Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at HBT nå har tatt keiser likt som bosco, bye bye!

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
var som forventet, bare at dere brukte syykt lang tid. Det endrer fortsatt den forrige posten min

Jeg ble beskyldt for å være blodstacka. Så kommer vi borti Keiser en spiller som sikkert hadde 10x mer deff enn jeg hadde i byene mine:p og likevel gikk du radig unna. når stacksa forsvant så forsvant også store deler av "forsvaret"
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
"blodstacka".. artig siden vi fikk bare 3 byer stacket med 15k/15k/2k, og resten var egenmanuvrert deff. Så når dere tok bort stacksa, så tok dere bort alt deffet våres.. derfor forsvaret "forsvant"

(ett untak med en by bobil angrep som vi stacket til 44k/20k/7k)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tabber er vell å dra det litt langt, når du allerede hadde fått alle aksjonsdetaljer. Men bra jobbe, jeg trodde helt ærlig ikke du skulle greie å stacke så mange byer som du gjorde, men antar stammen hadde god tid til å fylle opp stacks på en del av byene dine også siden spionen villig gav bort alle detaljer
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Random ros til Syrogen som er online i de tidlige morgentimer og sniper/stacker tog. Det kostet meg 2 nukes og 8 adelsmenn, men det ga meg også mye nyttig info om spillestilen til fienden. Gleder meg til neste runde :)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at cllect må utnytte at folk har dårlig tid til TW i jula for å få tatt byer o_O
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Syrogen er en tålig god spiller, så når anledningen byr seg slår vi selvsagt til. Vi har dessuten hatt kontoen til mørning i en uke eller to, så det ville vært dumt å ikke slå til nå som den er moden for fall.

EDIT
Hvis det er en trøst er flertallet av angrepene jeg har sendt fakes :cool:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du kan ikke skylde på oss. Du må skylde på TW-teamet som har lagt opp til at mulgheten er der. Julefreden var bedre tidligere da vi spilte etterhva jeg husker. Da kunne man ikke sende angrep engang(?) Uansett så har roxor naturligvis rett, Syrogen er flink, og vi må kan ikke gi oss nå etter halvannen uke med slossing :)

Håper forøvrig at alle har hatt en gledelig jul.
 

DeletedUser

Guest
Du kan ikke skylde på oss. Du må skylde på TW-teamet som har lagt opp til at mulgheten er der. Julefreden var bedre tidligere da vi spilte etterhva jeg husker. Da kunne man ikke sende angrep engang(?) Uansett så har roxor naturligvis rett, Syrogen er flink, og vi må kan ikke gi oss nå etter halvannen uke med slossing :)

Håper forøvrig at alle har hatt en gledelig jul.
ja, ofc :D ville jo gjort det samme selv, men er helt på trynet at freden varte så kort tid, og at man samtidig kunne sende angrep under freden. litt teit å komme til mange utaggete angrep når det er fred :p
 
Topp