Ryktebørsen

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Herregud. Dette begynner å bli latterlig. Greit nok man har debatter med fienden, men når kritisere "MadWorld" for å ha en liten glipp. Så begynner det å bli en smule tåpelig. Fakta er at både jeg, Johan og jostein var ikke på. Sånt skjer. Kommer sikkert til skje med deg engang Killeren10.

Forundrer med ikke å du kommer til å motsi på det også :) Enkelte folk aksepterer ikke fakta.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ojoj, har firåringen kommet hjem til mamma for å klage?

Tviler på at fireåringer skriver på samme måte som jeg gjør. Og hvor kom mammaen inn i bildet?

Er tragisk hvordan du skriker over at "du" ikke drepte troppene som om det på noen som helst måte er relevant. Du/dere same shit. Hvordan har det noe som helst å si for "kommunikasjonen innimellom alliansene"???

Jeg skriker ikke. Jeg skriver.

Uhm, det er faktisk en veldig stor forskjell på det. Ikke at jeg eller han sendte troppene, men at Tpexton ikke vet hvem som gjorde det (med andre ord at han ikke vet at jeg ikke gjorde det). Det sier noe om kommunikasjonen, da han tydeligvis ikke er informert på den måten han skulle vært (enten det er han selv eller andre som ikke har tatt nok intiativ). På den måten sier det noe (selv om det ikke er mye) om kommunikasjonen deres.

Kult at du kaller oss idioter. Sier litt om deg og hva du baserer dine utsang på... "Sier noe om samarbeidsevnen til Teemo" my ass... En liten glipp, thats all. 400lk er ikke allverdens.

Nei, egentelig kalte du deg selv en idiot. Du tok det til deg at du var idiot, da jeg egentelig gav deg alternativet mellom "dere er idioter", og "samarbeidsevnen til Teemo er dårlig" (dersom du faktisk leser innlegget mitt).

Nei, 400lk er ikke allverdens. Det jeg stusset over er at dere ikke dodget incet, selv om dere hadde (eller burde hatt) alle muligheter til å kunne fått det til.

Pisse i motvind er vel en god beskrivelse på hva du gjør....

Jeg har ikke hørt det ordtaket før, men jeg tolker det som om det jeg sier, gir en moteffekt mot meg selv. For å være ærlig kan jeg ikke se hvordan det ville vært sant. Gjerne informer meg.


Herregud. Dette begynner å bli latterlig. Greit nok man har debatter med fienden, men når kritisere "MadWorld" for å ha en liten glipp. Så begynner det å bli en smule tåpelig. Fakta er at både jeg, Johan og jostein var ikke på. Sånt skjer. Kommer sikkert til skje med deg engang Killeren10.

Jeg kritiserer ikke MadWorld for å ha en liten glipp. Jeg kritiserer hele Teemo for den glippen. Samme om det foregikk hos spillerne selv (på MadWorld kontoen), eller om det var hos Teemo. Uansett, dersom det hadde vært en stamme med ideel samarbeidsevne, ville spillerne på MadWorld bedt om KV for å dodge, og en spiller i Teemo ville akseptert. Dette skjedde ikke, derfor tolker jeg hele episoden som dårlig samarbeidsevne hos Teemo, eller som ren idioti av MadWorld (som muligens ikke gadd å skaffe KV).

[andreas55=338892]Forundrer med ikke å du kommer til å motsi på det også :) Enkelte folk aksepterer ikke fakta.[/QUOTE]

Selvfølgelig kommer jeg til å motsi det. Hvis du hadde kommet med et motargument til meg, hadde du vel forventet at jeg skulle svare? Og hva slags fakta her er det jeg ikke aksepterer?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg kritiserer ikke MadWorld for å ha en liten glipp. Jeg kritiserer hele Teemo for den glippen. Samme om det foregikk hos spillerne selv (på MadWorld kontoen), eller om det var hos Teemo. Uansett, dersom det hadde vært en stamme med ideel samarbeidsevne, ville spillerne på MadWorld bedt om KV for å dodge, og en spiller i Teemo ville akseptert. Dette skjedde ikke, derfor tolker jeg hele episoden som dårlig samarbeidsevne hos Teemo, eller som ren idioti av MadWorld (som muligens ikke gadd å skaffe KV).

