Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
ryktes at ryktet over er en fakta post og at han sikter til fienden:O
 

DeletedUser

Guest
desverre tror jeg nok jeg vil sette et spørsmåls tegn bak den settningen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at både AH og InVi var for feige til å fortsette en 3-frontskrig, så dem merger.
Jaja, vi hadde jo planer om å banke begge stammene uansett.
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det ryktet kan bekreftes, derfor er det ikke lenger et rykte men det er fakta.. (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Originale Burn ikke hadde stort andre skills enn å farme mye. Men det er jo strengt tatt noe en opptrent apekatt kan få til, om apekatten har god nok tid.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er strengt tatt gråbyer/innadlinger + farming som skal til for førsteplass.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ryktes at Originale Burn ikke hadde stort andre skills enn å farme mye. Men det er jo strengt tatt noe en opptrent apekatt kan få til, om apekatten har god nok tid.

Ryktes at Redswan ikke aner hva han snakker om da han snakker ned på sin tidligere overmann! Originale Burn var en aktiv farmer ja, men også en genial strateg. Kontoen har gått ned etter originalen forlot kontoen, og kan ikke forstå at du syter på han når han slo deg i absolutt alle rangeringer. (ODD,ODA,MEDALJER,FARMING, osv) (ved unntak av såvidt poengmessig rang). (støttes)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Når han ikke adler flere byer av meg, enn jeg av ham, så er det mildt sagt skivebom å kalle ham min overmann :p
Ignen trekkes farming frem som en superskill, da må jeg bare gjenta megselv:
Men det er jo strengt tatt noe en opptrent apekatt kan få til, om apekatten har god nok tid.
Medaljene er en direkte følge av den nevnte farmingen.
Dog var jeg selv med lav rang i starten, over Burn i ODa. Dvs at med mindre tropper, hadde jeg mer ODa, samtidig som jeg ekspanderte i bra hastighet. Da har jeg samtidig avkreftet at han var bedre på ODa. Da gjenstår ODd på lista du ramser opp der, og det faller vel på sin egen urimelighet at noen skal skrytes opp pga at man har mye ODd. Forklarer ikke den dypere, da det ikke skal være nødvendig.

Det eneste Burn Original viste på v16, var at han hadde god tid til å farme. That's it.
 

DeletedUser

Guest
Når han ikke adler flere byer av meg, enn jeg av ham, så er det mildt sagt skivebom å kalle ham min overmann :p
Ignen trekkes farming frem som en superskill, da må jeg bare gjenta megselv:

Medaljene er en direkte følge av den nevnte farmingen.
Dog var jeg selv med lav rang i starten, over Burn i ODa. Dvs at med mindre tropper, hadde jeg mer ODa, samtidig som jeg ekspanderte i bra hastighet. Da har jeg samtidig avkreftet at han var bedre på ODa. Da gjenstår ODd på lista du ramser opp der, og det faller vel på sin egen urimelighet at noen skal skrytes opp pga at man har mye ODd. Forklarer ikke den dypere, da det ikke skal være nødvendig.

Det eneste Burn Original viste på v16, var at han hadde god tid til å farme. That's it.

Den originale Burn viste at han var en fantastisk samarbeidspartner som visste hva han drev med. Svært aktiv, støttet opp, hjalp til med nukes og annet. Når The Vigilante ble adlet (eller restartet, jeg husker ikke) var Burn også en av de som var mest aktiv i å hjelpe til med ressurser slik at han fikk bygget seg opp fort igjen. Jeg kan si med hånden på hjertet at hvis halvparten av Invi var like bra teamplayer som originale Burn var, så hadde dere slitt VELDIG mye mer i den pågående krigen. Å si at han kun var god til å farme er bare noe jeg følte jeg måtte kommentere her.

Han hadde dog samme problem som meg, at han spilte solo og det tok altfor mye tid å sitte på en såpass utsatt konto helt alene. Du kommer nok til å slenge noe dritt om hvordan jeg spilte nå også, men det går helt fint.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Når han ikke adler flere byer av meg, enn jeg av ham, så er det mildt sagt skivebom å kalle ham min overmann :p
Ignen trekkes farming frem som en superskill, da må jeg bare gjenta megselv:

Medaljene er en direkte følge av den nevnte farmingen.
Dog var jeg selv med lav rang i starten, over Burn i ODa. Dvs at med mindre tropper, hadde jeg mer ODa, samtidig som jeg ekspanderte i bra hastighet. Da har jeg samtidig avkreftet at han var bedre på ODa. Da gjenstår ODd på lista du ramser opp der, og det faller vel på sin egen urimelighet at noen skal skrytes opp pga at man har mye ODd. Forklarer ikke den dypere, da det ikke skal være nødvendig.

Det eneste Burn Original viste på v16, var at han hadde god tid til å farme. That's it.

Jeg har ikke fulgt nøye med hvordan du lå i forhold til Burn i starten, men like før han dro viste han at han er kapabel til å håndtere alle situasjonene i gamet.

"Det eneste Burn Original viste på v16, var at han hadde god tid til å farme. That's it."

