Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes as Heskey ikke er fult så flink til å time inn deff som han er til å adle.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Sander sin acc ble ødelagt, og er nesten uten tropper.
 

DeletedUser

Guest
Nope, dere får støtte og gidder å sitte opp om natta. Det gidder ikke jeg lenger :)
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Nope, dere får støtte og gidder å sitte opp om natta. Det gidder ikke jeg lenger :)

Har du i det heletatt sett på frontn vår eller? Vi har vel hatt en 60%-70% av byene våres i front, og da sier det seg selv at vi ikke får stacket alle. Var faktisk mange frontbyer som stod tomme.
Grunnen til at du mister i snitt 4 byer om dag er fordi du ikke er god nok. Har ikke sett at du har snipa ett tog enda. Mens vi har snipa utallige tog fra PMS.
Vi har vel heller ikke adla noe av deg på natten?
 

DeletedUser

Guest
Grunnen er at min acc ble slettet, og at jeg "sluttet". Har hatt flere inc om natten fra Heskey, Vallhall og noe smått fra andre spillere. Gidder ikke å bruke tid på v22 nå som vi har "tapt". Så veldig teit av deg å komme med at jeg ikke er god nok... :) haters gonna hate
 

DeletedUser

Guest
Det virket ikke som om noen på Houdini faktisk prøvde å forsvare kontoen så det å si at Sander er en dårlig spiller når de fleste spillerne i stammen har mistet mye motivasjon, og han ikke faktisk har noen særlig grunn til å spille, blir feil :p
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Grunnen er at min acc ble slettet, og at jeg "sluttet". Har hatt flere inc om natten fra Heskey, Vallhall og noe smått fra andre spillere. Gidder ikke å bruke tid på v22 nå som vi har "tapt". Så veldig teit av deg å komme med at jeg ikke er god nok... :) haters gonna hate

Vel, når skal du bevise at du er god nok? Du mente at v18 var enkel etter å ha nådd 200k poeng, samme med tidligere verdener etter å ha oppnådd mindre poengsummer. Lengste du har kommet er såvidt jeg vet 800k poeng, der du videre begrunner med at du ikke orker å spille lengre - så inntil du kan bevise det motsatte, er du faktisk ikke god nok. Kan sette mange tvil ved ferdighetene dine, men ingenting som støtter opp de ferdighetene du indirekte mener at du besitter. Etter hva jeg kan se, og hva spillere som har spilt med og mot deg på de aktuelle verdenene kan fortelle, så har du heller ikke imponert nevneverdig på noen av "start up-verdenene" dine.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Det virket ikke som om noen på Houdini faktisk prøvde å forsvare kontoen så det å si at Sander er en dårlig spiller når de fleste spillerne i stammen har mistet mye motivasjon, og han ikke faktisk har noen særlig grunn til å spille, blir feil :p

Når jeg sier at han ikke er en god spiller så tenker jeg ikke bare på den siste uka. Houdini kontoen har ligget i front med oss lenge og har nesten ikke sett til han, det han har gjort er å prøve å readle noen byer men feilet hver gang.
Så skal det også sies at jeg hadde front mot deg på v20 også Sander, og da adlet jeg deg ned lett der også. Så ut ifra mine erfaringer er du ikke en god spiller.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Sander skrev:
Ryktes as Heskey ikke er fult så flink til å time inn deff som han er til å adle.

Ryktes at det ikke er nødvendig å time deff når jeg adler av deg, fordi du klarer ikke å holde på byene uansett om du readler :) For da readler jeg bare de du readler igjen, og da sitter du likevell uten byen din.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det ikke er nødvendig å time deff når jeg adler av deg, fordi du klarer ikke å holde på byene uansett om du readler :) For da readler jeg bare de du readler igjen, og da sitter du likevell uten byen din.

Har sluttet, så er ikke så rart at det er lett! :)
 

DeletedUser

Guest
Når jeg sier at han ikke er en god spiller så tenker jeg ikke bare på den siste uka. Houdini kontoen har ligget i front med oss lenge og har nesten ikke sett til han, det han har gjort er å prøve å readle noen byer men feilet hver gang.
Så skal det også sies at jeg hadde front mot deg på v20 også Sander, og da adlet jeg deg ned lett der også. Så ut ifra mine erfaringer er du ikke en god spiller.

Jeg spilte ikke v20, så da kan ikke du ha adlet meg :p Må har vært en annen Sander du forveksler med...
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Jeg spilte ikke v20, så da kan ikke du ha adlet meg :p Må har vært en annen Sander du forveksler med...

Drit i å lyve a...

Adla ned kontoen din på v20 lætt. Og her er beviset:

0c8bd4a72aafa3d8f82dbee1169706e4.png


1e54d7dba2e26f1a8a461782be8bf534.png
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Har sluttet, så er ikke så rart at det er lett! :)

Hahhahahahahha THE IRONI (rofl)

Jeg husker så godt v15 der jeg slutta etter Jato Link og co stakk til stammen til Roger, og ett par andre til stammen dfekt eller hva det nå het. Seff var jeg på hytta når det skjedde, så jeg var sjanseløs ^^ Så jeg slutta. Jeg ga noen byer til Jato, mens du adla resten. I etterkant skrøt du alltid av å adle meg, og sa jeg sugde. Fordi du sendte amatørtog på sånn 12 sek, og lo av at jeg ikke snipet - når jeg faktisk ikke var på..

Og nå bruker du samme unnskyldning som jeg hadde den gangen. Unnskyldningen er forøvrig ikke en dårlig, men når jeg kom med den bare lo du og sa at jeg sugde. Så ja, payback maybe?

Nå har du ihvertfall sett hva jeg kan gjøre når jeg faktisk spiller, du klarte ikke å ta en eneste by når jeg var på. Du har som Martin og Markus sa - ikke imponert det grann - jeg har ikke spilt lenge, så jeg kan ikke vite sikkert hvordan du har spilt - men det jeg har sett av deg var ikke imponerende. Du timet jo aldri deff? Aldri!! Selv med null deff klarte vi å beholde byene ved å readle gang på gang på gang. Enhver spiller som veit hva de driver med kunne tatt masse byer av oss - for vi var tomme for deff, vi sleit virkelig. Heldigvis var i front mot mindre dyktige spillere, hvis ikke kunne v22 sett veldig annerledes ut.

Så nå får du bite i det sure eple, og kanskje være litt mindre cooky neste gang. Kanskje kjøre en mer ydmyk innstilling? Kanskje prøve å forbedre spiller ditt?
 
Topp