Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Ryktes at noen har en dårlig dag (giggle)(giggle)

[14:05:40] Vegard - Ninlil: Så jeg ble kastet ut av chaten. Betyr det at dere ikke vil ha de anddre byene mine?
[14:06:57] Pål/Themis: så bare at du forlot stammen
[14:07:37] Vegard - Ninlil: Jeg forlot stammen for at ikke internadlingen ikke skulle vises som tapte byer for SL, og for å minske fakes og evt nuke og adels under internadlingen
[14:08:05] Pål: Du får høre med naboer om de ønsker byene dine
[14:08:30] Vegard - Ninlil: Gidder ikke det :p
[14:08:49] Vegard - Ninlil: Dere får si ifra hvis dere vil ha dem. Tror det får gå den veien istedet
[14:12:01] Vegard - Ninlil: hvis dere ikke skal ha de gidder jeg ikke passe på alle incsa fra Troll
[14:12:46] Pål: Høres ikke ut som du gidder det uansett
[14:13:45] Vegard - Ninlil: Hva er greia di?
[14:14:27] Vegard - Ninlil: Jeg ga akkurat fra meg en 8,2k by for å støtte opp om stammen, og tilbyr de andre, og du er bare frekk tilbake?
[14:15:00] Pål: Du gidder ikke sende en melding
[14:15:06] Pål: Jeg tviler på at du gidder å forsvare deg
[14:16:08] Vegard - Ninlil: Kanskje du kan spørre før du er frekk? Jeg sendte akkurat avgårde noen fakes og off mot en Troll-by. Jeg hjelper dere tilogmed etter at jeg har forlatt.
[14:16:27] Pål: Du er kjempegod asså
[14:16:40] Pål: Du angriper fienden
[14:16:44] Pål: (clap)(clap)(clap)
[14:17:32] Pål: Du gir byene til stammen når du slutter, det er beundringsverdig
[14:20:02] Vegard - Ninlil: Hva er problemet ditt?
[14:24:51] Pål: Folk som ljuger
[14:25:06] Pål: Så er strengt tatt ikke det et problem jeg har, men de som ljuger
[14:26:17] Vegard - Ninlil: Kan du vise til hvor jeg har gjort det?

------blokkert av Pål-------
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at forumet er rolig... Noen andre enn meg som vil ta en runde på div? :)

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du ønsker å sparke i gang aktiviteten på forumet, kanskje det er en idè å legge ut noe spillrelatert og ikke noe IRL greier.

Ryktes at Troll får bank over hele linja.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg kan legge ut en video om ingenting:

[video=youtube_share;uAy9bGIuXR0]https://youtu.be/uAy9bGIuXR0[/video]
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at troll egentlig gir litt pokker i disse frontmedlemmene. De brukes som kjøttskjold slik at "hovedspillerne" i Troll kan vokse seg større på de uerfarne, og kanskje tro at de klarer å stå imot Chavs og SL på denne måten.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Godt det bare er rykte, trodde nesten du kalte meg for en hovedspiller nå (rofl)

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel, det er ikke alle som har egenskapene/ferdigheter nok til å vinne. Noen må underholde også, der RV og sitt sirkus står høyt i kurs.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at de med egenskapene/ferdighetene sårt trenger et sirkus å underholde seg med, mens de vinner.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at Chavs og SL snart er "små" nok til å kunne merge :)

-A
 
Topp