Ryktebørsen

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Gidder ikke skrive ting to ganger, du er ikke verdt å bruke tid på.

[23.22.12] Jostein: Hva er egentlig greia med Thomas?
[23.22.46] Joakim fra SKAM: Han forskjellsbehandler noe jævlig
[23.22.50] Joakim fra SKAM: Power trippin af
[23.22.54] Knut//knutilus//kalep: å?
[23.23.05] Knut//knutilus//kalep: kan man forskjellsbehandle på TW?
[23.23.13] Joakim fra SKAM: som leder kan man det, ja
[23.23.15] Knut//knutilus//kalep: jeg gjør det mot fiendene mine tho
[23.23.21] Joakim fra SKAM: gjennom hele v27 har han "fordelt" alt av internadlinger, og hver gang er det to stk som har fått alt
[23.23.25] Joakim fra SKAM: det gjør meg ikke sååå mye da
[23.23.31] Knut//knutilus//kalep: ahh, stemmer, har ingen "leder" i hbt :p
[23.23.33] Knut//knutilus//kalep: hmm
[23.23.47] Joakim fra SKAM: men han kommanderte meg hele tiden til å sende en million nukes nordover på stacks og sånt
[23.23.58] Knut//knutilus//kalep: hmm
[23.24.02] Jostein: For no gain, liksom?
[23.24.03] Joakim fra SKAM: og så når vi endelig klarte å adle noen byer var det seff kalou og golden boy merc som fikk alt
[23.24.09 | Edited 23.24.12] Jostein: Derfor du har adlet så mye grått? :p
[23.24.17] Knut//knutilus//kalep: hmm, forklarer den^^
[23.24.26] Joakim fra SKAM: claimet alle byer og sa "synd for deg joakim du får ingen byer"
[23.24.38] Knut//knutilus//kalep: serr?
[23.24.41] Joakim fra SKAM: og så har de baller til å spørre om å låne nukes fordi de ikke har nok selv
[23.24.41] Knut//knutilus//kalep: wtf da
[23.24.44] Joakim fra SKAM: fittefjesene
[23.24.49] Knut//knutilus//kalep: hadde klikka
[23.25.04] Joakim fra SKAM: dere vet jo godt hvor mange nukes jeg sendte på syrogen
[23.25.10] Joakim fra SKAM: men hvor mange byer fikk jeg lov å ta? 3 elns
[23.25.19] Joakim fra SKAM: diktatorshit
[23.25.42] Knut//knutilus//kalep: eneste måten jeg har forskjellsbehandlet på v27, er at Steimler fikk langt over 1k incs fra meg på en natt, meste jeg har sendt ellers er 500 ^^
[23.25.42] Joakim fra SKAM: samma faen, jeg er jævla mye bedre enn dem i tw uansett så nå kan de bare ha det så godt
[23.26.09] Jostein: Haha
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du vet like godt som meg at dette ikke stemmer. Du har all rett til å adle byer som du nuker selv, men du ville jo absolutt ikke ha front. Det at jeg deler inn internadlingene slik det passer best for de forskjellige clustrene må jo du også forstå hvorfor gjøres. Nei, Joakim, skjerp deg. Kom deg tilbake hit.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hvis en spiller aktivt nuker, fakes or hjelper stammen. Men selv sier han ikke har aktivitet eller lyst på en front så burde jo han kunne få et pluss på innadlinger og være med å adle de "tryggere" Syrogen byene. Selv om du mener de med front er viktigst så er de som sitter bak maskinen og konstant hjelper få mye, og virker som det er favoritisering på gang, og er personlig enig med hva Roxor sier at han fortjener "mer".
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Nei, men både jeg og roxor har beklaget til hverandre, og ting ser ut til å ha roet seg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Med andre ord for dere som må få det inn med tskje...

Ja det var en prank som vi dessverre falt for... (Shit happens :p)

Litt spesielt når alle vet at Roxor og bobil aldri hadde gått i sammen.

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Litt spesielt når alle vet at Roxor og bobil aldri hadde gått i sammen.
Jeg er overraskende omgjengelig med stammefrender. Og jeg har ingenting i mot deg personlig, vi kunne nok spilt i samme stamme uten problem.

Krangelen mellom meg og Kalou var forøvrig helt ekte. Litt flaut at den blødde over på det offentlige forumet en liten stund der...
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktene skal ha det til at Lillegutt har farmet over 1 milliard ressurser, kan dette bekreftes?
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Side 1:
Stammer: Cllect
Side 2:
Stammer: HBT, SDS

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 58
Side 2: 5
Forskjell: 53

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 523,293
Side 2: 42,190
Forskjell: 481,103

chart
 
Topp