Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Er en grunn til at jeg putta det på ryktebørsen, og det var siden jeg ikke var 100% sikker fremdeles om alt tilsa at jeg gjorde det :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
For å si det sånn, har sett verre feilfakta på ryktebørsen.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Liker ikke når folk jeg ikke vet hvem er bruker navnet mitt, name urself son❤️
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
106he0o.png
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Shoutout til Nice som sender nukes i muren min så jeg kan forbedre farmerekorden min.

#blessed #smågleder
 

Sandodden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ryktes at dere har tapt utallige byer til oss og DK de siste ukene. Ryktes også at samtlige spillere i stammen deres inkludert toppspillere prøver å søke/flykte over til oss.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det morsomme var jo PMen vi fikk av dere(UFC) hvor vi ble bedt om å tømme byen mot ressurser fordi dere ville "slippe å bli uvenner"

Jeg føler liksom det skipet seilte da dere nuket en by og adlet en annen by fra DK ;)
 

Sandodden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det morsomme var jo PMen vi fikk av dere(UFC) hvor vi ble bedt om å tømme byen mot ressurser fordi dere ville "slippe å bli uvenner"

Jeg føler liksom det skipet seilte da dere nuket en by og adlet en annen by fra DK ;)
Nå henger jeg ikke helt med her...?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kano-Kari har tog på en by larsiex adlet, hun sendte han en pm hvor hun ba han tømme byen fordi hun ønsket å unngå at UFC og DK "ble uvenner"
Dette skjer rett etter UFC adlet en by av QD og nuket en by hos Kazuto Kirigaya for kort tid siden, i tillegg stacket de en by som Kazuto hadde tog på, tenker hykleriet er på topp her jeg :confused:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hva kano foretar seg er ikke nødvendigvis representativt for stammen ellers.
Punkt to handler enkelt og greit om at 2 DK medlemmer prøver å etablere seg på rimmen vår, bak vårt cluster... Nå skal det sies at jeg ikke hadde blitt sint om dere stacket opp mot kano slik vi gjorde mot Kazuto. Men det å prøve å etablere cluster på vår rim uten å diskutere dette først må dere jo forstå at ikke mottas med åpne armer og smil...
 

Sandodden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Var vel et tog som var ment for GTFO, men larsiex adlet. Går ikke god for den. Selvfølgelig stacker vi når det er tog mot en av våre byer ,ptff. Forventer ikke at dere gjør noe annet :p Hvem vil vel miste byer?
 
Topp