Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Monsterdårlig selv, vært i promo til diamond (long time ago) :D greit man er fiender på tw, men er digg å kunne ha det gøy ellers! Viktig å kunne skille tw fra annet - vi er tross bare mennesker ;) Skal gi lyd når det blir, jeg kan sikkert ikke fikse før i juni

Fyllesnakk fra kris
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at folk digger å ha aksjoner mot meg på dager som er vanlige drikkedager :D
Selv gjort er vel gjort, som mamma bruker å si
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Sier du at Nice går på defansiven nå? Forståelig det da;)
Ryktes at det ble passert en mill beseirede tropper før nr. 2 nådde 500k
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg påpekte at du sier han har hatt 500k i 2-3 dager, men etterpå sier han har fått 250k oda de siste 3 dagene.
Han er på 517k
517-250= 267k od for 3 dager siden, og igjen, du sa han har hatt 500k i 2-3 dager?
Skjønner du ikke hva jeg prøver å poengtere? Virker som du bare sier i mot for å si i mot.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Han adla bare 3 byer i dag etter klokka 10, og jeg tviler på at han fikk de til under 17k od, da blir jeg forfær over forsvarsjobben GTFO gjør.
Se på NICE som smeller av off tropper som tilsvarer 50k ODF og fremdeles ikke får seg en eneste by, så jeg tviler på at Han fikk 3 byer for 17k

Men for all del, sier ikke det er en dårlig jobb SH har gjort - er vel kanskje den kontoen jeg frykter mest pdd. Men ganske sikker på at jeg tikka 1mill od før han passerte 500k :p
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg påpekte at du sier han har hatt 500k i 2-3 dager, men etterpå sier han har fått 250k oda de siste 3 dagene.
Han er på 517k
517-250= 267k od for 3 dager siden, og igjen, du sa han har hatt 500k i 2-3 dager?
Skjønner du ikke hva jeg prøver å poengtere? Virker som du bare sier i mot for å si i mot.

Har du vanskeligheter for å lese? Jeg vet ikke eksakt når han fikk +/- od i løpet av de dagene, men jeg påpekte at du ikke fikk 1 mill før noen andre hadde 500, det er fakta ;p
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Han adla bare 3 byer i dag etter klokka 10, og jeg tviler på at han fikk de til under 17k od, da blir jeg forfær over forsvarsjobben GTFO gjør.
Se på NICE som smeller av off tropper som tilsvarer 50k ODF og fremdeles ikke får seg en eneste by, så jeg tviler på at Han fikk 3 byer for 17k

Han har nuket mange av de byene før han adlet dem, men slikt skjer når nesten hele GTFO går fullt off og er innaktive :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja har vanskeligheter med å forstå når du først sier han har hatt 500k i 2-3 dager, og deretter sier han fikk 250k de siste dagene
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja har vanskeligheter med å forstå når du først sier han har hatt 500k i 2-3 dager, og deretter sier han fikk 250k de siste dagene

Fordi du ikke fikk 1 mill før i dag? Hadde du hatt 1 mill for noen dager siden, da hadde det vært et faktum at du hadde hatt 1 mill før han hadde 500k OD.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Og igjen, gir ikke helt mening at han adla 3 byer i dag der han knapt hadde troppetap :p da er det noe svære feil som er gjort taktisk fra de som ble adlet.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Og igjen, gir ikke helt mening at han adla 3 byer i dag der han knapt hadde troppetap :p da er det noe svære feil som er gjort taktisk fra de som ble adlet.

Igjen, taktiske feilgrep, dårlige spillere og innaktivitet endrer ikke det at du plutselig fikk 1 mill før han hadde 500K OD
 
Topp