Ryktebørsen

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Det at Andy er på en konto alene er som en streik. Han gjør ingenting, og vil aldri gjøre det.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ryktes yogi og brum kaster bort mye tropper på rare strategier, ryktes også at yogibear har begynt å true DK spillere fordi de sender def... veldig interessant må jeg si o_O
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes jeg ikke forstår hvorfor folk skal slette meg fra skype. Forresten er det veldig sjelden jeg opplever så mye rabalder pga en by ^^
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at du tar aktivitets sjekk på skype. Midt på natta for så å natteadle

Ryktes også at jeg må opp midt på natta 2 uker fremmover for å se etter inc :(



Ps. Om du ikke kødder med meg. Så kødder ikke jeg med deg. Du kødda med feil laks
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Må si det er litt søtt å høre på det her.

Her våkner jeg på morningen, så får jeg plutselig en sinna melding fra deg. Jeg hadde vistnok aktivitetsjekket deg. Problemet er bare at jeg... aldri skrev noe den natten :p Det var godeste andre karen i chatten, som forøvrig slettet meldingen. Hadde du vært på pc, hadde du sett det x)

Køddet med feil Laks ? Du vet den der.... ja kan gå andre veien ?:rolleyes:
 
Sist redigert:

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
ryktes at jeg klart å tydlig så navnet ditt ved de meldingene du sendte :)
Vill ikke si dt var en sint melding :) Var bare en blanding av at jeg var irritert og trett


Å du har tatt deg vann over hodet :) Snart begynner the ice bucket challange for deg <3
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Så du så meldingene mine ? Gjerne vis dem (slettet eller ikke). Du har mine fulle tillatelse :p

Tatt vann over hode mitt ? Nei assa. Tror jeg klarer meg fint :)
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er ikke med i chatten de ble postet i lenger :/ Du kan vise de du :)

Vet du savner å skrive med meg :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Savner nå ikke deg.
Dessverre er det ikke lov å legge ut private samtaler ut her, men du har fått det på skype. Og om flere skulle lure på det. Er det bare å kontakte meg på skype :) Så nok om det.

Ryktes alle stammene har planer for stor aksjoner :p
 
Topp