Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du snakker om at jeg har min egen måte å tolke ting på? Du har jammen din måte du også ser jeg. Jeg har aldri sagt at jeg er god. Jeg sier tvert imot det motsatte.

Den tolket jeg ikke. Jeg leste rett og slett feil..eller for fort. Så tar tilbake hentydningen til "høy på pæra". Sorry for den..
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Oddsen her er 30 mot 361. Selvfølgelig taper jeg. Men grunnen er ikke ene og alene at jeg er for dårlig. Jeg starter min førstegangstjeneste om ikke lenge, og vil da ha så og si null tid til spill. En unnskyldning for å ikke spille? Ja, men en veldig god en.

Vi er vinnere av v18 bror. Gjør ikke noe (wasntme)
Forøvrig er Benjamin tjue ganger bedre enn deg Capitan (bare for å gni det litt) (kyss)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at Power har lite motiverte spillere, som forsvinner gradvis.
Det blir sjelden vellykket når nye spillere skal komme inn, å sloss for en spillers personlige vendetta.
 

DeletedUser

Guest
"Legenden" uttaler seg selv som vinner og benekter odds/"fakta" er jo bare til å le litt av, lev i den lille boblen din du (giggle)

Til tross for innsatsen du legger i å rekruttere inn nye spillere på de kontoene dere besitter så må jeg si de gir fort opp etter litt motgang og det vil bli en heltids jobb om du skal bytte spillere på kontoer like fort som de ser ut til forsvinne.
Skal ha for att de orker å komme inn å krige for din personlige vendetta, men forstår att få orker å bli lengre enn fornuften trenger til å se hva de spiller for (yes) Stå på, artig å få motstand på v18 igjen.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Dere kan holde en undersøkelse i ODA om Dec er vinner eller ikke, siden dere synes det er så kjekt å avgjøre om en persons arbeid skal gå til spille eller ikke pga en undersøkelse.
 

DeletedUser

Guest
Dere kan holde en undersøkelse i ODA om Dec er vinner eller ikke, siden dere synes det er så kjekt å avgjøre om en persons arbeid skal gå til spille eller ikke pga en undersøkelse.

Er vell heller enkeltes spilleres oppførsel som gjør att de ødelegger for seg selv?
Kan også ta en undersøkelse her på forumet om nett mobbing, trakassering på nett er låv på TW, innogames eller generelt "ok" noe steder (The list goes on)... Se om svare blir noe annerledes? (nerd)

Enkelte spillere får også for mange sjanser og den som får svi for det i ettertid er den som tøyer grensene for vedkommende :Neutral:
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
"Legenden" uttaler seg selv som vinner og benekter odds/"fakta" er jo bare til å le litt av, lev i den lille boblen din du (giggle)

Til tross for innsatsen du legger i å rekruttere inn nye spillere på de kontoene dere besitter så må jeg si de gir fort opp etter litt motgang og det vil bli en heltids jobb om du skal bytte spillere på kontoer like fort som de ser ut til forsvinne.
Skal ha for att de orker å komme inn å krige for din personlige vendetta, men forstår att få orker å bli lengre enn fornuften trenger til å se hva de spiller for (yes) Stå på, artig å få motstand på v18 igjen.

og du tror mitt mål har ville vært å beseiret ODA? Neppe (kyss)
Still - vant krigen, og det er jeg, og mine dualer fornøyd med. (hug)
 

DeletedUser

Guest
Liker att du enda lever i de boblene dine og du skal få kose deg der, bare moro å lese slik du prøver å trøste deg selv oppi det hele ^^,
Hva målet ditt er med å rekruttere av ODA og få lurt over så mange kontoer som mulig i annen stamme vet jeg ikke hva er annet enn å "beseire" men om du sier det ikke er sånn så får vi vell tro på det!

Lykke til videre uansett, ser dere begynner å trenge det mer fremover :hmm:
 
Topp