DeletedUser

Guest
Ryktes at Nice søker allianser bak scenen og vil helst ikke at andre skal få vite noe om det. Syntes det er litt merkelig da de før har sagt at de kriger mot alt og alle. Dobbeltmoral eller er det enkeltmedlemmer i Nice som desperat ser etter et lys i enden av tunnellen? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Nice søker allianser bak scenen og vil helst ikke at andre skal få vite noe om det. Syntes det er litt merkelig da de før har sagt at de kriger mot alt og alle. Dobbeltmoral eller er det enkeltmedlemmer i Nice som desperat ser etter et lys i enden av tunnellen? :hmm:

Har du noe som helst bevis eller eksempler på hvilke allianser vi selv har søkt? Isåfall vil jeg gjerne se det.
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Ryktes at Nice søker allianser bak scenen og vil helst ikke at andre skal få vite noe om det. Syntes det er litt merkelig da de før har sagt at de kriger mot alt og alle. Dobbeltmoral eller er det enkeltmedlemmer i Nice som desperat ser etter et lys i enden av tunnellen? :hmm:

Hvis du ikke har fått det med deg har en ny person tatt sjefstolen på diplomati siden i Nice, stemmer, det er meg det(party)
Anyway, Nice lever fritt, Nice lever i nuet. Tenk at ODA beskylder Nice for dobbeltmoral, jeg ville tatt det tilbake MD(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke har fått det med deg har en ny person tatt sjefstolen på diplomati siden i Nice, stemmer, det er meg det(party)
Anyway, Nice lever fritt, Nice lever i nuet. Tenk at ODA beskylder Nice for dobbeltmoral, jeg ville tatt det tilbake MD(giggle)

Så flott da! :) Men mener å huske at du sa dere ikke trengte allierte? For dere skulle jo ta de før eller senere, så da var det ikke noe vits. Så dere inngår allianser bare for å backstabbe de senere? Litt som det dere gjorde med Ragnar? Eller? Skjønner ikke helt hvorfor dere nå absolutt skal inngå allianser.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tror nå det synet har vært ganske splittet innad i stammen hele tiden.
Men husker at enkeltmedlemmer har sagt at pga verdens innstillinger så blir det nødvendigvis bare en stamme stående igjen til slutt.

Påpeker alikvell at vi også tidligere har hatt allierte. Startet bare å bli en stund siden sist nå,
noe som kan ha vært påvirket av mangel på ledelse i stammen i sommer (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Tror nå det synet har vært ganske splittet innad i stammen hele tiden.
Men husker at enkeltmedlemmer har sagt at pga verdens innstillinger så blir det nødvendigvis bare en stamme stående igjen til slutt.

Sant, men dere har vært veldig flinke til å ødelegge litt for dere selv på de måten.

Påpeker alikvell at vi også tidligere har hatt allierte. Startet bare å bli en stund siden sist nå,
noe som kan ha vært påvirket av mangel på ledelse i stammen i sommer (nerd)

Ja, dere har hatt noe smått. Men mangel på ledelse? Dere har jo vært superaktive denne sommeren jo. Er det bare ingen som gidder å ta ansvar? :confused: :hmm:

Når det er sagt, så har dere jo hatt en rimelig krigers tidligere leder da. Zippy har vært flink til å samle en del gode spillere, men har hørt han er en kranglefant :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja tidkrevende å være del av ledelse og ingen som orket det vervet i sommer slik jeg forsto det, da pils og lettkledde damer frista mere.
Jeg kan så klart til tider være uenig med de fleste, men når alt kommer til alt så er Pål en god mann og leder han.
Kranglefanten det er nok meg (giggle)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Tror nå det synet har vært ganske splittet innad i stammen hele tiden.
Men husker at enkeltmedlemmer har sagt at pga verdens innstillinger så blir det nødvendigvis bare en stamme stående igjen til slutt.

