Ryktebørsen

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Ryktes at etter en intens aksjon mot de slemme gråbyene i området ble vi på Don Jon første til 100 byer :cool:
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ryktes at Elite har noen veldig spesielle strategier, blant annet å sende random nukes uten rams, full defby nukes og adelstog i nattbonus:cool: Har fungert relativt dårlig til nå, men jeg har absolutt troen på denne strategien! Ellers så viser dem seg seige i forsvar, kudos!
 

-peterel-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Leter fortsatt etter den ene merkelige strategien som skal fungere, lite hell hittil.
Og forsvar er vell det beste angrep, sant?
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Er bare å fortsette å prøve :)

Helt sant, som Kai ville ha sagt, "defence is the best offence"!
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ryktes at nøkkelspillere i Elite ønsker å bli med i MK, men at det muligens er litt for sent. Begynner det å se mørkt ut for dere nå?
 

zezima123

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at nøkkelspillere i Elite ønsker å bli med i MK, men at det muligens er litt for sent. Begynner det å se mørkt ut for dere nå?

Avkreftes. Ingen som har vurdet å gå over til MK. Men mest får jo tilbud flere gonger i veka. Desperat etter å bli ferdig?

Ryktes dårlig stemning i MK leiren atm.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Ryktes at eg har lyst og kanskje hoppe inn som dual på en konto, på kva side har ingenting og bety, e keen på litt krig :)
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at Jimmy dreit på draget når han backstabba MK.

Med sin posisjon er det ikke akkurat rart at han ble adlet ned. Hadde jeg hatet livet i en stamme jeg ikke hadde det gøy i så hadde nok jeg og gjort det samme, selv om utfallet hadde blitt fatalt :).

#Beetlejuice

Wow, så kul du er! Ikke nok med at du disser ferdighetene hans på TW, men du klarte til og med å dra inn et personangrep også, og alt i en setning! Skal jeg lage en diplom til deg, som du kan henge på veggen?
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Kan jeg spør hva grunnen til at han backstabba oss var? Du sier han ikke hadde det gøy og hatet livet, men hvorfor?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan jeg spør hva grunnen til at han backstabba oss var? Du sier han ikke hadde det gøy og hatet livet, men hvorfor?

Jeg vet ikke hvilket motiv han hadde, jeg bare ga et eksempel om det hadde vært meg, og jeg hadde "hatet" tilværelsen min.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Du får det ikke mer gøy enn du gjør det til selv i dette spillet. Har ingen empati for valget til Jimmy, skjønner ikke hvordan andre kan ha det heller. Men men, han fikk nå som fortjent, og det på rekordtid :)
 
Topp