legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Er også glad i stacking (love)

Men å ha en by som tåler 46-48 nukes (lykke, flagg, troppe-oppsett) er bare tull. Da er det feil prioriteringer på gang et sted. Det er noen som har det godt, ikke alle som kan stacke fronten både 3 og 4 ruter bakover :warrior:

Alt er relativt vet du.. Er byen viktig må man ha en god stack. Det forekommer at man sender 50-60 nukes mot en by fordi den er midt i en fiendtlig cluster. Da må den selvfølgelig blodstackes. Om ytterste leddet i fronten din er utsatt for enormt massivt press er det helt fair å bruke blodstacker, men på den andre siden er jeg enig med deg at dersom man har en "mindre utsatt" front eller et lett forsvarlig cluster er det ikke nødvendig med blodstack. Da sender man deffet til allierte istedet, absolutt..
 

DeletedUser

Guest
Alt er relativt vet du.. Er byen viktig må man ha en god stack. Det forekommer at man sender 50-60 nukes mot en by fordi den er midt i en fiendtlig cluster. Da må den selvfølgelig blodstackes. Om ytterste leddet i fronten din er utsatt for enormt massivt press er det helt fair å bruke blodstacker, men på den andre siden er jeg enig med deg at dersom man har en "mindre utsatt" front eller et lett forsvarlig cluster er det ikke nødvendig med blodstack. Da sender man deffet til allierte istedet, absolutt..

Den ligger absolutt ikke utsatt til, er en helt vanlig frontby :) Nå håper jeg starboy reduserer stacken, så jeg kan nuke den :devil:
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Enhver front er likevel viktig! Nå har dere hakket på WSS veldig lenge. Å stacke litt må være lov :mehe:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Men å ha en by som tåler 46-48 nukes (lykke, flagg, troppe-oppsett) er bare tull. Da er det feil prioriteringer på gang et sted. Det er noen som har det godt, ikke alle som kan stacke fronten både 3 og 4 ruter bakover :warrior:

Jeg tror også det går begge veier :) Nå er jo spillet slik at den/de som sitter igjen med flest byer stammevis vinner, så det å sende 49 deffbyer for å forsvare en by er kanskje nødvendig. Spørsmål om prioritering kan vel være relevant ovenfor vedkommende som har valgt å ofre 50 nukes mot en by da de nuksa kunne ha blitt brukt andre steder.
 

DeletedUser

Guest
Nå har han bidratt med fakes og en del nukes. Bare at jeg har lidd mye mer tap xD Du skal ha for at du kan stacke :)

Jada bekrefter dere koordinerer endel og har gjort det i lang periode nå. Nuker byer i filler for hverandre.
Men nå skal det også sies att uten Skandyzz har ingen greid å fått noe ut av all nukingen og fakingen og det skal jeg skrive under på.

Nå er det også artig att du sitter å bruker så masse tid på timing av alle 500++ nuksene dine med god hjelp fra naboer. Det forteller bare meg att du har slitt med å få byer av meg når du ikke har timet som du/dere ikke gjorde i starten for endel uker tilbake. creeds til begga parter.(giggle)

Når du snakker om Stacks? Helt enig i att det er stacks i mange byer i front men ikke noen superstacks for da har du ikke nuket dem? o_O
Bekrefter att jeg har fått koordinert inn mange stacks og av god grunn, når man ser hvor mange og store dere er i forhold til den brede og ikke minst spredte kontoen min som nå er nesten kun front, takket være slapp nabo (ex- king hakon som ble adlet ned på såvidt2 uker):eek:

Kontoen har "endelig" mistet de esktremt utsatte byene sine og det kan TW-stats vise, men når det er gjort så sitter jeg nå igjen med mye tettere og sterkere front konto som jeg skal greie å holde hele OIM nord opptatt med i lang tid fremmover.
Stacks må man når man får 4,5mill i ODD på en dag ikke minst når man skal krige i lang tid fremmover mot noen av OIM's mest profilerte spillere. For en spiller som meg med begrenset tid til Data er også stacks 100% avgjørende for min del, legger ikke skjul på det (og det fungerer også:awesome:)

Tiden du/dere bruker på å "rimme" meg tar så lang tid att dere på sikt taper denne krigen siden deres kanskje største slagkraft IKKE greier å flytte dere raskere enn hva ODA greier på samme tid?? Refererer til ekstremt gode ODA stats de siste ukene(støttes)

Så runder av dette med att JA! jeg satt å koordinerte inn mange stacks før helgen og av god grunn, og med gode resultater!
Bruker dere så lang tid på å flytte nord fronten deres som nå, vil ODA være i safe-sonen deres i alle andre fronter på den tiden :cool:
+ Ryktepoeng til reddene dual som berger meg tidene jeg er på jobb også (Y)

BRIN IT ON Skandyzz!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at Wrathy og babaganoosh sender adelstog mot Afroki på natta. Synd at alle togene feiler :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at MD sitter KV litt for ofte litt overalt :hmm:

Hehe. Jeg har trent opp flere i ODA til å bli like gode som meg når de er kv. Så dere kommer til å få det enda vanskeligere framover. Helt til dere bare gir opp i ren frustrasjon ;)
 
Topp