Finalbarrage

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Du gjorde jo akkurat det på v24 mot meg, for å bevise at du fikk det til. At du mener jeg syter tyder jo bare på at du føler deg truffet.

At en fyr som på v23 ikke engang klarte å snipe, plutselig på v24 og v25 sniper alt, uansett hastighet på togene, får alle til å reagere. Om du tror det er bare meg, får du tro om igjen ^^ Så du må nå bare fortsette ^^

v23 var min første verden etter veldig lenge, og det var ikke mye jeg husket fra før når jeg starta opp. og jo, jeg klarte å snipe på v23 også, men var ikke klar over canclesniping, som er hva lot meg snipe til og med ned i 1-3ms.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Enda i vinterdvale :)

Men dere vet at viss det blir for lett, er det noe galt :O

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Enda i vinterdvale :)

Men dere vet at viss det blir for lett, er det noe galt :O

-A

V25 er helt fersk, så håper for all del at dere ikke går i dvale allerede nå :p. Det er helt normalt at Troll-stammene mister byer, dere har tatt inn så mange spillere overalt at d er vanskelig å unngå. Skal man gro må man adle.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det skal sies at troll bruker å bli til stein når sola kommer fram og skinner på dem, men pussig nok så tar vi byer når sola er borte :eek: Troll har jo plutselig ingen fordeler.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at Troll er igang med faking for sin aksjon. Så blir det spennende å se på hvordan det går. SL og Chavs har småplukket bra av de lenge nå uten særlig koordinering eller planlegging.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at det ble stille etter at troll tok til seg motet og sende angrep! :O

Men ærlig tror jeg det bare er pga vi har fått ny CM og alle sammen sitter å klør seg i taska å tenker på hva dem skal skrive til nye sjefen for å ønske han lykke til med denne galne gjengen :)

Tenker jeg feil?

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at Troll har så lite tropper, at de nå har gått over til å sende mer øks og sverd-hastighetsting enn rambukker.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Joda, men skal kontoen innadles så kan den like gjerne være uten stamme :3
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Andheims
Herb
Selena
Tooth
Eltorro

u wot m9? Jeg kan sikkert finne flere innadlingsobjekter (keep in mind, noen av de har også tapt byer til SL/CHAVS før de ble spist av sine egne). Sjekket riktignok bare èn stamme, og så langt ned på stammeskift-siden jeg orka å gå, for den er veldig, veldig,veldig lang...

/gjesp

Vil også gi litt honnør til Troll som har fått snappet byer fra SL, selv om kontoene har vært veldig labre på aktivitet.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Topp