Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kan bekrefte at jeg fikk et rundskriv du sendte en del dager etter det ankom han. Spilleren hadde da vært i tankeboksen en god stund, og fant ut at han ikke ville spille på lag med en stamme som drev med slikt skittent spill. Da tok spilleren kontakt og ga meg dette rundskrivet. Jeg kontakta AH som da også misslikte det han leste.
Har nå fått vite at det har vært to sånne rundskriv om å backstabbe DK, du nevner bare ett. Coincidence? i think not.

Trist jeg ikke får være med på de neste dagene nå når det først ble spennende.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Tror folk glemmer at det var en grunn til at vi lagde fellen i utgangspunktet. Mange av oss hadde veldig mange mistanker, og vi skjønte jo kjapt hvem spionen var. Men vi måtte ha bevis. Så vi la denne planen og det viste seg at vi hadde rett. Og kommentaren fra hovedpersonen selv nå:
Spionen i dag klokken 19:05
cant blame a girl for trying
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har nå fått vite at det har vært to sånne rundskriv om å backstabbe DK, du nevner bare ett. Coincidence? i think not.

Selvsagt ikke, begge var jo til spionen og begge gangene var DK-ledelsen orientert.
Skjønner du det fortsatt ikke, Kristian? Hamilton & Co har vært med på planen hele veien. Vi har planlagt dette lenge.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Dere hadde aldri hatt en spion hadde du aldri lage det du påstår er en felle, tenkt på det du?

"Spionen" tok som sagt kontakt med meg etter du sendte rundskrivet. Han tenkte seg om noen dager å fant ut at han ikke ville spille med en stamme som holdt på sånn.

Når jeg fikk det rundskrivet tvilte jeg svært lite på hvor sant det som stod der var. Har jo hørt om historikken din RV, så vet du har vært borti både backstabbing og spioner før.

Jeg satte og i tenkeboksen noen dager før jeg fant ut jeg skulle dele denne informasjonen med DK. De var like satt ut av rundskrivet ditt, og måtte til og med ha ekstrabekreftet dette, fordi de trodde ikke på det som stod der.
Sjeldent jeg ser man sjekker en spion masse ganger, så at du sender ut rundskriv etter rundskriv for å se om samme kar er spion tviler jeg litt på. Har jo også hørt om rundskrivet der du snakka om aksjon mot meg, som er vel det ekte rundskrivet du testa han med, som du nå påstår er et annet rundskriv.
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Haha... du skjønner jo fortsatt ingenting. Det er ingen andre rundskriv enn de vi sendte ham. Ingen andre har fått sirk her. Alt ble faket til spionen for å forvirre dere fordi vi visste informasjonen ble sendt til deg.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kreiz:

Vi visste at det var en i Nice som viste MM informasjon om hvilket diplomati Nice og DK hadde osv. Diggo var den vi mistenkte mest, så Rv sendte et fake rundskriv til han for å se om han var den som sendte MM informasjon. Dette viste seg til å stemme, ettersom vi da vikk 100% sikre bevis på at det var Diggo. Han har selv innrømmet at han var spionen.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det går rykter om backstabbing og illojalitet. Og om simple triks og uærlige metoder. Om venner som egentlig er fiender. Og om at det første store drama i v30 starter i dag. Det ryktes saftige avsløringer i kveld. Vi er klare!

Kan vel sies at du her dummet deg ut allerede her når du sier dette var en hel stor plan.

"Venner som egentlig er fiender" flertall, så her sikter du ikke til Diggo, i alle fall ikke siden han var i setningen før. "saftige avsløringer i kveld" - her igjen, som du sa i det rundskrivet/forummeldinga tidligere, "i kveld skal to nye allierte annonseres". Mye tull som tyter ut fra Nice gjengen skjønner jeg.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Aldri sett noen blitt så sint fordi vi oppdaget hvem spionen deres var før. Husker du anklaget MK for å ha spion i Sense på v29, noe vi aldri hadde, alikevel så kjører du på med det selv. Hykler much?
Hva kan vi ta med oss videre fra denne situasjonen? Dette tar ihvertfall jeg med meg videre:
1. Ikke stol på Diggo
2. Ikke stol på bestevennen hans Ekans som garantert har fått han til å lekke info
3. Ikke stol på Kreiz som ikke nøler med å bruke skittent spill som spioner i andre stammer
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Som sagt så var det Diggo som kom med informasjonen, ja. Men Diggo hadde aldri gjort det hadde ikke RV sagt i rundskrivet mye om at de skulle backstabbe DK, sånt liker'n ikke som jeg forstår (kjenner han ikke godt selv, aldri spilt eller pratet med han før dette. Han kjente vist et par i stammen min, derfor valgte han å dele infoen med meg.)

At jeg velger å fortelle DK om denne infoen burde de jo heller sette pris på, i stedet for at et enda bedre scenario for oss skjedde, at de to gikk til krig mot hverandre. Det ville jo gjort at meste fokuset ville vært dere i mellom, og da hadde vi plutselig hatt masse fine lette byer å adle.

