Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Var jo bare en advarsel til dere. Sier bare i fra om en loose cannon o_O
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Altså, disclaimer, måten eg oppførte meg i KISS og mot deg og RV, e ikkje sånn eg oppføra vanligvis :) Eg var et rævhål mot deg og Rv med vilje :p

Lenge siden jeg calla at du drev med skuespill. Både du og Jonas drev med det, i mine øyne var det obvious.

Vi begge vet dette har vært planlagt en god stund, Sindre.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Takker for tipset, men han er nok en godt bundet kanon, vi fikk dere akkurat der vi ville ha dere.

Lenge siden jeg calla at du drev med skuespill. Både du og Jonas drev med det, i mine øyne var det obvious.

Vi begge vet dette har vært planlagt en god stund, Sindre.

Men dere gjorde ingenting? o_O
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Kreiz: Som du ser prøvde jeg å prate med han

Ja han var litt for stor for at dere kunne klart å backstabbe han. Men dere har jo fått et supert rykte dere da, adler egne medlemmer :rolleyes:
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Vet nå ikke helt på det. Har ikke hørt noe om det, og jeg er ikke akkurat uvitende. Tenker det kommer ann på hvilken side man er på. Så vil hver sin side vri og vrenge på fakta. Som forøvrig er litt moro da :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Vet nå ikke helt på det. Har ikke hørt noe om det, og jeg er ikke akkurat uvitende. Tenker det kommer ann på hvilken side man er på. Så vil hver sin side vri og vrenge på fakta. Som forøvrig er litt moro da :)
Du kan ikkje vrenge på fakta at Kristian og RV kasta ut, Kajakk-Kari, Failfish OG alienelite12 og adla dei samme dag som dei blei kasta ut. :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Alienelite var en inaktiv spiller som var ute etter å selge pp

kajakk kari hadde jeg ikke mye med å gjøre, RV kunne ikke stole på kontoen etter den backstabba han på v30. Kajakk forstod vel dette selv og ga bort byene sine.

Failfish vet selv hvorfor han ble kicka.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Alienelite haddeet fult nuke, 5 adels og spurte om han kunne adlet seg til rimmen før Kiss adlet han.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Alienelite fikk i tillegg tid til å flytte til rimmen, men brukte den ikke. Heller brukte han aldri nuket og de fem adelsa han hadde spart opp siden han ikke brydde seg om v31 til annet en å tjene pp.
God spiller ja, men ingen er god om de ikke satser.

Når vi snakker om backstabbing, har dere glemt deres behandling av jimmy?
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ja, Kreiz. Vi er ikke helt perfekte vi heller, men Jimmy var ett engangstilfelle siden gutta på panda hadde beef med Jimmy fra før.

Poenget du kan lære her er at folk vil backstabbe deg når du gjør det mot andre (Holy Sword, Kano, Failfish osv). I tillegg har du litt salt problemer og er en av de mest cocky spillerne jeg har sett. Spillere blir ikke i en stamme når ledelsen adler medlemmer, personer de har allianse med og ikke behandler andre på en hyggelig måte.

Neste verden kan du jo prøve å være litt hyggeligere så kan du se hvor mye det hjelper:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at Dr.Dre står for tur for kick og internadling i KISS, da han også var med på bonus event stammen. Confirm or Deny? :)
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Synes dere alle får skjerpe dere jeg.

Dere alle er noen salty karer som ikke klarer å slippe ting.
Dere klager så mye på ting vi har gjort når dere har gjort det samme selv, please, ikke vær hyklersk.

Vi alle er noen tullinger som gjør dumme valg, noen av dem også smarte..

Alt dere snakker om skjedde for lenge sida.. Slipp det.

Dr.Dre kommer ikke til å bli kicka uten en grunn, vi har hatt en grunn for alle sammen, noen kanskje dårligere enn andre..
Når det kommer til LL så kicka vi aldri karen, tanken var der en god stund grunnet til måten han behandlet alle medlemmer på, men vi ville være mer nøye denne gangen siden dette var en ganske lik situasjon som din brann.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Dr.Dre står for tur for kick og internadling i KISS, da han også var med på bonus event stammen. Confirm or Deny? :)

Dr.Dre har vært en av de viktigste spillerne vi har hatt til nå i mine øyne. At han vil hente seg litt ressbonus er værtfall ikke noe problem for oss i ledelsen - men selvfølgelig, det var ikke meningen å ødelegge svartmalingen din av KISS.

Når skal Ugress spillerne kicke og adle sitt neste stammemedlem uten noen grunn? Det har jo og skjedd, og vi hadde i alle fall gyldig grunnlag for vår.

-K
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dr.Dre har vært en av de viktigste spillerne vi har hatt til nå i mine øyne. At han vil hente seg litt ressbonus er værtfall ikke noe problem for oss i ledelsen - men selvfølgelig, det var ikke meningen å ødelegge svartmalingen din av KISS.

Når skal Ugress spillerne kicke og adle sitt neste stammemedlem uten noen grunn? Det har jo og skjedd, og vi hadde i alle fall gyldig grunnlag for vår.

-K

LOL

"#gyldig grunn"

Til din info så har det ikke skjedd noen backstabbing innad i UGRESS. Her er det topp stemning! ;)

Vi gleder oss av at dere nå må ty til forumet for å grine ut deres siste tårer før dere forsvinner sakte men sikkert :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Alienelite haddeet fult nuke, 5 adels og spurte om han kunne adlet seg til rimmen før Kiss adlet han.
Skjerp deg, spør ham selv da, i stedet for å komme med slike løgner. Han fikk både tilbud om å komme tilbake i stammen hvis han ble mer aktiv, han fikk tilbud om å adle seg vekk og han fikk tilbud om dual. Men han sa han ikke hadde tid til v31 og ga oss byen.

Jeg har fortsatt samtalen med ham.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har du ikke bedre unnskyldninger på lager, Brann? Samme folka som var med å backstabbe Jimmy spiller i ugress, at man bare bytter stamme/navn har ikke noe å si. Panda adlet Jimmy uten noen relevant grunn, vi kicka deg og adla deg etter måten du oppførte deg i chatten på siden du startet. Det var et par timer med forvirring og straks vi la frem vår sak forstod alle i stammen det.
 

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå begynner det å bli mye diskusjon her som i grunn er tiltak og bare frustrerende å lese. Har dere interne affærer sånn, foreslår jeg at dette tas evt. på PM? Skjønner ikke at RV ikke har reagert noe ennå, men poenget er vel at forumet skal være en positiv, humoristisk sak?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Lucky blir outplaya av en spiller som hadde to nukes oppe:D Må du ikke bli spydig og frekk i chatten straks noe ikke går din vei/noen er uenig med deg, junior. :)
 
Topp