duals (clapping)

Ryktes at jeg aldrig skryter, jeg opplyser. Og det ryktes at det enkelte ganger ka være vanskelig å samarbeide med konto, hvor det er flere på. Den ene dag du skriver en melding, får du et svar...den neste dag får du et annet svar. Simpelthen fordi det er flere folk på samme konto. Og det ryktes at det ka være rett så forvirrende.

Men korrekt, rank 1 er rank 1. Der er vi enig :D Og det oppnår solospillere sjeldent.
 
Topp