Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg skal innrømme at jeg alltid har hatt lyst til å spille for ODA, og har utgitt masse informasjon om OIM for å forhåpentlig få drømmen min oppfylt. Dessverre så fikk jeg ikke innpass i ODA, og det ble begrunnet med at de ikke hadde bruk for meg lengre, ettersom jeg hadde gitt all info om OIM som de hadde behov for.

Jeg velger å komme frem med dette nå og håper at OIM's ledere og medlemmer kan tilgi mine synder. Jeg hadde ikke noe ondt i sinn da jeg regelrett ble manipulert av alle forhåpningene og lovordene som kom fra ODA. Jeg skjønner veldig godt om OIM ikke ønsker å ha noe med meg å gjøre videre.

Beklager på det høyeste.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Du som sa dere ville spille fair, hvorfor ikke dele med oss hvem det er? :help:

Av hensyn til personen, noe jeg forklarte til M&M, og når det i ettertid kom mye bullshitt her på forum ang spionasje fristet det ikke akkurat å gå ut med det. :forvirra:
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Er spent på de avtalene du snakker om gitt...
Rart med enkelte du, som ikke forstår norsk :p

Ram77 har sagt k til avtalen om PA
FylleSamen nov. 20, 00:30
Kanskje vi kan ha PA istedetfor?

RaM77 nov. 20, 01:30
k?

FylleSamen nov. 20, 01:32
k

Bodygard har også gått med på en avtale for å få meg til å slutte med angrep.
FylleSamen nov. 20, 00:45
Men jeg kans lutte å angripe. Kan sende def der hvor det lander nukes, så mister du ingenting.

Bodyguard nov. 20, 00:49
Okei.

Bodyguard nov. 20, 00:51
Gjør du det?

FylleSamen nov. 20, 00:52
Så da har vi en deal av vi ikke angriper hverandre

Bodyguard nov. 20, 00:53
Okey. Hvis du tar ut nuksa.

FylleSamen nov. 20, 01:18
k

Så jeg håper vi kan holde avtaler og har fred frem til 21, desember og dere får overta byene.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ram77 har sagt k til avtalen om PA


Bodygard har også gått med på en avtale for å få meg til å slutte med angrep.


Så jeg håper vi kan holde avtaler og har fred frem til 21, desember og dere får overta byene.

(rofl) (rofl) (rofl) Lo godt i natt, da du dreiv på som verst, og nå ler meg skakk igjen!
Det var dette med å forstå norsk da, noe du tydeligvis har vanskeligheter med :p

Bare slik at det ikke oppstår misforståelser blant andre spillere, så kan jeg herved bekrefte at det ikke ble inngått noen som helst avtaler. Trodde alt var klart jeg, da du fikk flere incs som svar :p. Det er nok bare FylleSamen som har problemer med å forstå et nei :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Slemt å mobbe små unger da Ann... Jeg har fulgt med på VG den siste tiden og der har det nylig vært mye oppstyr rundt mobbing.
 
Sist redigert:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Oi, som om det ikke er kommet nok bullshit fra tidligere eiere på fyllesamen, så slår dere på her gutter, dette er det dummeste jeg har lest....å prøve å henge ut bodyguard og ram77 fordi det er noen skruer løs hos fyllesamen, idiotisk... ta dere sammen
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Dette her er bare å le av!

Hyggelig og ydmyk fyr på fyllesamen :)
Angriper meg, tilbyr og drepe sine egne nukes med sitt eget deff. (love)
Høres ut som en grei deal gjør det ikke det?

Hvis dette er et forsøk på å henge oss ut på off forum, så be my guest. Eneste personen dere henger ut her er dere selv (giggle)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Nå sier jeg stopp, og da er det stopp! :eek: Nå er alle venner og vi kan fortsette med andre rykter :mehe:
Er jo mye koseligere med fiender man kan snakke godt om og med, enn fiender man krangler med hele tiden!

Og forresten er jeg våken (hug)
 

DeletedUser

Guest
Nå sier jeg stopp, og da er det stopp! :eek: Nå er alle venner og vi kan fortsette med andre rykter :mehe:
Er jo mye koseligere med fiender man kan snakke godt om og med, enn fiender man krangler med hele tiden!

Og forresten er jeg våken (hug)

tommel opp og grønt flagg fra min side (Y)
Du er en av få som ikke er av sorten som er ute etter drittslenging eller uthenging her inne! :) (Y)(star)
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
samen søker seg over til ODA.....
FylleSamen nov. 17, 23:35
Skal vi være venner her på verden 18?
Ønsker ikke at så mange skal angripe.

FylleSamen nov. 20, 23:25
Diktatoren, vær så snill og stopp. Det er ikke artig når alle i ODA angriper. Kanskje dere ikke er gode nok til å ta en liten spiller alene.

Belzebub nov. 20, 23:26
Beklager Fylle, men du har nok valgt feil side. ODA, du vet hva det står for ;)

- Henrik / Belze

FylleSamen nov. 20, 23:31
Hva om jeg går over til deres side, kanskje da jeg også får ODA?

Belzebub nov. 20, 23:32
Det stemmer ganske godt det ja.

FylleSamen nov. 20, 23:33
Så jeg får komme over? Send inviterting så kommer jeg også kan jeg hjelpe med angrep.

Belzebub nov. 20, 23:35
Hehe, er nok ikke så lett du. Først og fremst må du sende en søknad, så kan evt jeg ta det vidre med ledelsen. Slipper ikke bare over en fiende helt uten videre.

FylleSamen nov. 20, 23:38
er du rekrutørr?

Belzebub nov. 20, 23:39
Ja.

FylleSamen nov. 20, 23:42
Okei jeg skalskrive søknaden min i morgen eller skolen da. Håper dere godtar den, for jeg ønsker ikke å være med OIM da de aldri er til hjelp.

Belzebub nov. 20, 23:50
Du bør komme med en jævlig god søknad. Skal ha en veldig god og utdypende, kontosjekk osv. så går den kanskje til vurdering.

FylleSamen nov. 20, 23:59
Det kan jeg nok kalre.

Belzebub nov. 21, 08:51
:)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Det var ikke snillt, dere klager over at jeg lagger ut samtale hvor jeg avtaler med Ram77 og body som vi laget enigheter om. Takk til Crasykid som fikk meg kasta fra kontoen!
 
Topp