Påpeker alikvell at vi også tidligere har hatt allierte. Startet bare å bli en stund siden sist nå,
noe som kan ha vært påvirket av mangel på ledelse i stammen i sommer (nerd)


Var ikke dere alliert med Feel? Også tok dere inn de dere ville og resten adlet dere ned?:hmm:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Som jeg påpekte, så hadde vi også tidligere allierte.
Feel dobbelt crossa oss med en IAP med Power og 24/7 om jeg ikke husker feil.
Da alliansen bygget på at vi skulle kjempe imot vår felles fiende som var disse to, så endte det opp med at vi først tok inn de som var lojale i vår sak, for deretter å erklære de resterende krig.
Godt mulig det var flere igjen der som fremdeles var lojale til den opprinnelige saken, men vi kan jo ikke forhøre oss med alle. Uannsett de som kom over har blitt verdifulle bidrag til stammen, og jeg tror og håper de ikke angrer på det. Husker også noen som ikke ville fortsette men var lojale til den opprinnelige saken, gav oss byene sine.

En annen ting som også lagde dårlig stemning mellom stammene var at Feel startet å masse rekrutere medlemmer slik at de sperret inne både egne medlemmer og deres allierte.

Rykter at det var et dårlig eksempel for å prøve å vise at man ikke kan stole på Nice ;)

Var vell mye verre forhandlinger som skjedde da ODA fikk til sammarbeidet med Viking?
Ryktene og statsene sa at dere forviste dem til en gitt sone, hvor de også måtte gi fra seg flere byer gratis i området utenfor denne sonen?

Nå har begge sider hatt sine tvilsomme avgjørelser, så jeg ser ingen grunn til at den ene siden, skal prøve å fremtre som mer snille enn den andre.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Som Tidligere nevnt, elsker Benja's skriving her på off.forumet.
Ærlighet kommer du lengst med, hos meg :)
Fortsetter du som nå er jeg sikker på att du vil også komme seirene ut av v18 (Y)
 

DeletedUser

Guest
Var vell mye verre forhandlinger som skjedde da ODA fikk til sammarbeidet med Viking?
Ryktene og statsene sa at dere forviste dem til en gitt sone, hvor de også måtte gi fra seg flere byer gratis i området utenfor denne sonen?

Nå har begge sider hatt sine tvilsomme avgjørelser, så jeg ser ingen grunn til at den ene siden, skal prøve å fremtre som mer snille enn den andre.

Sant det der. Nå har det i senere tid styrket viking også i med at de var såpass spredt, så alt i alt, var det en win-win situasjon. Men det avhenger litt av hvordan du ser på det selvsagt.

Begge sider har tatt tvilsomme avgjørelser, men det er i de andres øyne. Personlig mener jeg at ODA har hatt en ganske stø kurs :)
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Sant det der. Nå har det i senere tid styrket viking også i med at de var såpass spredt, så alt i alt, var det en win-win situasjon. Men det avhenger litt av hvordan du ser på det selvsagt.

Begge sider har tatt tvilsomme avgjørelser, men det er i de andres øyne. Personlig mener jeg at ODA har hatt en ganske stø kurs :)

Det er forventet at ODA har hatt en stø kurs når de alliere seg med OIM, og de to Viking stammene som er de tredje, fjerde og femte største stammene på v18, for å ikke nevne Fiskars fiaskoen, syntes du ikke?(clapping) Men vi står imot, forhåpentligvis detter ting for Nice mer på plass innen kort tid :)

Moral er ett av få ord jeg ikke ville diskutert på v18, det hadde bare vært helt umoralskt(nerd) (Any1 got it?)
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
det er sant. når ODA og OIM er allierte nå vil nice få mere mot seg. da ikke oda eller oim slipper å tenke på hverandre. men kun på 1 stamme.

greier nice å snu dette vil jeg da bli ganske overasket.:warrior:
 

DeletedUser

Guest
Det er forventet at ODA har hatt en stø kurs når de alliere seg med OIM, og de to Viking stammene som er de tredje, fjerde og femte største stammene på v18, for å ikke nevne Fiskars fiaskoen, syntes du ikke?(clapping) Men vi står imot, forhåpentligvis detter ting for Nice mer på plass innen kort tid :)

Moral er ett av få ord jeg ikke ville diskutert på v18, det hadde bare vært helt umoralskt(nerd) (Any1 got it?)

Tror du har litt for stor tiltro til egen stamme :/
 
Topp