Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ja kan ikke være så vanskelig å adle når du har Skandyzz til å nuke og fake for deg? (hug)
Domt att du ikke er der og holder kontoen din da, du kan jo bare komme tilbake og rimme meg som er så enkel å adle av??(rofl)

Nå har han bidratt med fakes og en del nukes. Bare at jeg har lidd mye mer tap xD Du skal ha for at du kan stacke :)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Er jeg kul ? :DDDDD

Kanskje jeg er "ulojal etc alt det scar skrev"

men jeg kan vel vere kul fordi ? :DDD

Du kan være en kul (nod)
82510180772.JPG
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere skriker på dual-forumet på .no, hva er da galt med å sjekke .net om man har spilt der? Du er en liten hykler, Habby. Litt trist at OIM skal bli stemplet som en lavmålt stamme, det ødelegger litt av glansen for hva vi i ODA kan skryte av og ha bekjempa ila V18 den dagen vi vinner. Oh - for the record, OIM har hele 16 spillere mer enn ODA.

Ryktene sier også at enkelte OIM-spillere nå har døpt om bynavnene til "Søker dual". Jeg vet ikke helt jeg, men når du døper om x antall byer om til det bynavnet virker det litt desperat(clapping)
 

DeletedUser

Guest
mest meningsløse diskusjonen jeg har sett, elendige påstander og argumenter fra begge sider.
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg sluttet på kontoen. Var ikke akkurat vanskelig å ta byer fra deg heller skal jeg si deg..

Vel, du hadde da aldri klart å ta byer fra han alene. Nå hadde du Skandyzz, Mary Gay, Kill4fun og X andre i OIM som hjalp med nuking og faking. I tillegg sendte dere som regel bare adels mellom 04:00-08:00. Dere klarte bare å ta byer på den tiden. Og etter at 1000 nukes hadde knust fronten. Ikke ellers.

Så det at du påstår det var "lett", er så langt fra sannheten som man kan komme.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Vel, du hadde da aldri klart å ta byer fra han alene. Nå hadde du Skandyzz, Mary Gay, Kill4fun og X andre i OIM som hjalp med nuking og faking. I tillegg sendte dere som regel bare adels mellom 04:00-08:00. Dere klarte bare å ta byer på den tiden. Og etter at 1000 nukes hadde knust fronten. Ikke ellers.

Så det at du påstår det var "lett", er så langt fra sannheten som man kan komme.

Nå handler mye at dette spillet om samarbeid, så ikke klag der. Du nevner dette med tiden. Vet ikke helt hva du mener "dere". Om du mente folka på TANL eller alle i "The North" (da dette ville vært løyn), men jeg ville være forsiktig å å nevne det, da vi alle vet hvem som er glade i å adle om natten. Nemlig du MD. Vet ikke om du er like ille som da enn nå, men jeg husker godt når du spammet adels på meg på nettene. Nok om det !

WSS sin front er ekstremt stacket. Så fronten hans var aldri helt "knust" da han hadde en del mobilt deff som jeg har merket (og glad i re-adels), men til slutt. Nei, ikke lett å ta byer fra han. Da man måtte faktisk jobbe for byene. For hver neste by. Dette jeg liker med spillet, håper på mer motstand fra han fremover. Da det er mye mer moro det, enn å ta byer fra en inaktiv spiller.
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
ryktes at andreas55 overdriver hva ekstremt stacket er. vil heller si at jeg flytter ekstremt mye frem og tilbake. og ja, du vil få ekstremt mye mer motstand fremover. og det ryktes også at jeg ikke liker å miste byer, men heller forsyne meg grådig av fiendebyer ;)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
ryktes at andreas55 overdriver hva ekstremt stacket er. vil heller si at jeg flytter ekstremt mye frem og tilbake. og ja, du vil få ekstremt mye mer motstand fremover.

Overdrive ? Da lurer jeg veldig på hva du mener er "ekstremt" stacket. Du mener at du var helt greit stacket ? (antar at du er på WSS). I så fall så snakker du bare tull. Da du er ekstremt stacket i forhold til mange andre. Fikk du ikke Dagens Forsvarer på litt over 4 mill ? Det fikk du fra å bare være "OK" stacket ? Nei, det tror jeg ikke noe på.

og det ryktes også at jeg ikke liker å miste byer, men heller forsyne meg grådig av fiendebyer

Vel... du ligger enda i minus du. Så ikke akkurat forsynt deg grådig av fiendebyer enda.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
gi meg tid.. bli kjent med kontoen først. brukte tid på v1 også, men du husker vel hvordan det gikk?
 

DeletedUser

Guest
Med "dere" mente jeg bare de på TANL. For det var jo slik de portreterte kampen. At det var så superenkelt å ta byer. Blir litt det samme som å være på verdens beste fotballlag, sitte på benken, vinne kampen og si at "hahaha! Så lett dette var!"...

Og jeg er enig i at byene er godt stacket. Men superstacket? Haha! Godt for deg at du ikke vet betydningen og irritasjonen over akkurat en "superstacket" by. N00b :p
 

DeletedUser

Guest
Med "dere" mente jeg bare de på TANL. For det var jo slik de portreterte kampen. At det var så superenkelt å ta byer. Blir litt det samme som å være på verdens beste fotballlag, sitte på benken, vinne kampen og si at "hahaha! Så lett dette var!"...

Og jeg er enig i at byene er godt stacket. Men superstacket? Haha! Godt for deg at du ikke vet betydningen og irritasjonen over akkurat en "superstacket" by. N00b :p

Hva babler du om? Nå må du komme opp med sitater, ellers er uttalsene dine like verdt like mye som eldgammel fisk.


Ellers, når man snakker om sola, så angriper MD igjen, rundt kl. 4-tiden på natten :)
 
Topp