Ryktebørsen

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nei synes ikke det, bare nyter synet av at du klager på noe men er flink på å gjøre det samme selv :)
Jeg klagde den gangen dere hadde adlet 2 fiende byer på 2 måneder. Hvor dere prioriterte intern-adling, fremfor noe annet. Selv om dere hadde masse adelsmenn.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Du har jo 87% elns innadlinger selv den siste måneden? :D
altså 87/100 byer! Disse adelsa kunne vel blitt brukt annerledes de og?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Så? Er det noe negativt med det? Har forsatt adlet masse fiendebyer, så hva er problemet?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hvor dere prioriterte intern-adling, fremfor noe annet. Selv om dere hadde masse adelsmenn.

Lurer på hva du kaller dine 87/100 adlinger. Vil si det går inn i akkurat samme kategori som jeg siterer deg på her :)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Lurer på hva du kaller dine 87/100 adlinger. Vil si det går inn i akkurat samme kategori som jeg siterer deg på her :)
Jeg klagde på at dere var "ubrukelige" for NICE, nevnte også Stryper den gangen. Ingen av dere hadde gjort noe særlig. Dere hadde 2 fiende adlinger på 2 måneder, Stryper hadde 0 (hvis jeg husker riktig). Men tok ikke lenge før dere våknet igjen, så funket jo :)

Vil si det er ganske annerledes, siden jeg bidrar så mye jeg kan i stammen min. Med kv, støtte og nukeing for andre (spesielt nå som jeg prioriterer adelsmennene mine på noe annet). Har også adlet 13 CREED byer bare den siste uken, samtidig som jeg har adlet Jesperflat97. Stått imot 3 aksjoner (små), hvor blant annet dere gikk på en smell.

Disse adelsa kunne vel blitt brukt annerledes de og?

Er gode grunner til at jeg adler han:

1. Han vil ikke spille lengre og siden vi er irls så ga han byene til meg (+ plasseringen vår)

2. Tjente ikke noe på å ha han der, hadde ikke noe def hos meg. Var mer redd for at ryggen min skulle bli adlet, enn trangen til å få def fra han.

3. Siden det kun er plass til 15 stk. i vinner stammen (som må ha minst 70%) så er det bedre at han blir adlet, enn at han blir inaktiv.

4. Jeg har nå mer område å bygge def på til fronten min.

5. Kan også nevne at jeg har hjulpet han hele veien, alt fra å sette opp kontoen til å støtte og kv hver gang han blir angrepet.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Vi var vel der dere er nå.
Vi hadde null gode grunner til å innadle spillere i vår stamme, i motsetning til deg!! :confused:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Men bra du skryter av et par adlinger når du bor i safen vår, trenger vel ikke nevne hvordan du kom deg bak dit!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Neida vetle, ryktene sier at du gjør en knalljobb der borte i DK, og jeg synes du gjør en veldig god jobb til å være ny, var bare litt gøy å tirre deg når du ble så lett irritert! Skjønner nå hvorfor folk liker å tirre meg!
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Dere hadde nok gode grunner dere også. Jeg hadde vært kv på matsr123 i litt over 1 måned, så begynte jeg å adle Sonic byer på matsr. Med engang dere så han falt, begynte dere å adle han. Var da jeg skreiv innlegg og klagde på dere, for jeg ville ha action. Elsker når folk angriper meg, det er da det er gøy. Så ble vell litt irritert når jeg aldri fikk noe incs og dere adlet han jeg adlet. Men hadde dere ikke tatt byene hadde vi. Så dere hadde mer enn god grunn.

Skal innrømme at det mest optimale, med tanke på adels og deffet Jesper hadde. Så hadde det vært bedre å finne en ny spiller til kontoen. Men veldig få som har lyst til å spille v30 og sist gang brukte vi 2 måneder før vi fant en. Så vi valgte innadling istede (blant grunnene). Men siden dere har mål om å vinne, så gjøre vell ikke det noe for dere. Dere skal vell adle meg uansett ;)

EDIT:
du bor i safen vår
Super kjedelig å ha def spillere rundt seg, men gjør at jeg kan støtte stammen min når det trengs. Ligger så sentral at jeg når de fleste. Derfor nr.1 på ODS :D Gjør det også vanskeligere å adle, siden de går mest def rundt meg.
 
Sist redigert:
Topp