Ryktebørsen

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
6d80819b744d5eb975d3d867b11e3394.png


nuff said
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke noe foræderi eller noe i den dur. Simen har bare forstått at det ekke mulig å slå meg, så han tenkte slik: "Robert er i den stammen, da er det vel bare å joine der da, om man vil vinne." Så ikke ta dette personlig, han er bare fornuftig.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så det e passende for en hertug å kun del ut ansvar, for så å gjør nada? da kan han like gjerne overlat hertug rollen te nånn som gjør nå.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Dette er ikke noe foræderi eller noe i den dur. Simen har bare forstått at det ekke mulig å slå meg, så han tenkte slik: "Robert er i den stammen, da er det vel bare å joine der da, om man vil vinne." Så ikke ta dette personlig, han er bare fornuftig.

Var også sånn æ tenkt om min posisjon når æ så dæ i cash. Men prøver å finne andre måter å "defeate" dæ på enn ta samme valgan som de fleste pussies her.:awesome:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tw-spillere tar til seg rollen de blir satt til.

Tw-brukere forventer å bli fortalt hva de skal gjøre fra a til å.

En fin måte for en hertug å luke ut ugresset som har surva seg inn i stammen i starten er å gi de du tviler på at holder mål en rolle du ikke tror de klarer.

Dette har funket fint til nå i Plan B.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Tw-spillere tar til seg rollen de blir satt til.

Tw-brukere forventer å bli fortalt hva de skal gjøre fra a til å.

En fin måte for en hertug å luke ut ugresset som har surva seg inn i stammen i starten er å gi de du tviler på at holder mål en rolle du ikke tror de klarer.

Dette har funket fint til nå i Plan B.

Ja, det var jo bra.
Den personen som fikk tiltenkt rollen Diplomat, som også ødela forholdet te Teemo, e jo fortsatt i stammen og fremdeles diplomat.

Og det var også utløsningen til at en spiller leavet også, så det funker og går i Plan B.

Spørs om det største ugresset sitter vel høyt.
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Så det e passende for en hertug å kun del ut ansvar, for så å gjør nada? da kan han like gjerne overlat hertug rollen te nånn som gjør nå.

æ ser ikke for mæ kong harald som går rundt og sende militær hær te afghanistan ogsånt, fins folk som passe te jobben.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Selvfølgelig er de fortsatt i stammen. De har ikke fortsatt ikke oppført seg som en liten trassunge ovenfor resten.

Jeg sikta mer til de to baronkontoene jeg har plukka ut, om dette var uklart.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
De gjorde jo jobben sin, til dem valgte å bytte beite, fordi den øverste høvdingen ikke gjorde en dritt?
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Ja, det var jo bra.
Den personen som fikk tiltenkt rollen Diplomat, som også ødela forholdet te Teemo, e jo fortsatt i stammen og fremdeles diplomat.

Og det var også utløsningen til at en spiller leavet også, så det funker og går i Plan B.

Spørs om det største ugresset sitter vel høyt.

Når du vet så my om stammen våres så beviser det bare at alt det her er bare en liten cover historie og unnskyldning for at simen forlot stammen. Viste at det var planlagt på forhånd men ikke at det var planlagt forlenge sia.

Kæm va det som sa at vi spille feigt spill? jo asle va det... kæm spille feigt no?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Når du vet så my om stammen våres så beviser det bare at alt det her er bare en liten cover historie og unnskyldning for at simen forlot stammen. Viste at det var planlagt på forhånd men ikke at det var planlagt forlenge sia.

Kæm va det som sa at vi spille feigt spill? jo asle va det... kæm spille feigt no?

Vet veldig my om ting å tang i Plan B, ja. Men som vanlig så si jo du ting uten å sjekke fakta først. Ingenting av den informasjon har gått ut te medlemma i Cash.

Coverhistore? Feil.

Vi tok kontakt med Royal samme dag som vi joina Cash. Sjekk fakta MoA. (igjen)

Koffor drar du inn Asle i alt? Han hadd ingenting med overgangen te xeroxy å gjør, og når det gjeld mrzhalt sin overgang, så va det jo mrzhalt som tok kontakt med Royal. Som Asle etterpå bring videre te mæ og forhørt sæ om min mening.

Du e veldig god te å anta ting MoA, men det meste som kjem fra dæ e jo feil.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Koss æ veit ting? Æ hva jo i stammen sjøl MoA, æ har f.eks et helt ark her med tidspunkt når persona e pålogga og når dem ikke e.
 
Topp