dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Han skrev det selv tidligere; de faller av, og da har de gjort sin jobb.

Hmm det har jeg i såfall ikke fått med meg, men om han skrev dette så taler det imot det han sa angående kvalitet over kvantitet, da han klart og tydelig velger kvantitet og ikke motsatt.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
De beste spillerne er ikke nødvendigvis spillere med mest erfaring. Faktisk er noen av spillerne som nylig har imponert meg mest vært ferskinger. Jeg akter ikke å analysere skillsa til tilfeldige navngitte spillere, utover å si at jeg pr nå har stor tro på samtlige av de som nå er i Troll. Som vanlig skal jeg bevise dette på slagmarken, ikke i forumet.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Nå vil jeg si at 1.0 - Tillatte språk burde omskrives. Om man leter litt på forum så finner man engelske uttrykk eller ord flere steder fra norske spillere, inkludert meg. Teamet har gitt en del rom på akkurat den regelen virker det som. Både teamet og andre folk på forum har brukt engelsk ved en eller flere anledninger i et enkelt ord eller noe lignende.
Det som står i reglene er jo nettopp at uttrykk og setninger er lov.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Jeg syns ærligtalt det er bra det fins en/fler stammer med en god blanding av rutinerte spillere og nye spillere. Det at troll gir muligheten til så mange og bli inkludert på et høyere nivå enn det de ellers hadde havnet på syns jeg bare er positivt. Om man kan forsvare denne store rekrutteringen og fortsatte kalle den kvalitet er diskuterbart, men syns no det er bra jeg uansett. At stammer som SL velger en annen løsning er vell og bra, men hadde vært dårlig for spillet om alle de rutinerte spillerne alltid gikk sammen og ikke lot døra på gløtt for nye sjeler som har fått sans for spillet.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kall det hva dere vil, men per nå er Troll en soleklar favoritt til å vinne V25. Reisverket har allerede gjort det klart at ingen ally er god nok for de, så da er egentlig det greit.

Ser folk nevne SL. Vi er en stamme på 11 spillrre som er her for å ha det morro. Om det er så mye kvalitet i Troll som RV hevder, så burde vi være ferdige på et blunk.

Må si jeg må gi stor credit til spillere som Heskey pg Unlimited som velger bort soleklar plass i Troll for en utfordring. Viser bare hva som bor i dem. Tæl og et ønske om utfordring.

Troll planlegger i disse stunder en aksjon mot Heskey. Fremtiden vil vise om de lykkes. Med såpass soleklar ledelse burde de strengt tatt klare det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det som står i reglene er jo nettopp at uttrykk og setninger er lov.

Det står at man kan skrive en setning og sånt til et innlegg som er relevant, men at engelsk må oversettes til norsk, noe som får meg til å tenke at det må gjøres hele tiden, for det er jo det som står i reglene. Hold sitater og setninger på andre språk korte og relevant, og oversett fra engelsk til norsk.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det står at man kan skrive en setning og sånt til et innlegg som er relevant, men at engelsk må oversettes til norsk, noe som får meg til å tenke at det må gjøres hele tiden, for det er jo det som står i reglene. Hold sitater og setninger på andre språk korte og relevant, og oversett fra engelsk til norsk.

Skjønner man ikke engelsk er man i grunn for ung til å henge på forumet her. Skjønner ikke hvorfor dette er en sak i det hele tatt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Skjønner man ikke engelsk er man i grunn for ung til å henge på forumet her. Skjønner ikke hvorfor dette er en sak i det hele tatt.

Nei, men nå henger du ikke med! Jeg sier at reglene ikke henger helt på greip med det som blir praktisert, og det var det jeg skrev da Kenn93x hintet til den forumregelen. Jeg skrev også at regelen burde endres i forhold til det som blir praktisert.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg rettet ikke på noen kenn, jeg ga bare en beskjed om hva jeg syntes personlig :*

-A
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nei, men nå henger du ikke med! Jeg sier at reglene ikke henger helt på greip med det som blir praktisert, og det var det jeg skrev da Kenn93x hintet til den forumregelen. Jeg skrev også at regelen burde endres i forhold til det som blir praktisert.
Jeg skriver i fylla Så er sikkert enig. I dont know.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg var høy som bare det da jeg skrev. Om vi skal drive såpass med flisespikkeri kan du helt sikkert finne et par titalls andre regler som kan omformuleres.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dette er ikke riktig plass å diskutere regelverket, dg44. Har du forslag, så kan du sikkert dele de her. Reglene er mer som en peilepinne på hva man kan gjøre, ut i fra det blir det praktisert med en halv skje sunn fornuft, og hvordan situasjonen har utarta seg. Jeg er forsåvidt enig i at engelsk på norsk forum er litt meh, men så har vi ikke akkurat så veldig mange brukere her lenger, og når det er så lite som en post eller to i uken så gjør det i hvertfall meg ingen verdens ting.

