younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Verden er ikke det samme uten!


Ryktes at jeg har tropper på vei inn og ut!(party)
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ryktes at Jeg ikke spiller, men at det skal bli spennende å følge med her.

Ryktes at jeg ser flere veteraner som jeg ikke har sett på lenge (y)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes fulle hauls på alle angrep, måtte det vare lenge. :razz:
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ryktes at det er mange "pointwhores" her, eller er vel kanskje mer fakta og egentlig uunngåelig :hmm:
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ryktes at jeg lurer pa hvem som spiller pa TW-guiden :?

En som flyktet fra .no for en lang stund siden grunnet den lille massen som stakk ut til den store massen, som nå har vendt hjem for å få .no opp på fote igjen.

Ryktes om positivt mange spillere ut i fra hva forumet skal ha det til.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ryktes at det er mange "pointwhores" her, eller er vel kanskje mer fakta og egentlig uunngåelig :hmm:

Ryktes at enkelte ikke klarer å skille mellom pp-hore og poenghore. Det er også igrunn ikke noe som kan kalles poenghore i starten. Før i tiden da man ikke fikk gratis tropper var det enkelte som bare gikk ress og ga blanke i tropper. Det er definisjonen på poenghore. Nå blir man gitt gratis tropper og fortsetter med det lel.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at enkelte ikke klarer å skille mellom pp-hore og poenghore. Det er også igrunn ikke noe som kan kalles poenghore i starten. Før i tiden da man ikke fikk gratis tropper var det enkelte som bare gikk ress og ga blanke i tropper. Det er definisjonen på poenghore. Nå blir man gitt gratis tropper og fortsetter med det lel.

Ryktes at jeg ikke helt skjønte denne.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ryktes at jeg ikke helt skjønte denne.

Tankegangen rundt PP-hore her vil jeg tro har en referering til -20% på bygninger, og at det er grunnen til at kanskje noen har kommet lengre enn andre og da fått litt mer poeng.

Og med tanke på gratis tropper referer han nok til at man får gratis tropper for å gjøre quest og da automatisk får litt tropper.
 
Topp