I og med at han har brukt to av sine siste poster på å angripe meg viser jo at guten er sinna.
Hvordan har dette med 07 noe med meg å gjøre, f.eks?
Skal sies at jeg forstår 07 sin avgjørelse når jeg har lest uttalelser fra UGRESS om at de bare bruker 07 og ikke har noen fremtidsplaner med de.
Hvorvidt han er sint eller ikke får han ta stilling til, men at han ikke liker deg er vel nesten en selvfølge. Dere(vi) er vel tross alt fiender? Kreiz kontoen, sånn jeg har forstått det (ref meldinger), er med på planer og annet. Hver person representerer kontoen, enten det er 1 eller 20, så om du føler deg truffet så er det jo bare og få dualene dine ut av ledelsen. Easy peasy!
Jeg forstår ikke avgjørelsen, og meninger innad i 07 er ganske splitta på grunn av manglende informasjon fra deres egen ledelse. Om folk føler seg urettferdig behandlet, hvorfor har det ikke blitt sagt noe, eller tatt opp? Jeg har ikke sett noe til det. Samme kan sies om fremtidsplaner, det har aldri vært et tema. Hvis folk i 07 var opprørt over dette, hvorfor ble ikke ledelsen i UGRESS kontaktet for å finne en løsning på det? Har skjønt at folk i KISS har rørt i grøten og fått fremstilt at det eneste som skjer med de om UGRESS vinner, er at de skal adles ned. Si meg, om kontoene i 07 merges inn i KISS sine ved slutt(om dere vinner), hva er den egentlige forskjellen der? For meg så virker det som et helt utrolig dårlig tilbud som enkeltpersoner i 07 har takket ja til, uten at medlemsmassen deres er informert, eller har fått mulighet til å delta i samtaler om.
Er det riktig at èn til to, kanskje 3, skal bestemme over en hel stamme med at; "Jaja, siden vi ikke har spørt om mer definerte planer med UGRESS angående avslutning på verden 31, så velger i heller, på vegne av resten i stammen på hele 19 spillere, at vi skal dolke vår alliert i ryggen, sånn at KISS kan adle oss ned ved slutten av V31 om vi vinner. Gjør vi ikke det blir vi adlet alikevel".