Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
hahahahahaha spioneri??????? Dere timer angrep 35!!! timer i forveien uten fakes å forventer ikke stacks.
Hvor er facepalm emojien når man trenger den?

Ettersom jeg har spilt w90 med l2p vet jeg at han er bedre en de fleste her.
 

Whaletin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Han har da ikke akurat vist sin beste side på V30 i så fall. Han får gjerne motbevise meg, men så langt har han gjort svært lite som imponerer.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
iXiTVTM.gif

Ryktes at det er en danske her? <3

 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Han har da ikke akurat vist sin beste side på V30 i så fall. Han får gjerne motbevise meg, men så langt har han gjort svært lite som imponerer.

Heilt sjukt dette her. Er det så vanskelig å forstå at Kraiz er best? Eg har bevist gang på gang at Kraiz er ein tw-gud, og at dere dårlige DK-spelare & andre ikkje treng å uttale dykk. Eg vil ikkje sjå slikt tull på forumet, fordi Kraiz er best, og han er mye betre enn både deg, nooben Hamilton, mmu, og heile alliansen! Kraiz har hatt begrenset med tid i det siste, så han har lov til å skylda på det

Go #teamKraiz
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Heilt sjukt dette her. Er det så vanskelig å forstå at Kraiz er best? Eg har bevist gang på gang at Kraiz er ein tw-gud, og at dere dårlige DK-spelare & andre ikkje treng å uttale dykk. Eg vil ikkje sjå slikt tull på forumet, fordi Kraiz er best, og han er mye betre enn både deg, nooben Hamilton, mmu, og heile alliansen! Kraiz har hatt begrenset med tid i det siste, så han har lov til å skylda på det

Go #teamKraiz

Mykje*
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Virker som alliansen tribalhugs er glade i å bytte offbyer til deff i følge logikken deres :rolleyes:
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Ryktes at eg e ein av dei beste lederane på v30! Ikkje hatt noke klage ifrå medlemma mine iallefall
 
Topp