Ryktebørsen

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du kan jo egentlig ikke klage, dersom du er med på styret HBT holder på med.

Spiller på ZombieFred, så jeg er vel strengt talt med på styret HBT holder på med. Men jeg har min fulle rett til å klage uansett :)
Om vi tar inn keiser og/eller Don Bosco gjør ikke v27 verken mer eller mindre avgjort, alt kan skje i fremtiden.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det gjør jo selvfølgelig v27 mer avgjort enn det den er nå, selv om mye fortsatt kan skje? Er jo helt annerledes å kjempe kun sørover enn å ha to store kontoer å forholde seg til også i nord?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Syntes v28 snart burde lanseres. Vet teamet noe mer om den? I følge Kalou så er v27 så godt som over, så ny verden burde snart komme da :p

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Skjønner at det er vanskelig for dere å forstå iom at det eneste dere fåt til er å legge 1 og 1 sammen for å skape en stamme bestående av de største spillerne. All honør til dere som har fått til å pp-booste dere til toppen, for så slutte fred og til slutt rekruttere de som truer dere mest.

Men greit, jeg kan jo leke like dum som dere. Hvorfor skal det komme en ny verden dersom .no allerede er dødt. Hvorfor ikke presse på mot en .nordic etc istede for å mase om en ny verden?
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Jostein, du vet like godt som meg at denne gangen vil du ikke vinne.
Du har verken Odd, Håkon eller Pelle med deg. Mano vs Mano så tar jeg deg lett! ;)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Loki, du kan jo prøve! ;)
At det er Odd, Håkon og/eller Pelle som har tatt deg ut tidligere er i bunn og grunn sant, men det de tidligere ikke har nevnt er hvilket omfang bidraget mitt på kontoene de har spilt på var (annet enn i takketaler på slutten av verden og slikt da). Ingen av kontoene (med unntak av Chaos kontoen på v20) hadde tatt deg ut like "enkelt" som de gjorde, dersom jeg ikke hadde vært med på kontoen med mine bidrag. Husker fremdeles v19 da du sa Odd angrep deg med 500 katapulter med katavåpen på paladin og totalsmashet kirkene og gårdene dine - det var meg som sendte de angrepene, mitt påfunn med denne type by, og Håkon på p0kemonz som adlet deg etter vi hadde fått bort kirkene dine ;)

Dessverre ligger vi på to forskjellige plasser på kartet denne gangen, så jeg kan ikke bevise dette på noen enkel måte akkurat nå. Kanskje senere? ;)
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Hehe, rykter sier at vi får vente i spenning å se ;) Mye mulig at vi støter på hverandre etterhvert....
Jeg tviler ikke på at du bidro, jeg ville bare pressisere at nå er muligens oddsen bedre for meg enn hva de har vært tidliger :)
Jeg husker også HP7 hvor jeg kjørte greit over Synchroniser kontoen, men lot deg/dere være med på lasset til slutt...

Jaja, vi får la fortiden være og se fremover. Blir uansett gøy å bryne seg mot deg igjen. Men jeg tror på ingen måte at HBT skal få det lett på denne verdenen. For rykte sier at mørke skyer begynner å danne seg på himmelen for HBT, snart kommer uværet!
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ryktes at noen vil ha meg inn på konto slik at jeg faktisk må begynne å spille på v27 :eek:
 
Topp