Ryktebørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes en idiot prøver å nuke oss :O Jaja, han får vel bare miste enheter hvis det er det dem vil.

Sagt disse to køddene angriper NTGT F4s7 4nD Fur10u5
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dere får ha deres små seiere. Får håpe dere sendte allt dere eier
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Ryktes at Olve må ty til skjellsord for å rakke ned på oss(les:HOMSE):hmm::hmm:
 

DeletedUser

Guest
Siste rykte mottatt (-1 poeng totalt)
23.03.13 21:41
Olvedn
Tråd: Ryktebørsen

Endelig kunne jeg gji deg.


Jeg synest det var mr Olvedn som sa at han var lei av at folk gidde negative rykter uten grunn, ja her har vi ett eksempel. Jeg har ikke gidd deg noe rykte, jeg har ikke sakt noe som kunne ha såret deg, jeg har ikke gjort noe imot deg, så jeg sjønner ikke hva problemet ditt er, helt ironisk at du iheletatt får duals sånn som du oppfører deg og sånn som du spiller.

Du skryter over at dere har farma over 2m, ja du har sikkert farma 10-15k av de, om ikke mindre. Tror du burde begynne å tenke igjennom hva du sier etc.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Siste rykte mottatt (31 poeng totalt)
23.03.13 21:42
Olvedn
Tråd: Ryktebørsen

Huff og huff, du raget så jævlig på meg siden eg ble sur på deg. HOMSE

Lavmål.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes en idiot prøver å nuke oss :O Jaja, han får vel bare miste enheter hvis det er det dem vil.

Sagt disse to køddene angriper NTGT F4s7 4nD Fur10u5

Du har jo flaks da, du rakk å vente til chris, thomas og heine kom hjem, så kanskje de kunne dodge for deg. Helldig der.
 

DeletedUser

Guest
Olvedn, synes du er en idiot som skriver på profilen din at du har vunnet v3. Du kom in når nærmeste fiende var med adles 90 timer unna, det eneste du gjorde var og adle barbarer i maks 2 uker til Simen bytta passorde og du ble kicket.
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at de siste som har skrevet på ryktebørsen, overhodet ikke har oppdaget at dette er "Ryktebørsen". I stedet kommer de med en masse uinteressant skvaller.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Olvedn, synes du er en idiot som skriver på profilen din at du har vunnet v3. Du kom in når nærmeste fiende var med adles 90 timer unna, det eneste du gjorde var og adle barbarer i maks 2 uker til Simen bytta passorde og du ble kicket.

Ble aldri kicket, var jeg som sto igjen her. OG hva faen bryr det deg egentlig?
Og hvem adlet ikke grått i slutten?
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Orker ikke, har gjort det med Skurre men han er for frekk i munnbruk og truer med å adle en siden han har 180 flere byer en det du har.

Ryktes at DS.de har sotte igang mobbeaksjon
 
Topp