super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
En stamme opprettet av spillere som kun lever av drama og til å gå til personangrep kan sjeldent leve lenge vil jeg tro? :)(clapping):hmm:

Nåja, nå vil jeg også peke fingeren mot en av dine egne, altså "person X", som snakka dritt om rebell på skype
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Å dra alle under samme kam blir ikke helt riktig.

Drar jeg alle under en kam når jeg skriver att den er opprettet av spillere med disse "kvalitetene"?
Jeg regner med att du er kjent med att Power opprettet av spilleren Dora aka Whoopen med hjelp fra disiplene sine ^^
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvis dere sikter til de som opprettet Power, altså Dora the Explorer så er den kontoen borte allerede. Ingen av de som spiller nå var med på opprettelsen av stammen.
 

DeletedUser

Guest
Kunne du vert så søt at du ramsa opp alle de i ODA som dreiv på med det samme ?
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Det er absolutt noen i ODA som liker å krangle også, men ut ifra hva jeg har sett har ikke noen i ODA gått (i nærheten) så langt som det K4f og Dora har gjort. Er forskjell på opphetet diskusjon om spillet og å angripe noens privatliv.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Kunne du vert så søt at du ramsa opp alle de i ODA som dreiv på med det samme ?

Dette går så begge veier, at det kan ikke måles på en enkel måte, begge sider kaster dritt, men det er absolutt ikke alle i begge stammene.

Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan spille uten å bli personlig? men klart, noen er jo hårsåre og det vet jeg om flere av de som har kommentert her i det siste..

Slutt å ta dere selv så høytidelige, og spill heller spillet!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dette går så begge veier, at det kan ikke måles på en enkel måte, begge sider kaster dritt, men det er absolutt ikke alle i begge stammene.

Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan spille uten å bli personlig? men klart, noen er jo hårsåre og det vet jeg om flere av de som har kommentert her i det siste..

Slutt å ta dere selv så høytidelige, og spill heller spillet!

Er enig i det du skriver her. Det vil alltid være folk som er uenige rundt forskjellige ting, sånn er det bare, og hvert synspunkt må respekteres. Skille person og sak, eller person og spill. In-game så har jeg vært, og er, i samme stamme med folk jeg tidligere har kranglet med, og den dag i dag kanskje ikke helt har samme synspunkt på ting. Da er det greit å vite at man kjemper om et felles mål. En seier :)

Så, til denne her.

rebell skrev:
Kunne du vert så søt at du ramsa opp alle de i ODA som dreiv på med det samme ?

Spørsmål - er du overrasket over at folk reagerer sånn som de gjør på bakgrunn av hva som har hendt tidligere rundt deg, og alt som har hendt opp gjennom V18? Det samme gjelder også Dora(jeg vet ikke hva Kill4fun har gjort). Du kan benekte det så mye du vil, men du slipper ikke unna at du er madammen med dramaet av en tornado susende rundt deg, som en skjult aura gjemt i en krukke frem til det ikke kan holdes der lenger. Svosj, så bærer det løs.

Super lol - Nå er jeg hverken i Power, eller bidratt til at det ble sånn som det ble, så den kammen sneier nok meg ganske fint forbi gitt. Skal sies at min kommentar egentlig var 80% tull for de som ikke skjønte det *vink, vink*, men det er jo alltids fint at folk reagerer litt & mater trollet som jeg er. Takk! Fant forresten et passende bilde til Power. Kanskje benytte det som stammens våpenskjold?

879bfb68fd98a3bdc2c822f9a3a49c65.png
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes at jeg ser på meg selv som uovervinnelig. Det er ikke riktig :) Jeg er fult klar over at jeg ikke kan vinne dette. Ikke alene. At jeg har klart å gått i pluss så langt sier mye mer om dere i ODA enn om oss på Decrepitus. Nå har det landet 6K nukes i løpet av 1,5 uke (?). Og kontoen vår står så og si like godt som før angrepene startet. Vet dere hvorfor? Fordi dere ikke angriper godt nok. Å sende nukes i hytt og gevær uten mål og mening gjør ingen nytte. Knuse noen gårder og smier her og der. Pft.