Alt dette her viser din tåpelighet. Etter en hendelse så kritiserer du samarbeidsevnen til Teemo. Vet ikke om jeg vil gråte eller le.

Men når jeg tenker meg om. Er det vits i å diskutere med deg ? :mehe: Du kommer bare med det samme tullet ditt som alltid. Menmen, når man er i Plan B. Så er vel alt perfekt der ? Isåfall... lyst å dele din "ekspertise" ? For du har jo alltid rett :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Where to start...

Flott at du ikke "skriker" men dramaskrik erru farsken meg flink til.

Argumentan dine e jo totalt borti natta...

Hvem som angrep oss har da absolutt ingenting å si for denne diskusjonen på noen som helst måte. Det vil ikke ha noe å si hvorvidt vi refererer til du eller dere. Hvem som angrep har da absolutt ingenting for oss å si? Er ikke informasjon som vi orker eller trenger å ha lagret i hodet. Poenget fra Jostein var jo klart at det ikke hadde mye å si for oss. Og du går videre til å klage over at vi har dårlig kommunikasjon fordi vi ikke har denne infoen lagret i hodet???


Settningsoppbyggningen og ikke minst tenkemåten din er shitty om du mener at du gav oss "valget" mellom dårlig sammarbeidsevne og "idioter". Nei unnskyld. Mente jo selvfølgelig å si tusen takk for valget. Du er en skikkelig gentlemann som gir oss dette "valget"...
Sånn som du skriver det er det jo helt klart for en hvilken som helst person med IQ å se at du OGSÅ henviser til oss som idioter. Er jo ikke akkurat veldig skjult.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Where to start...

Rett under?

Flott at du ikke "skriker" men dramaskrik erru farsken meg flink til.

Drama? På hvilken måte er dette drama? Dette er en diskusjon, ikke drama. Og ja, det er faktisk en forskjell :)

Argumentan dine e jo totalt borti natta...

Hvem som angrep oss har da absolutt ingenting å si for denne diskusjonen på noen som helst måte. Det vil ikke ha noe å si hvorvidt vi refererer til du eller dere. Hvem som angrep har da absolutt ingenting for oss å si? Er ikke informasjon som vi orker eller trenger å ha lagret i hodet. Poenget fra Jostein var jo klart at det ikke hadde mye å si for oss. Og du går videre til å klage over at vi har dårlig kommunikasjon fordi vi ikke har denne infoen lagret i hodet???

Neida, forstår godt at det ikke har mye å si for dere å miste 400 lk - dere farmer nok ikke uansett. Dersom det er som du sier, og Jostein egentelig visste hvem som angrep, er vel hele denne delen av diskusjonen basert på en skrivefeil. Fremdeles skjønner jeg ikke logikken bak at han sa "du", da han ikke husket hvem som angrep. Da kunne han isåfall skrevet "Plan B/Plan C". Eller noe lignende.

Settningsoppbyggningen og ikke minst tenkemåten din er shitty om du mener at du gav oss "valget" mellom dårlig sammarbeidsevne og "idioter". Nei unnskyld. Mente jo selvfølgelig å si tusen takk for valget. Du er en skikkelig gentlemann som gir oss dette "valget"

"Tenkemåten". Hmm. Jeg ville heller brukt "tankegangen". Men det er vel bare "tenkemåten" min som er så shitty. Jeg gav dere ikke et valg; jeg forklarte hva jeg baserte de to forskjellige konklusjonene mine på. Så kunne dere forsåvidt velge mellom én av disse to - ettersom jeg ikke vet hvilken av disse konklusjonene som er riktig selv.

Sånn som du skriver det er det jo helt klart for en hvilken som helst person med IQ å se at du OGSÅ henviser til oss som idioter. Er jo ikke akkurat veldig skjult.

Nope, jeg henviser ikke til dere som idioter. Ikke direkte. Men nå gjør jeg det: Idiot.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Nei å nei madworld dodget ikke 400 lk nå har samarbeidet innad i teemo brutt sammen å madworld er en idiot, nei huff for en skuffelse teemo jeg hadde forvent mere fra dere jeg er bare så glad for at dere i teemo ikke kommer å blotter våre feil i plan b på det offentlige forumet.

