Ryktebørsen

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Juleferien er kort i år, men julefreden er enda kortere! Hva driver dere med Innogames?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Cllect adler noen i juletid da de ikke er online, plutselig er Cllect krigsguder som knuste kontoen :?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
All ære til Cllect

Og ris til Inno, ynkelig at ikke Inno innfører angrepsperre slik det har vært tidligere.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
.Net hadde angrepssperre til og med 6 timer før freden gikk ut - Så muligheten for angrepssperre er jo der.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det er krig og man sier alt er lov. Men dette er nok litt drøyt for min del. Ja ok Inogames skulle ha fikset det, men vi er vel alle mennekser med familier og venner som vi må feirer jul med? Og når Tw tar såpass mye tid fra før så kunne dere ikke la Syorgen få litt fred på en så spesiel dag?

Gjort er gjort,
Regner med at Syrogen tar dere nå som dere ikke kan misbruke Jula lenger​
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Kjipt at 2 dager skal ha så mye å si, hadde nok ikke mistet noen byer hadde det ikke vært for jula. cllect utnyttet det til fulle og all ære til dem for det, de fleste som hadde hatt tid til det hadde gjort det samme. Spillet akkurat nå er jo lagd for de som ikke har no annet å gjøre i høytider en å spille tw desverre. Får ærklere krig mot barbarbyene igjen 80 adels som sitter å kjeder seg. Verdenen er ikke over for min del ivertfall. Lykke til videre.

(dere får ta resten til påsken)
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Ryktes at Kreiz (-Coller) har forlatt HBT-skypechatten, og at -Collerkontoen står uten eier igjen. Kanskje ikke så rart, med tanke på at Kreiz sa ja til å overta en skadeskutt konto, for så å bli overlatt helt alene med forsvaret av kontoen. Støtter dere ikke hverandre i HBT?
 

DeletedUser

Guest
Rangering Navn Stamme Beseiret
1 kalep
7942_thumb
HBT 4,76 Mill.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Kreiz (-Coller) har forlatt HBT-skypechatten, og at -Collerkontoen står uten eier igjen. Kanskje ikke så rart, med tanke på at Kreiz sa ja til å overta en skadeskutt konto, for så å bli overlatt helt alene med forsvaret av kontoen. Støtter dere ikke hverandre i HBT?

En ting skal de ikke ha på seg. De stilte alltid opp med deff, noen ganger på kort varsel. Ene og alene min egen feil at det ble tapt 12 byer her en dag, da jeg så at masse var tima inn til før freden, men ikke stilte klokka riktig før jeg la meg. Leava gruppa av ren irritasjon siden det der var amatørmessig av meg.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Pfft. Enda mer motgang. Vell, vi har klart oss bra så langt med uventede "krigshandlinger", først HBT, så SDS og Oxcyder. Dråpen må jo være at personen jeg trives best med i stammen ryker til fienden. Si ifra når du er klar til å prate Joakim, jeg lurer kun på en ting, og det er HVORFOR? Fair(?) at du sletter meg på skype, men vil gjerne ha en grunn her på forumet da..
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Du vet godt hvorfor jeg stakk, Kalou. Er drittlei forskjellsbehandlinga di.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du må tåle at jeg sier i fra. Er ikke sånn at selv om du er blant de bedre spillerne her, så kan du kjøre en sånn primadonnestil og bare gjøre det som passer deg. Jeg sa pent i fra om hva jeg syntes om dine handlinger, at du overreagerer og hopper til fienden er ikke mindre enn tafatt....
 
Topp