Og ja, når jeg får info om at andre driver skittent spill valgte jeg å bruke infoen selv. Jeg ser heller at den som legger opp til skittent spill ender opp i knipa, en at den som planlegges å bli backstabba ender opp der.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Husker tilbake til V25 jeg, der RV og Bobil hadde manipulert en mail som var ifra en i hans egen stamme til å være ifra en spiller i min egen stamme.

Denne meldingen inneholdt litt diverse med henhold til spiongreier. Hvordan vi fikk tak i mailen er jeg litt usikker, men den ble vel videresendt ifra en i RV sin stamme om jeg ikke husker veldig feil. RV har ihvertall flittig brukt spioner tidligere, så syntes det er hykleri å klage over bruken av spioner - Det har tross alt vært noe som har funnet sted siden starten av TW.

Det at stammegrensene har blitt mindre, og folk spiller stort sett i premades er vel en grunn til at vi ikke ser avsløringer av spioner like ofte lengre. Det gjør meg nada at dere avslører en spion, vel og bra for dere men voldsomt til hakking det var på Kreiz her da, når flere av dere ikke er bedre sjæl.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
så syntes det er hykleri å klage over bruken av spioner - Det har tross alt vært noe som har funnet sted siden starten av TW.

Rv har sikkert brukt spioner tidligere, men alt det er snakk om nå er at vi har skrevet et rundskriv til personen som var en mistenkt spion - og det viste seg å være han som sendte infoen videre til MM. Vi ventet et par dager med å kicke spionen etter at vi bekreftet han var spionen for at ikke MM skulle stacke han.

Kreiz har ikke gjort noe gale i å fortelle DK, eller noe som helst annet enn å ha en spion i Nice. Det er helt åpenbart at en stammeleder ønsker å fjerne en spion i en stamme, og dette er jo en av de beste måtene å bekrefte at en person er spion? Sende et "rundskriv" til en enkelt person for å se om fiendestammen får greie på det som står der.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
For underholdningsverdien her burde jeg postet skypechatten til alliansen vår fra tidligere i dag. Alt jeg skrev var jo for å villede og forvirre dere for at dere ikke skulle lukte lunta og stacke spionen (ikke jeg som har delt hans navn her inne). Vi har ledd mye av disse meningsløse innleggene mine i dag. Poenget var jo at du trodde DK nå skulle vende seg mot oss med dere. Jeg skulle forsøke å få deg til å lure på om jeg hadde fått snusen i det. Du bet på der også (ref skypesamtale med Hamilton).

Ja, jeg har brukt mange spioner i tidligere verdener. Det betyr jo ikke st jeg ikke kan avsløre spioner i egne rekker. Som sagt visste vi at han var spionen, vi trengte bare bevis. Dermed fabrikkerte vi sirks til ham IG du sendte de videre til MM. Vi lyktes, dere failet. End of story.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Dere har jo virkelig bommet her. Personen har aldri tidligere kommet ut med info til oss. Men han har sagt til meg at han ikke trivdes mye i Nice, og etter dere skrev en circ til han om å backstabbe deres allierte tok det kaka.
Jeg har aldri prøvd å få meg en spion inni Nice, men dere har ene og alene klart å lage en. Feelsbadman, til og med jeg synes det er trist.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dere har jo virkelig bommet her. Personen har aldri tidligere kommet ut med info til oss. Men han har sagt til meg at han ikke trivdes mye i Nice, og etter dere skrev en circ til han om å backstabbe deres allierte tok det kaka.
Jeg har aldri prøvd å få meg en spion inni Nice, men dere har ene og alene klart å lage en. Feelsbadman.

Dere har sendt info om at Nice og DK var alliert, og sendte ting som stod i stammebeskrivelsen (fra Nice) så en informant hadde dere. Dette var også bare timer etter alliansen ble til. Den personen som var mest mistenkt var Diggo.

Virkelig bommet? :p Han sendte info til dere, om det var fordi han ikke trivdes? Det gjør han like mye til en spion. Kjøper ikke at han bare mislikte det han så i den meldingen, og på magisk vis bare skiftet side. Hadde han vært hel nøytral til MM så hadde han nok tatt kontakt med DK i stedet for MM, og han har selv sagt at han var informant. Dersom han ikke var spionen som sendte info fra diplomatiet så er det å videresende info til fiendestammen like mye info. Verken Nice eller DK er interessert i å ha en illojal spiller som sender ting til fiendestammen.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har som nevnt tidligere aldri snakka med han tidligere. Folk snakker, så om dere er så naive å tror at det må en spion til for at noe sånt som diplomatiet kommer ut får være deres egen feil. Han tok kontakt med meg fordi han hadde pratet med andre i stammen her han kjente, som mente at jeg ville gjøre det rette ut av det.

Mye mulig han har gitt noe info tidligere til noen i stammen min, men jeg har i alle fall ikke vært involvert, så vi har ikke brukt infoen på noe vis.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Foreslår at du stopper der, Kreiz. Du har tapt, og det hjelper ikke å ro nå. Det fører bare til at skypesamtalene det siste døgnet blir delt. Tar du en raskt titt og leser hva du har skrevet, så tror jeg du raskt innser at det er en fordel for deg at det ikke skjer. Med mindre du liker litt å tape ansikt...?
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er det ikke ulovlig å leake skypesamtaler uten at vedkommende samtykker? :confused:
 
Topp