Så vennligts klapp igjen a 400 lk er ingen ting i forhold til det dere waistet på idiotiske angrep mot madworld, så kan dere prøve å fokusere på deres egen idioti føre dere fokuserer på noen andres.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
skal ikke blandet meg inn i dette men synes at der unvet tapte 600 man og jeg tapte vel 40 mann og noe var en fin rapport er en jeg mener unvet burde sett komme er for dårlig teknisk til og få lagt ut et bilde (no joke) -_-

Men regner med det bare var en forglømmelse av han da jeg vet at det egentlig er lk og slik der også ^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nei å nei madworld dodget ikke 400 lk nå har samarbeidet innad i teemo brutt sammen å madworld er en idiot, nei huff for en skuffelse teemo jeg hadde forvent mere fra dere jeg er bare så glad for at dere i teemo ikke kommer å blotter våre feil i plan b på det offentlige forumet.

Så vennligts klapp igjen a 400 lk er ingen ting i forhold til det dere waistet på idiotiske angrep mot madworld, så kan dere prøve å fokusere på deres egen idioti føre dere fokuserer på noen andres.

Var dette sarkasme eller ikke sarkasme?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Nei å nei madworld dodget ikke 400 lk nå har samarbeidet innad i teemo brutt sammen å madworld er en idiot, nei huff for en skuffelse teemo jeg hadde forvent mere fra dere jeg er bare så glad for at dere i teemo ikke kommer å blotter våre feil i plan b på det offentlige forumet.

Så vennligts klapp igjen a 400 lk er ingen ting i forhold til det dere waistet på idiotiske angrep mot madworld, så kan dere prøve å fokusere på deres egen idioti føre dere fokuserer på noen andres.

Verste jeg vet er spillere som plutselig bryter inn i en diskusjon uten noe som helst motargumenter til hva som blir sagt av motparten. Derfor utfordrer jeg deg til å gi meg et verdig argument for det du skrev over.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hvorfor skal han det ? Da det aller meste du sier er tull. Kan ikke du komme med et skikkelig argument ? Overbevis meg.
 
Sist redigert:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hvorfor skal han det ?

Uhm, fordi det er hva man vanligvis gjør når man diskuterer?

Da det aller meste du sier er tull. Kan ikke du komme med et skikkelig argument ? Overbevis meg.

Har du problemer med å lese eller hva? Arumentene mine er skrevet på denne/forrige side - i motsetning til dine!

Btw, kan du underbygge påstanden på at det jeg sier bare er tull?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Siden dette er ryktebørsen velger jeg å formulere meg slik: Ryktes at disse diskusjonene er helt på tryne og at begge veier diskuterer null og ingenting. Mitt tips er dermed å legge saken død, så tar dere det opp igjen når noe betydelig skjer.

Forresten; Ryktet bekreftes!
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Siden dette er ryktebørsen velger jeg å formulere meg slik: Ryktes at disse diskusjonene er helt på tryne og at begge veier diskuterer null og ingenting. Mitt tips er dermed å legge saken død, så tar dere det opp igjen når noe betydelig skjer.

Forresten; Ryktet bekreftes!


(støttes)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Enig med Ruben, er man for dum til å komme med saklige argumenter så kan man like godt legge saken død.
 

DeletedUser

Guest
Og når du ikke trodde ting kunne synke lavere tar generalløs turen innom tråden.
 

DeletedUser

Guest
når jeg får så mye creedz's drar jeg jaggu på smile båndet ja :) morsom du mr. White boy

