bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nope, men så er det forskjell på ett forum og ig :p

Uansett så er ikke meldingene krappe, kanskje jeg virker sur og forbanna, men det er jo lov når en er i krig? :)

Du fikk ett godt tilbud av meg, så det er opp til deg :) Jeg tar ikke diskusjonen videre her på forumet, har erfart av det tidligere og hvorfor skal jeg la alle vite alt om meg? :)

Kontakt meg IG om det er noe du lurer på søta, så tar vi det videre fra der? Er WP virkelig så redde meg at de må prøve å gå offentlig for å få hjelp?

-A
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at Lord Bobil skal ty til spionbruk og lange meldinger i den kommende krigen mot WP. Har Reiseverket godkjent dette ?

Opp igjennom årene er vel RV godt kjent for å bruke spioner, så om han bruker noen her forundrer vel ikke så mange.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kun jeg som er i krig med WP (en av de ihvertfall)

Så Rv har ikke noe med dette å gjøre, om han har spioner eller ikke vet jeg ikke, det er hans business :)

Jeg har ihvertfall i både O:H og WP :D

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Opp igjennom årene er vel RV godt kjent for å bruke spioner, så om han bruker noen her forundrer vel ikke så mange.

Ikke bland meg inn i det opplegget der. Jeg har tatt avstand til bruk av spioner, og det står jeg fortsatt ved.

Rv
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg ville bli en gla mann om man kun skrev norsk på norsk forum. Er vel greit med engelsk......men da bør det være engelsk.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
La nå Joakim få lov til å øve seg på engelsken sin da, Gertpe. Det frisker jo bare opp et ellers til tider ganske så kjedelig forum.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Looks like a new tribe will be founded soon, composed of (soon to be ex) TROLL-members. Good luck.


I've been gettin' a lot of infractions lately, seein' as one of the mods apparently hates English. Here's a Norwegian translation, courtesy of Google:

Ser ut som en ny stamme vil bli grunnlagt snart , sammensatt av ( snart ex ) TROLL -medlemmer. Lykke til.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Looks like a new tribe will be founded soon, composed of (soon to be ex) TROLL-members. Good luck.


I've been gettin' a lot of infractions lately, seein' as one of the mods apparently hates English. Here's a Norwegian translation, courtesy of Google:

Ser ut som en ny stamme vil bli grunnlagt snart , sammensatt av ( snart ex ) TROLL -medlemmer. Lykke til.

Det er kanskje ikke så veldig rart at du får straff for å skrive engelsk, når samtlige vet hvem du er og at du har norsk som morsmål.
Når det gjelder drømmen din om at en ny stamme bryter ut av Troll, så tror jeg jaggu noen Troller med deg.
 
Topp