Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Beklager folkens, men jeg kunne ikke si nei til dette:

Jeg beklager hvis jeg virket sur, jeg er ikke sur, jeg er egentlig snill. Niko er gud, Niko er veldig Gud, Niko er supergud, Niko er helt ekstremt Gud, Niko er så gud at jeg ber til han om å ikke komme opp i muntlig eksamen, Niko er den snilleste guden i verden etter som han hørte bønnene mine om å ikke komme opp til skriftlig så jeg satser på at han hører meg igjen, og til slutt- NIKO ER GUD!!

-Grimo

Sånn går det når man har 17-åringer i ledelsen,
 

DeletedUser

Guest
Kommer aldri til å glemme det ene argumentet for hvorfor de dro over.

"Lettere med færre fiender i sommerferien" (KP)

Når du ser hvordan det gikk i Power da han var borte en uke og skulle ha kv, da er det ikke rart han er nervøs for hvordan kontoen vil se ut om han skal bort igjen i sommerferien :rolleyes:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Tilleggsbemerkning, tonen mellom meg og Grimo bedret seg lenge før de snakket om overgang.
Er ikke skuffa i det hele tatt og synes dette er svært positivt, Eirik hadde selvsagt vært morro å ha med i tillegg,
men liker ikke hvordan du legger ord i munnen min og til resten av stammen.

Legger bare frem det jeg har fått hørt fra mine spioner i Nice jeg :hmm:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at dere hadde aksjon mot meg dagen før eksamen uten at det var noen hindring for meg :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Å være cocky passer mye bedre når man faktisk har noe å være cocky for ;)

Oh, but I do. Du vet det bare ikke.

MD, din skyld at han joinet Nice etter du fuckd opp Power. Så hovedsakelig så får du skylda:awesome:

Huh? Babler du om da?

Ryktes at dere hadde aksjon mot meg dagen før eksamen uten at det var noen hindring for meg :awesome:

Awww... Du trodde det var en aksjon? Dere er jaggu søte til tider.
 

DeletedUser

Guest
Nei, stemmer. Dere har ikke aksjoner, kanskje derfor dere ikke lykkes? :rolleye:

Ja. Egentlig. Men det var før. Nå er nå.

Si meg, hvordan vil du at vi skal fjerne dere? Sakte og smertefullt? Eller raskt og fortsatt smertefullt? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg foretrekker raskt og smertefullt, men det forutsetter jo faktisk at dere viser noen offensive kvaliteter, som det har vært mangel på til nå:hmm:
 
Topp