benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
hehe ja jeg regner med jeg er en av de få som får æren av at du personlig kaster meg ut av bakgården :D
men jeg er litt som en kakelakk, det er vanskelig å bli helt kvitt meg, og etter atombomba så står jeg igjen sammen med mine brødre og søstre
 

DeletedUser

Guest
hehe ja jeg regner med jeg er en av de få som får æren av at du personlig kaster meg ut av bakgården :D
men jeg er litt som en kakelakk, det er vanskelig å bli helt kvitt meg, og etter atombomba så står jeg igjen sammen med mine brødre og søstre

Ja, jeg vurderte faktisk å knuse de siste byene dine til 26 poeng. Hadde det ikke vært for at Xandor hadde angrepssperre den ene gangen, så hadde vi sendt katawaves :p Så igjen, er du heldig :D

Men men. Setter stor pris på at dere bygger opp gråbyene. Er så kjedelig å gjøre det selv :gjeip:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Wow.. I OIM skjer det oftere kontobytter enn hva jeg bytter underbukser ila en uke. Litt av et sirkus, stappa med både gamle og nye klovner.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ja, jeg vurderte faktisk å knuse de siste byene dine til 26 poeng. Hadde det ikke vært for at Xandor hadde angrepssperre den ene gangen, så hadde vi sendt katawaves :p Så igjen, er du heldig :D

Men men. Setter stor pris på at dere bygger opp gråbyene. Er så kjedelig å gjøre det selv :gjeip:

Husker du en gang sa at jeg kunne være tøff pga min overlegenhet i poeng, nå er situasjonen en annnen og jeg kunne ikke gått forbi deg med alle am plassene fylt opp og maxa på poeng, uten at jeg bryr meg om det. Vent og se om jeg trenger poengene ledelsen for å ta deg ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
e468ca58337296037edaf36b3adae8f4.png


Jeg føler meg hatet :(.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kjære deg, jeg fjernet det! (love)

Why do we want to talk to that thing? :O aka Hvorfor vil vi snakke med den tingen?

Må skrive norsk også viss ikke får jeg kjeft :O

Denne meldingen er ment som en spøk/ironi!
 
Sist redigert:
Topp