DeletedUser

Guest
Helt enig, og tror nok hver eneste person på tw's forum er enig bortsett fra rebell. Større løgnhals skal man lete lenge etter :hmm:

Du aner egentlig ikke hvor mange gode TW venner jeg har. Faktisk utrolig mange.
Men det er ikke slike Forum folk.
En av de jeg ble venn med på TW, fikk en jobb av meg som gjorde han godt. Han fikk bygge verandaen min. Kostet meg 300.000.-
Noen av mine TW venner, har vært på besøk og nytt godt av min gjestfrihet.

Men, forum er forum. IRL, er noe helt annet. Og for å være helt ærlig. Slike folk som dere, ville jeg ikke hatt på besøk.
Slik jeg har lært slike som Dere og kjenne, så hadde jeg blitt Rundstjålet om jeg hadde harr dere så mye som i hagen.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Du aner egentlig ikke hvor mange gode TW venner jeg har. Faktisk utrolig mange.
Men det er ikke slike Forum folk.
En av de jeg ble venn med på TW, fikk en jobb av meg som gjorde han godt. Han fikk bygge verandaen min. Kostet meg 300.000.-
Noen av mine TW venner, har vært på besøk og nytt godt av min gjestfrihet.

Men, forum er forum. IRL, er noe helt annet. Og for å være helt ærlig. Slike folk som dere, ville jeg ikke hatt på besøk.
Slik jeg har lært slike som Dere og kjenne, så hadde jeg blitt Rundstjålet om jeg hadde harr dere så mye som i hagen.

Jøss, her stempler du oss som tyver IRL. Du har lært slike som oss å kjenne, gjennom et forum fra et spill. Så klart, vi må jo være helt forferdelige IRL ettersom vi krangler på et forum :forvirra:

Jeg har aldri sagt negative ting om deg IRL er jeg ganske sikker på. Hvis jeg har det må jeg bare trekke det tilbake, men er veldig sikker på at jeg ikke har gjort det. Både du og rebell kan være noen flotte folk IRL, men her på forumet må vi være enige om at vi er uenige. :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Du aner egentlig ikke hvor mange gode TW venner jeg har. Faktisk utrolig mange.
Men det er ikke slike Forum folk.
En av de jeg ble venn med på TW, fikk en jobb av meg som gjorde han godt. Han fikk bygge verandaen min. Kostet meg 300.000.-
Noen av mine TW venner, har vært på besøk og nytt godt av min gjestfrihet.

Men, forum er forum. IRL, er noe helt annet. Og for å være helt ærlig. Slike folk som dere, ville jeg ikke hatt på besøk.
Slik jeg har lært slike som Dere og kjenne, så hadde jeg blitt Rundstjålet om jeg hadde harr dere så mye som i hagen.

At noen farmer deg på TW, gjør det dem ikke til tyver i virkeligheten ;)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Må være 1 for og beskrive 1.

må ikke det. det holder med å vite om noen. du er en trøbbelmaker, og du er en under middels spiller, og en person med slett moral, i hvertfall ingame. irl skal jeg ikke uttale meg om, men ingame og her på forum er du direkte motbydelig.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
.
Men, forum er forum. IRL, er noe helt annet. Og for å være helt ærlig. Slike folk som dere, ville jeg ikke hatt på besøk.
Slik jeg har lært slike som Dere og kjenne, så hadde jeg blitt Rundstjålet om jeg hadde harr dere så mye som i hagen.

Du kaller oss for tyver, hele gjengen? (giggle).
Det er bare rottenikken, og kun ham, som kan dra en slik konklusjon ut av løse lufta :rolleyes:
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Kan ikke noen bare benche Rotta? :3 blir mye roligere på forum da :p

Rottenikken sier mye rart, men lær deg å kjenne han og han vil bli en god medspiller å ha. Jeg har ingenting imot fyren.
Dere må heller bare ignorere han istedenfor å la disse håpløse usaklige diskusjonene stå på.

btw, savner dere (kyss)
 

DeletedUser

Guest
At noen farmer deg på TW, gjør det dem ikke til tyver i virkeligheten ;)

Hvis du farmer meg, så er du bonde. Men meg kan du aldri Farme, men gården min kan du jo få lov og farme. Bare si ifra, så skal jeg finne frem hakke og spade til deg.
God Jul.!.
 

DeletedUser

Guest
Jøss, her stempler du oss som tyver IRL. Du har lært slike som oss å kjenne, gjennom et forum fra et spill. Så klart, vi må jo være helt forferdelige IRL ettersom vi krangler på et forum :forvirra:

Jeg har aldri sagt negative ting om deg IRL er jeg ganske sikker på. Hvis jeg har det må jeg bare trekke det tilbake, men er veldig sikker på at jeg ikke har gjort det. Både du og rebell kan være noen flotte folk IRL, men her på forumet må vi være enige om at vi er uenige. :)

Stempler ingen jeg. Jeg antok noe, som er i relasjon til hvordan visse menneskers ære og stolthet fremheves i spillet.
Man kan se på hvor mange kontoer og spillere som ble direkte og inndirekte reddet av angrep, og støttet under spillet. Som stammemedlemmer. Og nå ser man hvordan den kontoen blir takket.
Uenigheten er sånn at man kriger mot hverandre. HER!.

Og da kan man konkludere med, siden dette er en bitteliten del av menneskeheten.

Det er sannlig ikke rart det er Krig i Verden!.
 

DeletedUser

Guest
Tiihii,det ryktes at minst to kontoer vil forlate ODA innen vi kan skrive februar 2016 :rolleyes:
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Nja, er ikke så sjeldent.. trenger ikke være ild for å få til røyk :greyraven::newpost::return::internalforum::newmail:
 
Topp