Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Mener også det å kalle noen etter navn er ulovlig, men det vet vel han bedre en meg :oops:

edit: bryr meg pent lite, men plutselig er det noen som gjør det
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at mange synes det er hyggelig at det endelig ble litt liv i forumet da, selv om mye her hører hjemme under faktabørsen. :p
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Ryktes at folk ikke bruker ryktebørsen for rykter :O Kan få oss tilbake på rett spor jeg :D! Ryktes at det var skremmende stille i dag, smeller det snart?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har Nice noen gang adlet seg selv? For selv om han vi fjernet fra kartet i går var i Nice på papiret, så tilhørte han jo strengt tatt MM han også. Det var jo grunnen til at han ble fjernet. Sånn sett kan vi jo legge til de byene på MM-siden i krigsstatistikken. :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ny taktikk fra vår side. Om vi ender opp med å miste byer, gir vi fake info til Nice. Så får vi i alle fall god statistikk på papiret..

Virker i alle fall slikt på logikken her^:D
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Vi kicker sonic å internadler han klokka 23.59 Kreizy, fyrer det på statistikken så det ser deilig ut. Ludde blir nok med på det:D
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nei, var bare halve TRS som prøvde å redde sin egen røyv.
Sonic er 110% in på den der Shizl:cool:
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fint å se at folk blir tatt når de ikke spiller rent. Jeg ville heller tapt et rent spill, enn å vinne et skittent. Håper folk kan si seg enig i det.
56e7b8916a39cd561b9658836975205efb3b438bf05abe71ef0f591841a219df.jpg
 
Topp