Man må kunne ha en forståelse på hvordan man farmer effektivt og raskt, og dette vet jeg originalen la mye arbeid i. Hvordan du kan si noe slikt ved sistnevnte sitat forstår jeg ikke, når han som sagt var overlegen i ODA, Medaljer og masse gode adlinger? Disse prestasjonene fullført under solo kjør hele tiden, noe ikke mange klarer å bearbeide på like god måte som det Burn gjorde i v16.

Start up game er avhengig av mye farming, det har du presisert og det har du rett i. Men å si at farming var den eneste kunnskapen som Burn mestret er ikke rett. Jeg fikk med meg hvordan han knuste ned på angrep fra deg, Innocent, og ved en 1v1 duel her tror jeg originale Burn innehar egenskaper nok til å sette deg ut av spill! (kyss)

-
Elias
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Forstår at du ikke har 100% oversikt over hva som foregår/foregikk på v16, så skal gi deg litt slingringsmonn i dine uttalelser her.

Selvfølgelig er farming en del av startup, og derfor har de andre tingene du nevner som gode, fulgt på farmingen. Men når spillere gang-på-gang viser at det er kun farmebiten dem mestrer, og viker unna når det blir litt tøft, det er en veldig reell tendens på .no, nå sier jeg ikke at dette garantert gjelder originale Burn, men han har ikke akkurat motbevist dette her på v16.
Jeg har aldri vært den som har vært best i startup, fordi jeg er for lat til å farme så mye som dem som ikke gjør annet i oppstarten. Likevel ser du meg hver gang jeg faktisk ofrer litt tid, på topp5. Da er det ikke lenger en tilfeldighet.
Så om vi hadde starta med en by hver, ville kanskje Orig Burn ha slått meg. Men jo flere byer vi har hatt, jo større vil min vinnersjanse ha blitt. Du kan jo ta en prat med dem som har slått meg etter at jeg har passert 5 byer, det ville blitt en kort samtale, da det ikke har skjedd siden v2 da jeg var helt fersk.

Ang de angrepene ifra meg, så lurer jeg litt på når det skjedde. Kan iallefall ikke huske å ha ligget ifront mot ham hvor jeg ble eid der. Eneste 'duellen' vi har hatt som jeg kommer på, var da ReTaRdEd gikk AWOL og vi kjempa om byene hans. Da tok jo jeg de fleste, og mistet vel ikke stort, om noe, til Burn.
Derimot tok jeg en pre og readle taktikk som gjorde at jeg mistet noen få øks/lk, og han mista 2 nukes, hvorpå jeg endte opp med byen.
Correct me if I am wrong, gøy med litt diskusjon her, endelig :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Forstår at du ikke har 100% oversikt over hva som foregår/foregikk på v16, så skal gi deg litt slingringsmonn i dine uttalelser her.

Selvfølgelig er farming en del av startup, og derfor har de andre tingene du nevner som gode, fulgt på farmingen. Men når spillere gang-på-gang viser at det er kun farmebiten dem mestrer, og viker unna når det blir litt tøft, det er en veldig reell tendens på .no, nå sier jeg ikke at dette garantert gjelder originale Burn, men han har ikke akkurat motbevist dette her på v16.
Jeg har aldri vært den som har vært best i startup, fordi jeg er for lat til å farme så mye som dem som ikke gjør annet i oppstarten. Likevel ser du meg hver gang jeg faktisk ofrer litt tid, på topp5. Da er det ikke lenger en tilfeldighet.
Så om vi hadde starta med en by hver, ville kanskje Orig Burn ha slått meg. Men jo flere byer vi har hatt, jo større vil min vinnersjanse ha blitt. Du kan jo ta en prat med dem som har slått meg etter at jeg har passert 5 byer, det ville blitt en kort samtale, da det ikke har skjedd siden v2 da jeg var helt fersk.

Ang de angrepene ifra meg, så lurer jeg litt på når det skjedde. Kan iallefall ikke huske å ha ligget ifront mot ham hvor jeg ble eid der. Eneste 'duellen' vi har hatt som jeg kommer på, var da ReTaRdEd gikk AWOL og vi kjempa om byene hans. Da tok jo jeg de fleste, og mistet vel ikke stort, om noe, til Burn.
Derimot tok jeg en pre og readle taktikk som gjorde at jeg mistet noen få øks/lk, og han mista 2 nukes, hvorpå jeg endte opp med byen.
Correct me if I am wrong, gøy med litt diskusjon her, endelig :)

Du ble rimma på v12 :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde 1 by, her skriver jeg at når jeg har passert 5 byer, eller 2 for den saks skyld, så må vi tilbake til v2 for å ha sett det skje :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at DEMONS angriper med def fordi de allerede er tomme for off.

Angriper: fletenios
Opprinnelse: *** (***|***) K44

Antall: 10498 10523 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 10498 10523 0 0 0 0 0 0 0
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
ryktes at deff er det nye off :O

Ryktes at noen burde lære seg å fake litt bedre(eller, han kan la være, så slipper jeg å stresse med tagging ^^)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg skal ta meg vinterferie, så håper jeg folk er større når jeg kommer tilbake, så moralen blir bedre.
 
Topp