Ryktebørsen

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Skjønner ikke hva folk klager over. Alle vet at man kan kjøpe til seg alt man vil. Vil faktisk tørre å påstå at de som ikke har penger ikke har et liv.

Ryktes at jeg satser på å jobbe mens jeg spiller denne runden, slik at jeg kan kjøpe meg til seier og ikke trenger å være aktiv.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det var ikke alle som visste at postene skulle fylles med 60k hver som de som rushet marked fikk.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Så er i starten når alle vil kjøpe, og når folk begynner å få bra med ress pg vil selge at den er i bruk. Ellers vil jeg tro den blir stående ganske ubrukt (som ved vanlig kjøp og salg av pp)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes jeg spiller med mine fiender fra v21 på v23 (Ja jeg måtte begynne jeg også...)

Vil dette skape splid i stammene? Og viss ja, hvilken vil det gå hardest mot?

-A
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Ryktes at Jehova synes stammebegrensningen var alt for lav. De har startet med tungetale for å rekke til seg absolutt alle som logger inn mer enn én gang pr. uke. Vi er så heldige å ha mottatt et videoklipp fra ett av disse rekrutteringsmøtene :D

[video=youtube;75Z9H-LAkNs]https://www.youtube.com/watch?v=75Z9H-LAkNs[/video]
 

Bob1

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Må dessverre avkrefte dette, på tross av alle de sekundene jeg la ned i arbeid for å kopiere den beste søknaden noensinne, så ser den ikke ut til å bære frukter av noen invitasjon til gude stammen(enenenene) Jehova.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Føler jeg bare må avkrefte enhver tvil om om hvilke stammer vi er. Skjønner at det blir veldig vanskelig. Jehova og Jeh0va. Resten er enten mega super duper fæns eller noen haters som angrer rimelig på at de ikke fikk en større bit av verdensbanken på starten.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at du er alles store forbilde. Sikker på du ikke har den i 30?
 
Topp