Jeg skjønner nå veldig godt hvorfor det tok såpass lang tid å ta ned OIM ved enkelte fronter. En er nødt til å bruke hodet i et taktisk spill. Hjelper ikke å verdens største brødkniv når man ikke vet hvordan man skjærer brød med den...

Lykke til videre.

Hilsen fra oss på Decrepitus :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktes at jeg ser på meg selv som uovervinnelig. Det er ikke riktig :) Jeg er fult klar over at jeg ikke kan vinne dette. Ikke alene. At jeg har klart å gått i pluss så langt sier mye mer om dere i ODA enn om oss på Decrepitus. Nå har det landet 6K nukes i løpet av 1,5 uke (?). Og kontoen vår står så og si like godt som før angrepene startet. Vet dere hvorfor? Fordi dere ikke angriper godt nok. Å sende nukes i hytt og gevær uten mål og mening gjør ingen nytte. Knuse noen gårder og smier her og der. Pft.

Jeg skjønner nå veldig godt hvorfor det tok såpass lang tid å ta ned OIM ved enkelte fronter. En er nødt til å bruke hodet i et taktisk spill. Hjelper ikke å verdens største brødkniv når man ikke vet hvordan man skjærer brød med den...

Lykke til videre.

Hilsen fra oss på Decrepitus :)

Det ryktet tror jeg står godt. At du holder så godt, er fordi ingen har startet riktig enda.. er bare oppvarming.
Ikke prøv å belær oss hvordan angripe. Tror vi vet hva som skal til, er bare forskjellige måter å tenke/gjøre på. Det blir for enkelt å si vi er for dårlige til å angripe. Mulig vi kunne vært flere som angrep, det er så..
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det ryktet tror jeg står godt. At du holder så godt, er fordi ingen har startet riktig enda.. er bare oppvarming.
Ikke prøv å belær oss hvordan angripe. Tror vi vet hva som skal til, er bare forskjellige måter å tenke/gjøre på. Det blir for enkelt å si vi er for dårlige til å angripe. Mulig vi kunne vært flere som angrep, det er så..

For enkelt å si at dere er dårlige til å angripe? Enten det, eller så er vi for gode til å forsvare. Er ikke mange fasitsvar her.

Jeg er sikker på at kontoen vår kommer til å gå i minus veldig snart. Det fordi vi ikke har tid til å forsvare kontoen på samme måte som vi har gjort siste tiden. Om dere skulle møtt noen som var enda bedre enn meg til å forsvare (som forsåvidt ikke skal så mye til), så trengs det andre måter å angripe på enn det dere gjør nå. Er bare det jeg vil fram til.

Edit: Hvordan du, Capitan angriper kan jeg ikke uttale meg om, for du har ikke startet å angripe meg enda. Altså er det ikke deg jeg kommenterer heller... Hvorfor så hårsår?
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
WoW! Du framstår som høy på pæra, noe som ikke taler til din fordel akkurat. Jeg vet du her god, men ærlig talt. Høres jo ut som det kun er deg som kan dette spillet :p. Det er flere gode deffspillere i ODA you know..
Det kan virke som du legger opp til en unnskyldning for at du vet du kommer til å tape, slik de fleste bruker å gjøre det. Samme hva grunnen er. Taper du, så taper du..
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Du snakker om at jeg har min egen måte å tolke ting på? Du har jammen din måte du også ser jeg. Jeg har aldri sagt at jeg er god. Jeg sier tvert imot det motsatte.

Om dere skulle møtt noen som var enda bedre enn meg til å forsvare (som forsåvidt ikke skal så mye til)
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det kan virke som du legger opp til en unnskyldning for at du vet du kommer til å tape, slik de fleste bruker å gjøre det. Samme hva grunnen er. Taper du, så taper du..

Oddsen her er 30 mot 361. Selvfølgelig taper jeg. Men grunnen er ikke ene og alene at jeg er for dårlig. Jeg starter min førstegangstjeneste om ikke lenge, og vil da ha så og si null tid til spill. En unnskyldning for å ikke spille? Ja, men en veldig god en.
 
Topp