Ryktebørsen

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ryktes at du holder ut 1 uke før motivasjonsproblemene er her igjen. Oh wait. Skulle på faktabørsen den..
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ryktes at det ble payback ;)

jepp... med ekstra fakes fra jks siden du ikke hadde nok selv? haha :D ja jeg glemte den ene dodgen siden jeg satt i wow, men resten ble dodget .. synes det var morsomt med antall nukes o.l. og ekstra fakes fra spillere.. lett å irritere deg da ^^
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at andre siden liker dårlig at spillerne over er tilbake :rolleyes:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Artig hvor mange "legender" som skal bli hentet inn for at en hel verden skal få has på 15 spillere ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Artig hvor mange "legender" som skal bli hentet inn for at en hel verden skal få has på 15 spillere ;)

synes ikke endringene hos noen stammer er større enn andre jeg da ;) er utskiftinger både hos Upside/down og hahav2

og noen spillere som f.eks HelloWeen har vært her hele veien men hovedsaklig uten konto.. bare sittet å slacket i skypechatten.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15

jepp... med ekstra fakes fra jks siden du ikke hadde nok selv? haha :D ja jeg glemte den ene dodgen siden jeg satt i wow, men resten ble dodget .. synes det var morsomt med antall nukes o.l. og ekstra fakes fra spillere.. lett å irritere deg da ^^

Det var nok bare en personlig payback, det at JKS også bestemte seg for å fake/nuke deg var nok ikke planlagt :) men skal vi snakke om andre hjelper til så skal det sies at dine incs aldri var over 50% av alle de jeg fikk. Du fikk god hjelp fra 3-4 :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det var nok bare en personlig payback, det at JKS også bestemte seg for å fake/nuke deg var nok ikke planlagt :) men skal vi snakke om andre hjelper til så skal det sies at dine incs aldri var over 50% av alle de jeg fikk. Du fikk god hjelp fra 3-4 :)

flottings ;) ja kanskje tilfeldig annet enn at jeg omtrent ikke har hatt incs førom du skrev her, men du derimot har hatt jevnlig incs hele veien (antar jeg) men jeg så ingen på deg på tidspunktet jeg sendte, men det kan jo være jeg ikke har delt kommandoer med alle (går å sjekker)... hehe, nei jeg er ikke så interesert i å måtte være nr 1 på faking elns ;) så det at jeg har mindre enn 50% er nå greit det.

litt av morroa med å spørre om du ikke hadde nok selv kommer fra din kommentar om å ikke ha nok rambukker (siden jeg brukte spyd/sverd).. men kanskje ikke lett å lese det utifra det ^^
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes noen har gjort en stor feil mens andre har vunnet i lotto

-A
 
Topp