Ryktebørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nei din tufs. Henrik var bare dual.

eh??? det vet jeg da:p var ikke det jeg sa heller om du hadde giddet å lese.. jeg sa det var 2-3 stk på Coopern og at jeg vet Henrik spiller på v17.. men det under navnet bongosteen.. hadde håpet du kunne klare å tenke såpass langt fram :eek:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
eh??? det vet jeg da:p var ikke det jeg sa heller om du hadde giddet å lese.. jeg sa det var 2-3 stk på Coopern og at jeg vet Henrik spiller på v17.. men det under navnet bongosteen.. hadde håpet du kunne klare å tenke såpass langt fram :eek:

Jeg tenker ikke langt, men nok til å tenke lengre enn deg. Det er den allmektige Thomas jeg snakker om.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ryktes at det er krise i topp-stammene!
Kan avkrefte dette og med trygghet annonsere at det er balanse og ro i PROS. Det har vært tider med store diskusjoner over for mye papirarbeid i ledelsen, men en egen komite ble i går satt ned for å revurdere og eventuell redigere interne protokoller og handlingsregler ledelsen og høringsorganene i stammen må følge. Oppstod også et par problemer når stammens angrepsmotivator selv uteble fra komitemøtet da han måtte delta i stammens kick-off for internmotivasjonworkshop, noe som førte til at hans stemme ikke ble hørt - dette balanserte dog høringsorganene for gjennom å utstede en ekstra representant fra eldrerådet som holdte skypekontakt med vedkommende for å fremme vedkommendes stemme og meninger vedrørende vedtakene, noe som heldigvis fungerte fint. Alt i alt er jeg glad for at jeg spiller i en stamme uten byråkratisk merarbeid - her i gården er vi effektive! Krise er altså 100% avverget i PROS.
 
Topp