Fjordheksa skrev:
Jeg syns ærligtalt det er bra det fins en/fler stammer med en god blanding av rutinerte spillere og nye spillere. Det at troll gir muligheten til så mange og bli inkludert på et høyere nivå enn det de ellers hadde havnet på syns jeg bare er positivt. Om man kan forsvare denne store rekrutteringen og fortsatte kalle den kvalitet er diskuterbart, men syns no det er bra jeg uansett. At stammer som SL velger en annen løsning er vell og bra, men hadde vært dårlig for spillet om alle de rutinerte spillerne alltid gikk sammen og ikke lot døra på gløtt for nye sjeler som har fått sans for spillet.

Hei på deg. Ja - det er bra at de nye spillerene blir tatt hånd om. Dog tror jeg at det ville vært bedre for de med større verdner, hvor man fikk litt lenger reisetid mellom hver spiller, og mer "spillerom". Angående Troll, så er jeg ikke veldig imponert over at de sparket ut spillere for at andre skulle få plass. Hvor vennlig det er for nye spillere kan man sikkert diskutere seg grønn over. I skrivende stund sitter nå masserekrutteringsselskapet TROLL med 40 medlemmer fordelt på hovedstammen og sitt akademi, og uten at jeg kjenner til fakta, så vil jeg tro at opp i mot 80-90% har spilt TW tidligere.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dette er ikke riktig plass å diskutere regelverket, dg44. Har du forslag, så kan du sikkert dele de her. Reglene er mer som en peilepinne på hva man kan gjøre, ut i fra det blir det praktisert med en halv skje sunn fornuft, og hvordan situasjonen har utarta seg. Jeg er forsåvidt enig i at engelsk på norsk forum er litt meh, men så har vi ikke akkurat så veldig mange brukere her lenger, og når det er så lite som en post eller to i uken så gjør det i hvertfall meg ingen verdens ting.

Å skrive engelsk gjør meg heller ingen verdens ting, men synes bare at regelen er veldig uheldig mtp at så si alle på forum "bryter" den, så den burde omskrives, men nok om det. Takk for linken, skal se om jeg får skrevet et forslag i nær framtid.


Ryktes at Troll faller av lasset etterhvert når enkelte innser at kvantiteten ikke vinner verdener.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Hei på deg. Ja - det er bra at de nye spillerene blir tatt hånd om. Dog tror jeg at det ville vært bedre for de med større verdner, hvor man fikk litt lenger reisetid mellom hver spiller, og mer "spillerom". Angående Troll, så er jeg ikke veldig imponert over at de sparket ut spillere for at andre skulle få plass. Hvor vennlig det er for nye spillere kan man sikkert diskutere seg grønn over. I skrivende stund sitter nå masserekrutteringsselskapet TROLL med 40 medlemmer fordelt på hovedstammen og sitt akademi, og uten at jeg kjenner til fakta, så vil jeg tro at opp i mot 80-90% har spilt TW tidligere.

enig med deg at en større verden hadde vært bedre for dem men den luksusen har vi ikke akkurat nå, hvor mange som har spilt tidligere i troll vet jeg ikke, og det at noen har blitt sparket ut pga poengsummen vet jeg ikke, og har ikke bevis for eller imot så den diskusjonen du og rv har blander jeg meg ikke inn i, hehe
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Angående Troll, så er jeg ikke veldig imponert over at de sparket ut spillere for at andre skulle få plass.

Dette er jo bare tull og tøys. Troll har hele tiden vært åpne om at vi har et krav om at samtlige spillere er aktive, og at man får seg KV når man ikke kan logge inn på en stund. Den ene spilleren vi kicket var langt fra å tilfredsstille stammens krav til aktivitet. Så enkelt er det. Og ja - det er kun snakk om en enste spiller.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kenn vil bare lage tull å tøys, om jeg ikke husker feil, var det du så kom opp med forslaget (navnet) og laget en forlengelse av fate & destiny v24? :*

-A
 
Topp