Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes at at Zippy og Roger ikke klarer å adle meg så, de må adle barbarer i midten av clusteret mitt


Feigt :hmm:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at ingen andre en OD-Fam klager på fiendens barbadling i eget cluster, kanskje fordi dere ikke makter å adle dem? :mehe:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes at ingen andre en OD-Fam klager på fiendens barbadling i eget cluster, kanskje fordi dere ikke makter å adle dem? :mehe:

Så mange stacks :hmm:
Blame killer4, han som startet det. Derfor Pål & Rog gjorde det :D
 

DeletedUser

Guest
Det er da ikke opp til meg å avgjøre? :hmm:

Er jo det du gjør når du spiller slik du gjør. Du pirker borti og håper alt går greit.

Vel, denne gangen blir det konsekvenser. Slik spillestil som du (eller Roger) har, blir kanskje standarden her. Snike til seg gråbyer langt inne i safe. Dere er jo også helt håpløst elendige på slikt også virker det som.

Siden dere har adlet en by barbarby, så gir du grønt lys for alle andre. Ikke bli overrasket hvis du våkner opp en dag og så har vi adlet over 100 byer i ditt cluster.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Siden dere har adlet en by barbarby, så gir du grønt lys for alle andre. Ikke bli overrasket hvis du våkner opp en dag og så har vi adlet over 100 byer i ditt cluster.

Dere har tidligere og fortsatt visst flotte egenskaper innenfor det å adle grått, jeg er helt sikker på at dere er i stand til å ta gråe byer som er i mitt cluster og.
 
Topp