Ryktebørsen

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ryktes at HAHA kicker medlemmer som blir adlet fordi HAHA er redd for dårlig krigsstatestikk (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at MacWorld bare er mad.

des. 16
14:39 Nolan forlot stammen.


PM til Nolan:
Dr.Robert i dag klokken 15:16
Skjer da?

-R
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ryktes at det blir tw-fest til sommeren ? Ryktes at dette skjer dagen før Palmesus starter ?! Ryktes at jeg er meget gira på fest (angel)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kan noen fra HAHA sitt hold komme med en pressemelding på birken, leave eller kick?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fine greier dette med Birken. Få ut en spiller som ikke gjør noe som helst og får flytta byene til mer effektive spillere i stammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå som birken er ute fra HAHA, kan jeg spørre hvordan han kom inn i stammen deres in the first place? :tunge:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå som birken er ute fra HAHA, kan jeg spørre hvordan han kom inn i stammen deres in the first place? :tunge:

Spørsmål dratt ut fra intet.

Hvem tjente mest på dette? =p Med tanken på hvor off og deff troppene hans fikk slått fra seg.
 

DeletedUser

Guest
birken redda et par byer med stacks.
han adlet byer fra dere, som gjorde at tropper døde.
dere måtte bruke tropper på å ta ham.
han var ikke midt i vårt cluster og noe umiddelbar fare om han ikke hadde ærlige hensikter.
sett i etterpåklokskapen, og om jeg hadde visst hva som skjedde, så ville jeg lett invitert ham igjen. vi tapte ingenting på å ha ham hos oss.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tenkte ikke på hvorfor dere tok han inn, motivene så jeg og :tunge:

Tenkte på selve prosessen, tok han kontakt, tok dere kontakt etc.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
birken redda et par byer med stacks.
han adlet byer fra dere, som gjorde at tropper døde.
dere måtte bruke tropper på å ta ham.
han var ikke midt i vårt cluster og noe umiddelbar fare om han ikke hadde ærlige hensikter.
sett i etterpåklokskapen, og om jeg hadde visst hva som skjedde, så ville jeg lett invitert ham igjen. vi tapte ingenting på å ha ham hos oss.

Forklarer ikke hvorfor dere kicka han?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Om dere er så fornøyd med hendelsesforløp, hvorfor mase som småunger som er med mamma og pappa på butikken?
"Pappa" kommer uansett ikke til å kommentere birken mer, alt jeg ville si, er blitt sagt.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Om dere er så fornøyd med hendelsesforløp, hvorfor mase som småunger som er med mamma og pappa på butikken?
"Pappa" kommer uansett ikke til å kommentere birken mer, alt jeg ville si, er blitt sagt.

Selvfølgelig er vi fornøyd med å ta ned en spiller som har gått over til fienden
 

DeletedUser

Guest
Den eneste taperen på akkurat den overgangen, sett i ettertid, er vel birken selv :p
 
Topp