Ryktebørsen

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktes at det har blitt trendy å nominere seg selv til intervjuer etter at en viss sexy trendsetter starta med det.

Jeg nominerer herved meg selv som neste intervjuobjekt. Henda opp i været om dere stemmer på han jeg nominerte!

tumblr_m1gnyeDe6V1ql2djmo1_500.gif

meg! meg! jeg stemmer på meg! :D(wasntme)

Moatheblackmn. <------------------- Dope spiller
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Shiet happens, dessverre er man ikkje alltids online. Heldigvis mindre tap. Ingenting vi ikke kan komme oss forbi ;)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Woooow, gratulere du drepte noe som tar maks en dag å bygge opp igjen.

For det første: Jeg drepte ikke. Det faktum at du selv ikke vet hvem som angrep den byen, sier noe om kommunikasjonen innimellom alliansen deres.

For det andre: Det faktum at spilleren ikke i det hele tatt dodget, sier noe om samarbeidsevnen til Teemo (eller bare idiotien på MadWorld kontoen), ettersom en KV kunne vært en god løsning på å dodge det angrepet.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ojoj, har firåringen kommet hjem til mamma for å klage?

Er tragisk hvordan du skriker over at "du" ikke drepte troppene som om det på noen som helst måte er relevant. Du/dere same shit. Hvordan har det noe som helst å si for "kommunikasjonen innimellom alliansene"???

Kult at du kaller oss idioter. Sier litt om deg og hva du baserer dine utsang på... "Sier noe om samarbeidsevnen til Teemo" my ass... En liten glipp, thats all. 400lk er ikke allverdens.

Pisse i motvind er vel en god beskrivelse på hva du gjør....
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ojoj, har firåringen kommet hjem til mamma for å klage?

Er tragisk hvordan du skriker over at "du" ikke drepte troppene som om det på noen som helst måte er relevant. Du/dere same shit. Hvordan har det noe som helst å si for "kommunikasjonen innimellom alliansene"???

Kult at du kaller oss idioter. Sier litt om deg og hva du baserer dine utsang på... "Sier noe om samarbeidsevnen til Teemo" my ass... En liten glipp, thats all. 400lk er ikke allverdens.

Pisse i motvind er vel en god beskrivelse på hva du gjør....
Hvor kalte han dere idioter?
 
Topp