Ryktebørsen

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg farmer ikke mest pga jeg har en posisjon midt på kartet, det er mest ressurser på rimmen i starten, og det er noe alle vet. Jeg plyndrer jo mest, og har mye mer lk enn resten av de andre på verdenen så skjønner ikke hvordan du konkluderer med at raneren sier sitt. Vet at de som sitter på DR vil si seg helt enig med det.. Og til alt det andre du skrev, ja jeg vet hva pp er og gjør, og hva alle de ulike funksjonene er.. virker ikke som du forstod helt hva jeg skrev i innlegget mitt..
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tror nok det ligger mer i at du har vært for tidlig ute med FA-filter og mikrofarming. Når du har såpass mange flere byer farmet, og såpass lite ressurser i income sier det til meg at du farmer for få byer, for mange ganger (for ofte).
Grunnen til at jeg kommenterte pp bruket til nicehunter er vel fordi han har kommentert mitt, og når alle sier han spiller på den ene kontoen som har brukt et par tusen mer en meg får han høre det. Var på ingen måte ute etter å klage over pp bruket, men mer over hvor idiotisk at han klager over meg generelt når jeg har brukt mindre pp, og adlet han den ene gangen vi har spilt mot hverandre.
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Tror det er både Kreizs og alle andres oppfatning at Nicehunter spiller på AH?

Det kan godt være at dere har oppfattet det, men jeg kan avkrefte at jeg er nicehunter. Er Kreiz som velger å bruke tiden på å fortsette å snakke om pp til meg, les posten min en gang til før du begynner å diskutere pp misbruk osv. fordi er ikke poenget i det hele tatt.

Tror nok det ligger mer i at du har vært for tidlig ute med FA-filter og mikrofarming. Når du har såpass mange flere byer farmet, og såpass lite ressurser i income sier det til meg at du farmer for få byer, for mange ganger (for ofte).

Dette blir så feil igjen Kreiz, sorry, men tror ikke helt at du er vant med farming i startup da, eller kanskje du alltid blir plassert på rimmen. AH har åpenbart kommandoer til ulike gråbyer konstant, og hvis jeg skal sende de enda lenger vil det ta for lang tid til at det vil være noe effektivt.. Blir for dumt å diskutere dette ettersom du bare skriver masse tull.. skjønner du ligger fint plassert nærme rimmen, og nyter godt av bedre hauls enn det jeg gjør men dette er noe som alltid har vært et faktum på normale 1/1 speed servere
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Altså, farming er en ting jeg er ganske sikker på at jeg gjør rett. W85, siste premiumfrie verden utenom PK og FA spilte jeg. Her endte jeg i samme stamme som spilleren som farma mest daglig, både DR og DP i startup, han tok de hver dag. Etterhvert fortalte han meg teknikken, og i ettertid sammenlignet jeg den med de to spillerne på .no med mest DR og DP på rad (Odd og Håkon, de jeg mener har den rekorden, nå tenker jeg på i nyere tid, siden teknikken har endret seg de siste årene.). Så jeg har pretty much finpusset teknikken min.
W85 var en av de største verdenene i nyere tid, da flere av de beste spillere fra flere servere samlet seg der siden det var siste verdenen uten alle ekstrafunksjonene. Så rank 1 viste nok hva han holdt på med.

Forresten er teorien min feil om det Oligarki sa var rett, og dere har flere LK en alle andre. Da ligger feilen en annen plass, som jeg har fortalt han på melding her på forumet.

V25 lå jeg også midt i klyngen, men tok DR og DP 25 dager på rad i startup.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hva man har gjort på tidligere verdner har ikke noe å si på hvordan man vil gjøre det her på w30. Hvor mye pp man har brukt eller ikke brukt har heller ikke noe å si et prakt exempel der er *-Coller & birken*
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Dette er ryktebørsen, få høre litt rykter nå da folkens, jeg kan starte.

Ryktes at Kreiz sin søknad til [DK] ble avvist, slik Ananas ble til.

Som folk ser, stemte ryktet mitt om Nice, har gode kilder.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Avviser ryktet. Har ikke lyst, og heller aldri hatt lyst til å bli medlem i [DonkeyKong].
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at [DK] fortvilt prøver å få til en allianse med Ananas, men at de blir avslått gang på gang.
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Eg likar at det er litt akivitet på verdan 30! Det ryktes også at Kreiz gjør det veldig bra, stå på guten
 
Topp