Siste rykte mottatt (-40 poeng totalt)
30.07.14 21:39
nicehunter
Tråd: Ryktebørsen
Ingen kommentarer
30.07.14 21:34
HeLLoWeeN
Tråd: Ryktebørsen
Voks opp... Slike kommentarer er IKKE bra!
30.07.14 21:24
HolyMother
Tråd: Ryktebørsen
Nå for du faen meg ta å skjerpe deg. DU som sprer dritt på forumet! Kom med noe konstruktivt istede.
30.07.14 20:18
mrzhalt
Tråd: Ryktebørsen
Ingen kommentarer
12.07.14 02:14
janrune
Tråd: Ryktebørsen
bli voksen
10.07.14 23:40
nicehunter
Tråd: Ryktebørsen
det er lov og skrive hyggelig til folk kanskje dem skriver hyggelig tilbake til deg også da ^^
04.07.14 14:24
nicehunter
Tråd: Faktabørsen
er vel litt upassende og skrive her. Samt er det ikke bare v 19 fakta her aldri en faktabørs som holder seg på rett linje gjennom en verden
04.07.14 13:21
The Hound
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
03.07.14 23:16
Olvedn
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
03.07.14 01:16
Redswan
Tråd: Faktabørsen
Stakkarslige saker det her, gitt..
29.06.14 01:34
Olvedn
Tråd: Spørsmålsrunde
Gå å heng deg istedet.
27.06.14 15:12
Olvedn
Tråd: Spørsmålsrunde
Off topic, vet du er sur men hold deg til topicen.
24.05.14 12:41
Shizzle
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
24.05.14 09:18
grimo
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
24.05.14 05:42
Torquemada
Tråd: Faktabørsen
Du gjør innleggene dine nærmest uleselige når du bruker så lite tegnsetting.
23.05.14 21:21
Creo
Tråd: Faktabørsen
ODA skal nok ta Nice, så ikke bekymre deg for det
23.05.14 21:18
Lady saten476
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
23.05.14 21:07
zippymaster
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
23.05.14 20:43
Johnny Knoxville
Tråd: Faktabørsen
hoho
13.04.14 01:02
Jato Link
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
12.04.14 22:00
Black Cat Shuffle
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
12.04.14 19:14
Gaudi
Tråd: Faktabørsen
ok
12.04.14 17:05
habbomannen
Tråd: Natteravner
jobbe jobbe jobbe
12.04.14 16:54
zippymaster
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
12.04.14 02:00
The Vigilante
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
12.04.14 00:15
benja81
Tråd: Faktabørsen
Ok denne gangen så fortjente du faktisk rødt, selv om jeg synes det var litt morsomt også
11.04.14 23:55
magic dude
Tråd: Faktabørsen
Jeg prøvde å stoppe denne trenden jeg. ~MD~
03.04.14 21:25
gig90
Tråd: Faktabørsen
Du skal få en grønn av meg
03.04.14 15:36
Shizzle
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
03.04.14 05:02
HolyMother
Tråd: Faktabørsen
Gøy å samle på rødt?
02.04.14 23:12
Villarreal
Tråd: Faktabørsen
Får gi deg grønt jeg da. Charity for you, my friend!
02.04.14 20:43
Jato Link
Tråd: Faktabørsen
Denne posten fortjener egentlig negativt rykte, men du er ny på forumet, så gir deg lit slack. Vi tok vitsen, og jeg vitset tilbake. Prøv å være hyggelig med folk, så blir du nok litt bedre likt.
02.04.14 20:38
Opticswagscopezz
Tråd: Faktabørsen
idiot
02.04.14 20:29
magic dude
Tråd: Faktabørsen
Skriveleif ~MD~
01.04.14 23:55
Mangoo.
Tråd: Ryktebørsen
Du har ikke ryktekraft.. prøvde du å gi meg rødt?
01.04.14 22:57
zippymaster
Tråd: Ryktebørsen
Lær å behersk deg.
01.04.14 21:30
Fa Kua
Tråd: Ryktebørsen
Hold kjeft
01.04.14 20:34
benja81
Tråd: Ryktebørsen
Skal være litt snill i dag
01.04.14 20:25
spekterman
Tråd: Ryktebørsen
Ingen kommentarer
28.03.14 21:15
JustDance
Tråd: Faktabørsen
Du burde gå å legge deg nå , småen
27.03.14 16:24
Olvedn
Tråd: Spørsmålsrunde
Ingen kommentarer
27.03.14 03:14
Fakenickern
Tråd: Spørsmålsrunde
Ingen kommentarer
26.03.14 23:18
zippymaster
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
26.03.14 22:42
TrAnxZ
Tråd: Faktabørsen
Ingen kommentarer
26.03.14 20:11
WhiteWalker
Tråd: Faktabørsen
faaaiil
 

DeletedUser

Guest
ja ka du tru ? hellige morder jord.. god natt da slutt å sutte heretter da ellers så kommer jeg tilbake med mer bokstaver te dere og ikke svar noe mer nå kommer ikke te lese eller svare deerrree
 
Topp