ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Methinks we might see a couple new additions in TROLL or TR0LL over the next few days. And that H.F.O's days are numbered. When the gahn gets rough, recruit some chufs.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at du ikke får gullmynt medaljen selv om du har 50 gullmynter... Fordi du har fått x antall i form av kister... Du må altså lage fysisk 50stk, ikke få gratis...

Er ryktet fleip eller fakta?

-A
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det står forøvrig "preg 50 gullmynter". Og nei, du lager de ikke fysisk, de er like mye et tall slik som de gullmyntene du får er.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at folk som registrerte seg her for over en uke siden fortsatt ikke har fått godkjent registreringen slik at de kan delta i diskusjonene her. Ikke rart forumet er dødt.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at SL og Chavs skal merge. Og at mange spillere i begge stammer skal merge for å få plass til alle i en stamme.
Hmm.. var det ikke de samme folka som kritiserte merging mange ganger tidligere? Går rykter om det også.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Akkurat det kan nok avkreftes for øyeblikket, da begge stammer har for mange medlemmer, og det er av lite interesse fra begge hold. Hva som blir aktuelt senere etter TROLL-dynasiet har blitt utslettet vil tiden vise. En ting om gangen :).

Ryktes veldig lite aktivitet på forumet. Er folk for opptatt med alkohol og kvinnfolk, eller er V25 generelt lite underholdende?
 

Finalbarrage

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg er 100% sikker på at det er komplett umulig å time på samme ms, 3 ganger på rad på 3 sekunder (slik det ble gjort i mitt eksempel) når ms gap er 100ms. (hadde det vært 1sek hadde det ofc vært noe annet)

kan du gi deg med det bott greiene? jeg har aldri timet inn 3 angrep på samme ms, jeg kan sende 3 angrep innen 50ms med noen ekstra forsøk, men det er noe hvem som helst kan klare. så slutt med den sytinga di.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
kan du gi deg med det bott greiene? jeg har aldri timet inn 3 angrep på samme ms, jeg kan sende 3 angrep innen 50ms med noen ekstra forsøk, men det er noe hvem som helst kan klare. så slutt med den sytinga di.

Du gjorde jo akkurat det på v24 mot meg, for å bevise at du fikk det til. At du mener jeg syter tyder jo bare på at du føler deg truffet.

At en fyr som på v23 ikke engang klarte å snipe, plutselig på v24 og v25 sniper alt, uansett hastighet på togene, får alle til å reagere. Om du tror det er bare meg, får du tro om igjen ^^ Så du må nå bare fortsette ^^
 
Topp