Ryktebørsen

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Så som jeg forsto det rett skulle vi ha fått kriget i 14 dager om denne 1.plassen,ikke 1 dag ? 14 dager står det! 24x14=336 timer til skulle den verden vart
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Burde iallefall vært en avstemning om verdenen skulle blitt ferdig før eller ikke..Også greit å få beskjed at den blir avsluttet tidligere enn planlagt.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det stemmer at verden 30 ble stengt i går, litt over 2 døgn etter at seierskravet ble møtt og verdenen avgjort.

Standard er at en verden holdes åpen et sted mellom 24 og 72 timer etter at seierskrav er møtt, nøyaktig lengde varierer da verdener stenges manuelt. I innstillingene til verden 30 var det beklagligvis satt feil hvor denne perioden ble indikert til å skulle vare i 14 dager. At dette var feil burde så absolutt vært annonsert på forhånd, før verdenen ble stengt. Det er naturlig at man etter en verden ønsker å si farvell til stammemedlemmer og naboer og takke for samarbeid, beklager om dette ikke kunne gjennomføres som forventet for verden 30.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hvordan er det sikkert dette var en feil og ikke kun et forsøk på å "kryddre" innstillingene litt? Om jeg husker riktig var det en annen CM da v30 ble startet og innstillingene lagd...?

Og om 14 dager skulle ha vært en feil fra forrige CM er det rett og rimelig å da la verdenen være oppe i 14 dager eller annonsere at dette forandres, ikke å avslutte den og forklare etterpå.

Uansett, bra spilt til dere som vant hvertfall :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
For min del hadde det lite å si, utenom at jeg kunne gått fra 10.-9. på ODT, og kan muligens ha vært positivt siden jeg lå stygt til for adling. Men ser helt klart irritasjonen til topp 3. Det var liksom kun 45.000p fra 1. til 3. plass, og i ettertid har det mye å si.
 
Topp